Je weet toch dat dit Jenis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ik heb elke keer 6.45 uur geslapen ofzo. Werd wel steeds uit mezelf wakker, maar normaal zou ik me in die comatose staat wel nog 1x hebben omgedraaid.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben twee keer op tijd gaan slapen. Dat was precies genoeg. Elke ochtend uiterlijk half negen op ook
ik zweer het je, als ik de 27 gepasseerd ben maak ik me nergens meer druk om qua doodgaanquote:
Moest lachenquote:
Geen privé gegevens delen aub.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
@:Fred_B bestierde die tent toch?
quote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet toch dat dit Jenis.Ik denk niet dat het Jenis,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat het Janis"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zo waarquote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef Isorden het volgende:
Freedom's just another word for nothin' left to lose
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb geen muzikaal talent dus ik kom er toch niet inquote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik zweer het je, als ik de 27 gepasseerd ben maak ik me nergens meer druk om qua doodgaan
Vannacht kan ik nog een keer doorhalen, dan morgen op mijn tandvlees en bijslapen in het weekendquote:Op woensdag 30 december 2020 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb elke keer 6.45 uur geslapen ofzo. Werd wel steeds uit mezelf wakker, maar normaal zou ik me in die comatose staat wel nog 1x hebben omgedraaid.
Van mij mag je het oprapen.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kwartje was inmiddels een rijksdaalder of niet.
Dit.quote:Op woensdag 30 december 2020 19:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Vannacht kan ik nog een keer doorhalen, dan morgen op mijn tandvlees en bijslapen in het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |