Ik heb ook drummers live gezien, komt wel dichtbij zoquote:Op woensdag 30 december 2020 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens de drummer die drumt op het nummer A Horse With No Name van America live gezien.
Sowieso een slechte start, zie vorige TT.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:37 schreef Sabata het volgende:
Ik lees eigenlijk nu de topic titel en vraag me vooral af: Assen of The Isle of Man
GIMME GIMME GIMMEquote:
Whutquote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
5 jaar geleden stond dit nog op 1314.
Ligt ook een beetje aan de urgentie. De Proclaimers waren op weg naar een vrouw. Die hadden een missie.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
500 miles te voet lijkt me langer te duren dan 100 werst met de trojka.
Bij Derek & the Dominos?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef DecoAoreste het volgende:
Pizza'tje besteld, yumVind ik gerechtvaardigd zo na het sporten.
Audiquote:Op woensdag 30 december 2020 16:37 schreef Sabata het volgende:
Ik lees eigenlijk nu de topic titel en vraag me vooral af: Assen of The Isle of Man
ABBA inflatie is echt immens. Zeker van de meer foute uur fahige plaatjes.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Whut
Dit is wel een van m'n favoriete ABBA's
Het gaat niet zo lekker bij jouquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zal er een paar voor je bewaren
Of in Hung Up van Madonna.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:39 schreef essnhills het volgende:
In een remix zou je hier prima over kunnen gaan op Relight my fire
your love is my only desire
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |