Ik voel het in mijn vingers.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef essnhills het volgende:
Dit klinkt wel echt heel naar trouwens
Ik voel het in mijn borstkas
Ga je gang. Ieder nummer hoort volledig te worden gedraaid.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef Naesala_1981 het volgende:
Dit is gewoon ecbt belachelijk om volledig af te spelen. Ik luister nog liever naar de gitaarsolo's van Jeroen van Inkel.
Je weet nooit hoe lang iemand moet plassenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Niemand kan het missen door een plaspauze.
Dit is met stip de ultieme trollplaat van deze lijst.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Maar waarom stemmen mensen hier op? Voor de grap?
Bedankt Erik Dijkstra.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze reactie is uitstekelbaars.
Pink Floydquote:
Daar moest ik dus ook aan denken, dolfijnen. Dit nummer is echt flauwekul trouwens.quote:
10 kilometer in 23 minutenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker, want er gaan geruchten dat dit nummer wel 23 minuten duurt.
Ik heb dit met truffels op geluisterdquote:Op woensdag 30 december 2020 17:22 schreef PippenScottie het volgende:
Wat gebeurt er als je dit stoned luistert in het donker met oortjes in?
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:20 schreef ddx het volgende:
Zit Ruud nou gewoon geld bij verdienen met Toyota reclame ?
Nee ik benoem slechts een feit.quote:
Dit is bijna hetzelfde als het intro ja, alleen nu hoor je een strijker achter de echoesquote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit is nog de intro rltoch?
Liefde is overal om je heenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik voel het in mijn vingers.
Ik voel het in mijn tenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik voel het overal waar ik gaquote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik voel het in mijn vingers.
Ik voel het in mijn tenen.
Met voorspel dan mag ik hopen want zelfs 10 minuten klinkt als bizar lang.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan in 23 minuten best veel genot hebben zonder deze plaat... misschien wel twee keer
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op woensdag 30 december 2020 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Maar waarom stemmen mensen hier op? Voor de grap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |