Dat trek ik echt niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wordt gewoon verlengd tot de voorjaarsvakantie.
Tot nu toe, als mijn kleuter thuis kwam met een snotneus, dan dacht ik: 'och, het is een kind. Die snotteren het hele jaar door'. Maar met die nieuwe variant ga ik toch wel anders kijken naar die snotneus. Gelukkig lijkt ze het nooit aan mij te geven. Wat ik overigens ook apart vindt. Kennelijk heb ik een oerdegelijke Groningse weerstand.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
[..]
er is een groot verschil tussen "kinderen zijn niet besmettelijk" en "kinderen zijn minder besmettelijk"
Welkom in de wereld en heb vertrouwen dat ook dat goed komt.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:18 schreef Noek het volgende:
Geloof wel dat wanneer de machine loopt van het vaccineren dat het wel goed op stoom komt en dat er doorgepakt wordt. Het testen nu gaat ook echt wel snel en efficient maar voordat het soepel loopt...![]()
Het valt me gewoon heel erg tegen van ons land. Ik was altijd heel positief over ons, alles goed geregeld en we zorgden wel goed voor mekander, dacht ik. De tering, wat een desillusie. Daar kom ik niet snel overheen.
Eens ja, er is grootschalig internationaal onderzoek gedaan en gepubliceerd ook door het RIVM. Men zet ze neer als een soort eigengereide idioten die allerlei 'signalen' bewust zouden negeren. Die onderzoeken heb ik van de zomer al eens gepost dat zijn echt hele lappen dubbelblind onderzoek.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:17 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens. Maar hier wordt gesuggereerd dat deze nieuwe variant wordt misbruikt om een zogenaamde fout te verbloemen.
Zie ook: https://www.nationalgeogr(...)-spread-coronavirus/
[..]
[..]
Ik ook niet. Ik vind het leuk dat mn kleine thuis is, maar werken met een kleintje om je heen is onmogelijkquote:
Reken er maar niet op..quote:Op woensdag 30 december 2020 20:23 schreef MissionPhailed het volgende:
Ik hoop toch écht wel op enige versoepeling van de maatregels per 19 januari. Als ik voor eigen parochie mag spreken dan in ieder geval de sportscholen open.
quote:Op woensdag 30 december 2020 20:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Van de zomer is gewoon het EK2020 () en is alles vergeten en vergeven.
kortom, we blijven nog maanden aankloten......top geregeld weerquote:Op woensdag 30 december 2020 20:21 schreef popje het volgende:
https://www.gelderlander.(...)klaar-voor~a655a323/
Dit artikel over vaccineren na 1 februari met Oxford vaccine deed me ook wel schrikken, als het er straks is, kan er niks mee, ligt het ook weken in de vriezer...
Da's het probleem niet. We spreken ze erop aan. Afspraak = afspraak. Anders houdt het oppassen op.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Ouders van m'n zwager passen sinds mei eigenlijk gewoon als vanouds op de kinderen van m'n zus ook gewoon knuffelen ik weet niet wat ik daarvan moet vinden aangezien het voor hun extreem waardevol is. Tot het natuurlijk mis gaat.
Lijkt me lastig om een kus af te wijzen . Dan moet je ze eigenlijk gewoon niet brengen vind ik.
De meeste leerlingen ook niet. Ik neem dit jaar al een grote achterstand bij veel leerlingen waar, vooral in voor examenklassen. Nog een maand/2 maanden online en iedereen kan wel collectief blijven zitten.quote:
“Carnaval vier je in kleine groepjes”. Toen was ik wel klaar met blind geloven.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Er is ook een verschil tussen 'ik roep maar wat en wantrouw alles wat het RIVM zegt' en 'misschien dat experts het doorgaans toch iets beter weten dan mijn boerenverstand'.
ooit...net zoals het testenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:22 schreef Vallon het volgende:
[..]
Welkom in de wereld en heb vertrouwen dat ook dat goed komt.
Is wel één van de slimmere dingen die je nu al kunt beslissen.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wordt gewoon verlengd tot de voorjaarsvakantie.
dus kinderen waren niet besmettelijk voor de UK variant er was ?quote:Op woensdag 30 december 2020 20:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Eens ja, er is grootschalig internationaal onderzoek gedaan en gepubliceerd ook door het RIVM. Men zet ze neer als een soort eigengereide idioten die allerlei 'signalen' bewust zouden negeren. Die onderzoeken heb ik van de zomer al eens gepost dat zijn echt hele lappen dubbelblind onderzoek.
niet alleen werkenquote:Op woensdag 30 december 2020 20:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind het leuk dat mn kleine thuis is, maar werken met een kleintje om je heen is onmogelijk
Ik begin zo langzamerhand ervoor te vrezen. Kon het gedoe rondom Covid-19 in de lente nog prima en zelfs met glans doorstaan maar het leven begint nu wel erg restrictief te voelen.quote:
Ja, en het blijft kansloos. We moeten het ook gewoon deels accepteren hoor. Man, elke keer dat gezeur terwijl er toch amper wat veranderd ten koste van ontzettend veel dingen.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Mwah. Het was eigenlijk al een kansloze missie in juni, en dat was in het begin en bovendien toen de afstandsregel nog voor iedereen gold boven de 12. Dus het kan alleen maar met een hele grote hoeveelheid regelzucht, repressie, straffen en schorsingen. Het zal degenen die de tanks graag door de straten zien rollen vast als muziek in de oren klinken, maar ik zie het gewoon niet gebeuren.
Plus, de gebouwen zijn er gewoon te klein voor. Als we besluiten dat we de toekomst van onze jeugd niet zo interessant vinden, flikker de scholen dan maar gewoon dicht tot de zomer.
Ja, herkenbaar. Ik dacht in de eerste weken van het schooljaar dat het nog wel meeviel, maar de achterstanden zijn groter dan ik dacht. En niet alleen qua kennis, maar ook de studievaardigheden zijn voor een deel gewoon weg na zo lang stilstand. Want laten we wel wezen: tussen half maart en half augustus hebben ze eigenlijk niet veel gedaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:24 schreef Luke83 het volgende:
[..]
De meeste leerlingen ook niet. Ik neem dit jaar al een grote achterstand bij veel leerlingen waar, vooral in voor examenklassen. Nog een maand/2 maanden online en iedereen kan wel collectief blijven zitten.
Nee, aangezien je binnen 8 dagen na de eerste injectie niet gelijk immuun ben, de immuniteit bouwt langzaam op.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Verpleger (45) krijg corona ondanks vaccin
https://www.telegraaf.nl/(...)orona-ondanks-vaccin
Stront aan de knikker.
Mijne is straks letterlijk vergroeid met haar telefoon als ze zo lang thuis is, zonder school, voetbal, etc.quote:Op woensdag 30 december 2020 20:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind het leuk dat mn kleine thuis is, maar werken met een kleintje om je heen is onmogelijk
Sensatiezucht. En 95% betekent nog steeds 5% niet...quote:Op woensdag 30 december 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Verpleger (45) krijg corona ondanks vaccin
https://www.telegraaf.nl/(...)orona-ondanks-vaccin
Stront aan de knikker.
Als ik héél eerlijk ben heb ik daar nooit veel van geloofd. Wat ik net als zei: jonge kinderen snotteren het hele jaar door, smeren het overal aan, aan elkaar, aan hun speelgoed en probeer ze maar eens in een zakdoek te laten snuiten. Maar goed, zolang - in ons geval - de school geen groot alarm sloeg ivm een besmetting (nooit gebeurd) gingen we er maar vanuit dat het 'gewoon' een verkoudheidje was. Je moet wel, anders word je gek...quote:Op woensdag 30 december 2020 20:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dus kinderen waren niet besmettelijk voor de UK variant er was ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |