Dit heb ik eerder gehoordquote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Wat gaat dit topic facking snel
je zou bij de radio moeten gaan werkenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef essnhills het volgende:
Wisten jullie dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
Ik kan 10 andere Rene's bedenke die ik liever in de lijst heb. Te beginnen met Talk Talk - Reneequote:
Vast welquote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk zitten er wat tieners die denken WOW! Dit is geweldig.
Nee, gewoon dit album.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke, Live in Pompeii?
Pracht opname, en vind het concept erachter ook gewoon heel tof
Laat mequote:
Wtf? Heeft dit ook op Facebook gestaan?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even nadenken, volgens mij is het zoiets als dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
Ja (al hebben ze hem ook een keer om acht uur gedraaid)quote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat op deze tijd op de dag Echoes volledig op een landelijke radiozender wordt gedraaid is wel uniek. Bouwen ze wel credits mee op.
Nee, dat was toen ik een paar dagen geleden vrijwillig naar Blaosmuziek luisterde.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij moet wel haast door een hel gaan nu. (als je nog luistert)
Barbaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit had ook wel in 4 minuten gekund.
Ik ben gelukkig ook eerst begonnen te kijken met de Europa-serie, Amerika en de Griekse Avonturen. Plaaggeest kwam ik pas aan toen ik bijna alle andere reeksen gehad had.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik begon met De Kroon, de versie waar jean michel jarre inzat. Die was goed te doen.
Dit hep op feesboek gestaanquote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf? Heeft dit ook op Facebook gestaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |