anders maken we wel een whatsapp groepquote:Op woensdag 30 december 2020 16:14 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ja, een covid-nazorg-topic (of een covid-afkicktopic) is wel gewenst straks!![]()
![]()
Kan niet wachten tot we daar gebruik van kunnen maken.
er zijn echt heel veel contactmomenten deze dagen......hoop dat het mee gaat vallen met de besmettelingen in januariquote:Op woensdag 30 december 2020 16:15 schreef Luke83 het volgende:
Ik ben nu al de hele week bezig met feestjes, borrels en etenjes af te slaan vanuit de schoonfamilie. Nu post ik dit niet omdat ik wil polariseren, of een schouderklopje wil, maar het toont mij wel (hoewel n=1) dat er toch nog teveel mensen bij elkaar komen. En wat ik zelf vervelend vind is dat er steeds aan ons getrokken wordt en er niet wordt begrepen waarom wij niet komen. Alsof je je moet verantwoorden als je je gezond verstand gebruikt. #moestookevenfrustratiekwijt
Dat is inderdaad frustrerend, zeker als je er ook nog op aangekeken wordt.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:15 schreef Luke83 het volgende:
Ik ben nu al de hele week bezig met feestjes, borrels en etenjes af te slaan vanuit de schoonfamilie. Nu post ik dit niet omdat ik wil polariseren, of een schouderklopje wil, maar het toont mij wel (hoewel n=1) dat er toch nog teveel mensen bij elkaar komen. En wat ik zelf vervelend vind is dat er steeds aan ons getrokken wordt en er niet wordt begrepen waarom wij niet komen. Alsof je je moet verantwoorden als je je gezond verstand gebruikt. #moestookevenfrustratiekwijt
Ja dat vind ik heel erg, dat er zo weinig gebruik gemaakt wordt van alle vrijwilligers en extra hulp... en dan later roepen dat we niet voldoende capaciteit hadden, in een crisis moet je geen (overbodige) eisen stellen en van elke aangeboden hand gebruik maken!quote:Op woensdag 30 december 2020 15:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Fijn om van een insider te horen hoe het diegene vergaat
Maar aan de andere kant ... hier zakt je broek toch van af?![]()
In de media roeptoeteren ze dat ze hulp nodig hebben van alle kanten. Maar, ondanks je achtergrond, is het blijkbaar niet goed genoeg als je niet minimaal x-uur beschikbaar bent.
Dan ben ik geneigd om te zeggen .. dan zal die 'nood' nog wel mee vallen. Anders hadden ze wel genoegen genomen met ieder uurtje dat iemand beachikbaar kan zijn. De arrogantie ..
Thanks for sharing!
Ja, herkenbaar. Dat vind ik voor mij (ons) persoonlijk ook een van de grootste frustraties.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:15 schreef Luke83 het volgende:
Beetje sporten in de buitenlucht.. echt schandalig inderdaad!quote:Op woensdag 30 december 2020 16:09 schreef HPoi het volgende:
De ijsbaan in Breda is ook open, snap daar niets van.
hey, ik heb een overstap in portugal...zodra het kan danquote:Op woensdag 30 december 2020 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niks ten nadele van de vaste kliek hier, maar zodra het weer kan ga ik naar Portugal voor een maand en mis ik jullie geen seconde
Het leger inzetten is toch een prima oplossing voor dit moment? Dat de reguliere zorg nog verder afgeschaald wordt is geen prettige gedachte, dus het piept en kraakt wel echt inderdaad. Kritieke zorg wordt nog wel verleend, alleen operaties die binnen 6 weken uitgevoerd zouden moeten worden staan nu op het punt om uitgesteld te worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja... ik vind eigenlijk dat wanneer er kritieke zorg niet meer wordt verleend en het leger moet bijspringen, je toch niet echt meer kan volhouden dat het niet "uit de bocht giert" eerlijk gezegd.
Dat is wat je jezelf nu nog wijs maakt!quote:Op woensdag 30 december 2020 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Niks ten nadele van de vaste kliek hier, maar zodra het weer kan ga ik naar Portugal voor een maand en mis ik jullie geen seconde
Als ik wist wanneer het kon, ging ik alvast boeken.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vakantiepark afhuren voor een half jaar!quote:Op woensdag 30 december 2020 16:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
anders maken we wel een whatsapp groep![]()
Ja, het wordt hoog tijd dat we die ook dichtdoen.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
De drukte bij de supermarkten voorspelt weinig goeds (kwam er net langs tijdens hardlopen)..
Ja, en daar zit je dan met je goeie gedrag. Op de bank. In je eentje. Midden in de nacht. In je onderbroek.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:15 schreef Luke83 het volgende:
niemand nodigt ons uit, ze weten het antwoord toch al.....en de verjaardagsmaanden komen er ook nog aan.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:15 schreef Luke83 het volgende:
Tja, je kan maar dorst hebben...quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef BlackLining het volgende:
Al die mensen die zonder enige schaamte acht kratten pils staan in te laaien bij de supermarkt
Ik ga op bed. Ben kapot.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en daar zit je dan met je goeie gedrag. Op de bank. In je eentje. Midden in de nacht. In je onderbroek.
Te Fokken
Ja, dat zag ik ook van de week.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef BlackLining het volgende:
Al die mensen die zonder enige schaamte acht kratten pils staan in te laaien bij de supermarkt
Vorig jaar op dit moment was je dan "kansloos".quote:Op woensdag 30 december 2020 16:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, en daar zit je dan met je goeie gedrag. Op de bank. In je eentje. Midden in de nacht. In je onderbroek.
Te Fokken
Nee, maar het is wel de taak van de overheid om de volksgezondheid te beschermen en op tijd de juiste maatregelen te treffen. Ze hebben wel degelijk een verantwoordelijkheid in hoe een crisis verloopt.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat het virus onder ons is en van mens op mens overgaat, lijkt mij niet de schuld van de regering lijkt me.
ik had avondeten nodig maar ben weer omgedraaid toen ik de drukte bij de supermarkt zag, snel wat gehaald bij de visboer en groenteboer en weer op huis aan gegaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 16:18 schreef Jor_Dii het volgende:
De drukte bij de supermarkten voorspelt weinig goeds (kwam er net langs tijdens hardlopen)..
April/Mei 2021......als alles meezit, voor onsquote:Op woensdag 30 december 2020 16:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Als ik wist wanneer het kon, ging ik alvast boeken.
quote:Op woensdag 30 december 2020 16:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja, het wordt hoog tijd dat we die ook dichtdoen.
Ik denk dat als we de supermarkten twee maanden sluiten en ook de bezorgdiensten worden stilgelegd, het aantal besmettingen echt fors zal dalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |