Deze sla ik opquote:
Rest van het jaar sowieso een stuk minder dan andere jarenquote:
White Flag ook niet meer geloof ik?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:42 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Thank You is nog altijd een van m'n fave Dido's. Jammer dat ie niet meer in de lijst staat
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Deze![]()
![]()
[offtopic] Doosje merci bij de post, van de kinderen van mijn broer![]()
![]()
![]()
[/offtopic]
Was het daar maar bij geblevenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Begonnen in de begeleidingsband van Neerlands Hoop
Overdekt winkelcentrum is toch iets dichterbijquote:
Sybquote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Deze sla ik op
Ik vond het nog komischer dat Syb echt not amused was toen hem gevraagd werd over dit nummer
Ja dat maakte het nog grappigerquote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Deze sla ik op
Ik vond het nog komischer dat Syb echt not amused was toen hem gevraagd werd over dit nummer
Ik hou niet van mensen die geen zelfspot kennenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Deze sla ik op
1812. Verdient wel een reddingsactie.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
White Flag ook niet meer geloof ik?
Staat er gelukkig nog wel inquote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Gelukkig nog wel, maar is helaas wel richting uitgang gedaald.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Maar daar heb je geen ns oliebollenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Overdekt winkelcentrum is toch iets dichterbij
Verdommequote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar daar heb je geen ns oliebollen
Waarom staat No Limit eigenlijk niet in de lijst?quote:
Dat nummer heeft het al opgegegvenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
1812. Verdient wel een reddingsactie.
Die uren waren HARD nodig voor:quote:Op woensdag 30 december 2020 14:40 schreef onlogisch het volgende:
Ik dacht dat ze die 8 uur zouden gebruiken voor de langere versies. Waardeloos dit
Hahahah ja dat was hilarischquote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Deze sla ik op
Een arrogante kwal is dat. Ooit getroffen op de boot naar Ameland. Wat een lul. Met z'n pedante houding. Wat een lul.quote:
Daar is deze lijst te gelimiteerd voor.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom staat No Limit eigenlijk niet in de lijst?
Stond tot 2 jaar geleden eventjes in de lijst. Maar heb je niet liever de smurfenversie met Irene Moors?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, kwartje valtquote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar daar heb je geen ns oliebollen
Ik heb toch echt wel een paar goede albumversie gehoord hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Die uren waren HARD nodig voor:
- RECLAMEBLOKKEN
- Leuke ANECDOTES
- Mondharmonicatastrofes
- ZOOM-gekte
- Een handvol uuhhh-tjes
- Dansende Gijs
blijkbaar was er toch een limitquote:Op woensdag 30 december 2020 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies zoals ik al vreesde mja. En de paar extra albumversies die we hebben gehoord waren steeds net bij de nummers waar je het niet van hooptequote:Op woensdag 30 december 2020 14:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
- RECLAMEBLOKKEN
- Leuke ANECDOTES
- Mondharmonicatastrofes
- ZOOM-gekte
- Een handvol uuhhh-tjes
- Dansende Gijs
Erg jammer. Ik vind die trouwens oprecht leuker in de versie van Irene Moors en de Smurfen.quote:Op woensdag 30 december 2020 14:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Daar is deze lijst te gelimiteerd voor.
Ja duhquote:Op woensdag 30 december 2020 14:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
- RECLAMEBLOKKEN
- Leuke ANECDOTES
- Mondharmonicatastrofes
- ZOOM-gekte
- Een handvol uuhhh-tjes
- Dansende Gijs
Goed station wel jaquote:Op woensdag 30 december 2020 14:45 schreef MTheBassman het volgende:
ze draaien deze best vaak op arrow classic rock, dus ik vind deze wel leuk
Eens wel,quote:Op woensdag 30 december 2020 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik vind die trouwens oprecht leuker in de versie van Irene Moors en de Smurfen.
Hebben ze daar ook oliebollen?quote:
Als ze 's avonds laat of 's nachts komenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb toch echt wel een paar goede albumversie gehoord hoor.
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja duh
Je gaat toch geen MUZIEK draaien op de RADIO tijdens een LIJST die om MUZIEK draait![]()
Wat denk jij nou??
White Flag is nog de enige, maar lager dan ooit. Kwam op de eerste dag voorbijquote:Op woensdag 30 december 2020 14:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daar nu zomaar mag binnenlopenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook oliebollen?
Ja en die DAB is echt immens.quote:
Life for Rentquote:Op woensdag 30 december 2020 14:46 schreef Gretzl het volgende:
[..]
White Flag is nog de enige, maar lager dan ooit. Kwam op de eerste dag voorbij![]()
Life for Rent, Sand in My Shoes, Don't Leave Home, Here with Me mogen er wat mij betreft wel in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |