Tot laterquote:Op woensdag 30 december 2020 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben er even vandoor. Tot later vanmiddag
tekst is voldoendequote:Op woensdag 30 december 2020 15:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Kan het 'man with the child in his ass' plaatje niet meer vinden
Je muziekkennis blijkt telkens groter dan je zelf weetquote:Op woensdag 30 december 2020 15:34 schreef essnhills het volgende:
Oh dit klokkengebeuren. deze ken ik wel
Ja Kate natuurlijk wel, maar dit nr echt niet, ik dacht dat er een meezingbaar refrein kwam, maar neenquote:Op woensdag 30 december 2020 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat is dit![]()
Hoezo ken je deze prachtige muziek niet
Ja is het er tijd voor?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben er even vandoor. Tot later vanmiddag
Gaat toch gewoon over iemand met passie en pret in zijn ogen?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:33 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
maar over wie gaat het, een enge oom die weer op bezoek is ?
nee, want dan zou ik dit nummer op den duur haten en dat is zondequote:Op woensdag 30 december 2020 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
Dit zou ik als wekker moeten instellen
Goden uurtje dit wel jaquote:Op woensdag 30 december 2020 15:35 schreef ok01 het volgende:
Dit uur is beduidend beter dan de vorige
Eensch, vind hem niet heel veel aan.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:35 schreef peaceman het volgende:
Niet de beste van PF zullen we maar zeggen.
Ik ken stiekem heel veel muziekquote:Op woensdag 30 december 2020 15:35 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je muziekkennis blijkt telkens groter dan je zelf weet
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja Kate natuurlijk wel, maar dit nr echt niet, ik dacht dat er een meezingbaar refrein kwam, maar neen
Marco heeft alles gezien, voor hem is er geen donkere kant.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
The Dark Side of de Maan.
Die titels komen welquote:Op woensdag 30 december 2020 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken stiekem heel veel muziek
Alleen niet de titels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Waarheidquote:Op woensdag 30 december 2020 15:35 schreef ok01 het volgende:
Dit uur is beduidend beter dan de vorige
Das ook weer waar.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nee, want dan zou ik dit nummer op den duur haten en dat is zonde
Als je nu goed oplet, zullen we je volgend jaar overhoren.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken stiekem heel veel muziek
Alleen niet de titels
Borsatan.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 15:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Die titels komen welIk probeer het al jarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |