zo snel gegeten?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:30 schreef koffieleuk het volgende:
STEMLIJSTGENOT HIERVOOR
en deze ook.
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:27 schreef alpeko het volgende:
In omgekeerde volgorde was logischer geweest
Die storm was wel serieus hevigquote:Op woensdag 30 december 2020 18:30 schreef essnhills het volgende:
ik weet het nog goed, ik was net geboren, de januari storm van 1990 hield Nederland in zijn greep. En ik lag lekker warm in mijn wiegje. De radio zachtjes op de achtergrond, en dan de hele GODGANSE DAG DIT NUMMER OP DE RADIO
Het wordt goed gezongen op zich, maar Troy is zo verschrikkelijk veel beter.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap nooit dat dit zo hoog staat trouwens, hier is eerlijkheidshalve niet zo heel veel aan
Sommige mensen vinden dit onvergelijkbaar goedquote:Op woensdag 30 december 2020 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap nooit dat dit zo hoog staat trouwens, hier is eerlijkheidshalve niet zo heel veel aan
Dat werd hier redelijk aardig ontvangen jaquote:Op woensdag 30 december 2020 18:31 schreef satecl het volgende:
Net allemaal nog genoten van The Beatles - A Day in the Life?![]()
Vrij vlak en voorspelbaar nummer inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:31 schreef satecl het volgende:
Net allemaal nog genoten van The Beatles - A Day in the Life?![]()
for sure.quote:Op woensdag 30 december 2020 18:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik weet niet of we het moeten vergelijken, maar Troy > Nothing Compares 2 U
En jij er doorheen janken?quote:Op woensdag 30 december 2020 18:30 schreef essnhills het volgende:
ik weet het nog goed, ik was net geboren, de januari storm van 1990 hield Nederland in zijn greep. En ik lag lekker warm in mijn wiegje. De radio zachtjes op de achtergrond, en dan de hele GODGANSE DAG DIT NUMMER OP DE RADIO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |