En Roland moet zijn notities even bijwerken.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kan jij niels en teun even informeren dat ze het over de bijnaam van lewis moeten hebben ipv vechten tegen de bierkaai
Dat slaat ook nergens op jaquote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Roland moet zijn notities even bijwerken.
Maar denk je dat dat gaat gebeuren?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik wil mijn harde stukje heel ergens anders
Ik was natuurlijk aangenomen als manager bij FC Dnepr Mogilev in Wit-Rusland. Kreeg van de club toegang tot een luxe suite van het Gubernskaya hotel, om de hoek bij het stadion. Je weet.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Screenshots plaatsen wel ja.
Maar niet echt als verhaal lol.
Wat?quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar denk je dat dat gaat gebeuren?
Dat soort games in gare landen kunnen mij nooit zoveel interesseren.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk aangenomen als manager bij FC Dnepr Mogilev in Wit-Rusland. Kreeg van de club toegang tot een luxe suite van het Gubernskaya hotel, om de hoek bij het stadion. Je weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |