Goed luisteren of er geen torpedo wordt afgfevuurd.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dr valt toch niks te luisteren?
Daar hebben we dan 16 minuten op moeten wachten, allejezus.quote:
Dat wil ik zien.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Misschien ziet er vanavond iemand met een triangel in die band rond Cyril Directie bij Matthijs en Leo. En dan fragmenten uit Echoes spelen
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even nadenken, volgens mij is het zoiets als dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
Nee, dat is een TV-programma op NPO3. Dit is Echoes.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even nadenken, volgens mij is het zoiets als dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
En dat ze Narcissus naar een waterpoel leidde waar hij verliefd werd op zijn eigen spiegelbeeld en niet kon stoppen met naar zichzelf kijken. En toen veranderde in een narcis, een bloem die je vaak aan het water ziet met zijn kopje naar beneden?
Binnenstad waarschijnlijkquote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat in de auto anders knap traag.
Wat?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Love is all around? van Wet wet wet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ikquote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef skysherrif het volgende:
Maargoed als dit zo hoog komt wordt het ook tijd voor sigur ros in de lijst
zou Popplagid in de lijst zeer toejuichen ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef skysherrif het volgende:
En René le Blanc, toch nog.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef skysherrif het volgende:
Je bent zelf prachtig.quote:
Jij moet wel haast door een hel gaan nu. (als je nog luistert)quote:
En allemaal binnen één liedjequote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Wat gaat dit topic facking snel
Ieder uur is eigenlijk gewoon hetzelfde, steeds herhaling van dezelfde stappenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is trouwens eigenlijk wel gewoon hetzelfde als het gemiddelde Top 2000-uur.
We hebben niet lang meer.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Nee, dat hoeft nou ook weer niet.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef essnhills het volgende:
W
[..]
Wat?Love Actually nooit gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:
Welke, Live in Pompeii?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
Maarja, heb deze vorige maand nog geluisterd op vinyl. Topshow dat Pink Floyd
Dit. Meer sodium bitte.quote:
Goed gezegd wel, is wel waarquote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef Zorro het volgende:
Als je maar lang genoeg weird doet lijkt alles daarna ineens heel mooi. Slim gedaan.
Dit heb ik eerder gehoordquote:Op woensdag 30 december 2020 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
je zou bij de radio moeten gaan werkenquote:Op woensdag 30 december 2020 17:12 schreef essnhills het volgende:
Wisten jullie dat Echo in de Griekse mythologie een Bosnymf was die verliefd werd op Narcissus.
Ik kan 10 andere Rene's bedenke die ik liever in de lijst heb. Te beginnen met Talk Talk - Reneequote:
Vast welquote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
Hopelijk zitten er wat tieners die denken WOW! Dit is geweldig.
Nee, gewoon dit album.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke, Live in Pompeii?
Pracht opname, en vind het concept erachter ook gewoon heel tof
Laat mequote:
Wtf? Heeft dit ook op Facebook gestaan?quote:Op woensdag 30 december 2020 17:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja (al hebben ze hem ook een keer om acht uur gedraaid)quote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat op deze tijd op de dag Echoes volledig op een landelijke radiozender wordt gedraaid is wel uniek. Bouwen ze wel credits mee op.
Nee, dat was toen ik een paar dagen geleden vrijwillig naar Blaosmuziek luisterde.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij moet wel haast door een hel gaan nu. (als je nog luistert)
Barbaar.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit had ook wel in 4 minuten gekund.
Ik ben gelukkig ook eerst begonnen te kijken met de Europa-serie, Amerika en de Griekse Avonturen. Plaaggeest kwam ik pas aan toen ik bijna alle andere reeksen gehad had.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:23 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik begon met De Kroon, de versie waar jean michel jarre inzat. Die was goed te doen.
Dit hep op feesboek gestaanquote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wtf? Heeft dit ook op Facebook gestaan?
Zeg dat. Hadden we meteen Ruud ook niet meer gehoordquote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Evertjan het volgende:
had van mij nog wel een half uurtje langer mogen zijn
Zeker en dat is niet erg als het echt mooi is.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Muziek kan langer zijn dan drie minuten hoor, echt.
Duidelijk dat Ron Stoeltie afwezig was bij de samenstellingsvergaderingquote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja (al hebben ze hem ook een keer om acht uur gedraaid)
Maar het is voor het eerst dat Slayer gewoon in de avond te horen is.
Lang intro welquote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef TheVulture het volgende:
Ja godnondeju, nu wordt het verpest door zang
Je hebt een slechte smaak.quote:
en die verschrikkelijke tafeldamequote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeg dat. Hadden we meteen Ruud ook niet meer gehoord
Ik ben voor. Sowieso lange muziek mag van mij gewoonquote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Godspeed You! Black Emperor in de lijst zou ook wel lachen zijn.
Overreetet ook.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, dat is meer mijn kopje thee. Net wat spannender allemaal.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Komt ie weer, pam pam papapaam.quote:
Ja maarja, jij luistert wel graag naar Nothing But Thieves. Doen we niets mee dus, deze mening.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker en dat is niet erg als het echt mooi is.
Maar dit is het voor mij gewoon net niet helemaal en zeker niet tijdens de Top 2000.
Juist wel, het enige moment in het jaar dat een radiozender hem durft te draaien.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker en dat is niet erg als het echt mooi is.
Maar dit is het voor mij gewoon net niet helemaal en zeker niet tijdens de Top 2000.
Die ook inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en die verschrikkelijke tafeldame
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou weet je hoe Jezus zich gevoeld heeft
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:29 schreef Benny het volgende:
Dat intro... Het lijkt wel een paringsdans van een stel panda's
quote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
iets van mogwaiquote:Op woensdag 30 december 2020 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |