Voor zo lang als het duurt.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:42 schreef Szura het volgende:
Met een zege is Anderson trouwens ‘terug’ in de top 16
Dit is wel leuk.quote:
Eerstvolgende keer na het WK dat de WMP ertoe doet is WMP2021 en in die ranking staat hij nog zonder een QF al 15e.quote:
Nee. Die waar ik op zat waren heel obscuur. Vijf actieve users op een heel forum dat gemaakt was met zo'n standaard forum template die je op internet kon vinden, dat soort dingen. Weet de namen ook niet meer en die sites zijn al jaren weg. Ook maar goed want van mijn postgeschiedenis krijg je spontaan aids.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar zat je nou op Ngamer???
Maar Anderson zwijnt tot dusver wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:44 schreef AFCNiels het volgende:
Anderson in vorm is wel een topshow.
quote:
quote:Volgens Jan van Halst had Frenkie de Jong de penalty, vooral bij afwezigheid van Lionel Messi, moeten opeisen.
quote:Volgens Van Halst had De Jong initiatief moeten nemen. "Weet je wat ik ook een beetje mis: ik zie dan ook niet dat Frenkie de Jong zegt: 'Geen gelul, ik neem die penalty gewoon.'
Lambieked.quote:Dat De Jong nog nooit een strafschop heeft genomen op het hoogste niveau, zegt Van Halst niets. "Hij kan zo goed voetballen, die puntert hij er nog in", aldus de oud-middenvelder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |