Geef mij maar Kjeld Nuisquote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
Jutta Leerdam is jarig jongens.
[ afbeelding ]
Mumford & Sons vind ik tof, maar daarna ga ik douchenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Zeg ik net wel dat afgelopen uur allemaal prima platen waren, volgende uur begint gelijk met deze ellende achter elkaar
Mumford & Sons
Adele
Rowwen Hèze
André Hazes
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef essnhills het volgende:
Godver
Ik ben nu minder berekend op vuurwerk. Ik zie net vanuit mijn ooghoeken door het raam ineens een lichtflits en daarna een knal. Ik schrok me rot![]()
Ok.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Een Direct met Soldier On mag er best voor wijken
Gefeliciteerd Juttaquote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Daarom ga ik ook nu boodschappen doen...quote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef LTVDK het volgende:
Zeg ik net wel dat afgelopen uur allemaal prima platen waren, volgende uur begint gelijk met deze ellende achter elkaar
Mumford & Sons
Adele
Rowwen Hèze
André Hazes
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker op de banjo rammelen.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mumford & Sons vind ik tof, maar daarna ga ik douchen
quote:
Zelfkastijding.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:59 schreef Gretzl het volgende:
Even Maaike terugluisteren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan wel een poging wagen.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom heeft nog niemand een liedje over haar geschreven?
Gewoon Keihard Neukenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij haar vrind maar njomquote:Op woensdag 30 december 2020 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |