Ik blijf stug meeluisterenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
laat het toe, geef jezelf over...
ABBA was gister ook al meerdere kerenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:53 schreef AgeEll het volgende:
Valt mij dit jaar op dat bands gegroepeerd op een dag staan.
Weet niet of dat elk jaar zo is.
Vandaag Abba en Fleetwood Mac
Straks 2x Sinead achter elkaar
Zal vast niet in de keuzelijst staan ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgend jaar maar een campagne om Billy Idol terug in de lijst te krijgen
niet te vergelijkenquote:Op woensdag 30 december 2020 16:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik blijf stug meeluisterenNiks gaat op mute, als ik dat nummer van Paul De leeuw af kon luisteren dan dit ook
copy/pastequote:Op woensdag 30 december 2020 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
@:D.
Arctic Monkeys - 505
Brainbox - Summertime
Rammstein - Deutschland
OMD - Enola Gay
Blue Hotel
Love Will Tear Us Apart
The Cure
Tiny Dancer
The Worker
Falco
The Byrds
Papa was a rolling stone
Like a Rolling Stone
Billy Idol
Queen ook. Maar was voorgaande jaren ook, had je een keer 3 Beatles achter elkaarquote:Op woensdag 30 december 2020 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
ABBA was gister ook al meerdere keren
Eyes Without A Face ookquote:Op woensdag 30 december 2020 16:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat blijft mij ook een raadsel, White Wedding en Rebel Yell horen gewoon prima in deze lijst.
Je bah Ilsequote:
quote:
Zal ik ook een lijstje met Top 2000-stalker songs aanleggen, zijn er waarschijnlijk ook wel een stuk of 30-40?quote:
tl;dr voor deze topicreeks welquote:Op woensdag 30 december 2020 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk hoef je de muziek niet meer te luisteren, aan de 'grappen' kun je al zien welk nummer er gedraaid wordt
Het was zondagavond toch? Ik ga even zoeken in de topics. Nu wil ik het ook weten.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die zeker niet, maar die mag er ook in
Die ook jaquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:57 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Zal ik ook een lijstje met Top 2000-stalker songs aanleggen, zijn er waarschijnlijk ook wel een stuk of 30-40?
Waaronder het overbekende Hey There Delilah en I Want You (Elvis Costello)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |