Alleen die gaat vrolijk vedder inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:13 schreef MTheBassman het volgende:
toch gek om te denken dat van de grote grunge 4 frontmen alleen eddie vedder leeft
Arie Ribbens staat ook nog overeindquote:Op woensdag 30 december 2020 15:13 schreef MTheBassman het volgende:
toch gek om te denken dat van de grote grunge 4 frontmen alleen eddie vedder leeft
Vedder geen eentje meerquote:Op woensdag 30 december 2020 15:13 schreef MTheBassman het volgende:
die van alice in chains ook niet meer?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:13 schreef MTheBassman het volgende:
SPREEK DIE NAAM NIET UITquote:Op woensdag 30 december 2020 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die clip is voor Amerikaanse kinderen echt wat Ik Mik Loreland voor Nlse kinderen was
Karbonkelquote:Op woensdag 30 december 2020 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die clip is voor Amerikaanse kinderen echt wat Ik Mik Loreland voor Nlse kinderen was
Even na denken. AiC STP en dan CHris.. of mis ik er 1?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:13 schreef MTheBassman het volgende:
Die heeft zelfmoord gepleegd, je verwacht het niet!quote:Op woensdag 30 december 2020 15:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die van alice in chains ook niet meer?
is ook al een tijdje dood, ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die van alice in chains ook niet meer?
Godver die serie was eng!quote:Op woensdag 30 december 2020 15:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kurt misschien?quote:Op woensdag 30 december 2020 15:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even na denken. AiC STP en dan CHris.. of mis ik er 1?
Ik dacht aan Cobain, Cornell en Stayley.quote:Op woensdag 30 december 2020 15:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Even na denken. AiC STP en dan CHris.. of mis ik er 1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |