Waar is Scarface eigenlijk? Over gemis gesproken..quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het is geen Scarlimero of PSVvEL nee.
Naar verluidt gestorven op het Capitool gisteren. Wist je dat hij in Amerika woonde?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar is Scarface eigenlijk? Over gemis gesproken..
Poepluiers verschonen, en ik denk dat hij nu vastzit vanwege de bestorming van het Capitool.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waar is Scarface eigenlijk? Over gemis gesproken..
Matig en onorigineel grapje.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 12:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Poepluiers verschonen, en ik denk dat hij nu vastzit vanwege de bestorming van het Capitool.
De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:02 schreef Buitendam het volgende:
Ergens in de Wallmart he. Zoals altijd.
Legendarische post.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Een welverdiende like.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Dit brengt toch gewoon een lach op je gezicht in deze sombere tijden. Mooi man!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
10 likes! Je gaat weer eens viral maat.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Komt nog eens een dag dat wij tegen onze kleinkinderen vertellen dat wij Hem kenden.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
10 likes! Je gaat weer eens viral maat.
Alleen jammer dat die Yordi alles behalve neutraal is. zeker niet wanneer PSV ter sprake komtquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Met Neutrale Kijkers hebben Yordi en ik al meer dan 100 afleveringen gemaakt over wat voetbal nou zo leuk maakt om naar te kijken. Maar het is ook al meer dan 100 afleveringen eenrichtingsverkeer. Want het gaat altijd maar over ons, de kijkers thuis op de bank, of wij het wel leuk vinden. Nooit hebben we die weg eens de andere kant op bewandeld, en aan de spelers gevraagd hoe leuk zij het vinden, om te voetballen terwijl je weet dat duizenden ogen op jou gericht zijn. Ben je dan bezig met hun vermaak? En zo ja, hoe doe je dat dan? Hoe vermaak je als profvoetballer het publiek? Om antwoord te krijgen op die vragen gingen we op bezoek bij misschien wel de meest vermakelijke Eredivisievoetballer van het afgelopen jaar. Op misschien wel het meest gemoedelijke trainingscomplex van Nederland.â½ï¸Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een adaptatie daarvan van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano.â½ï¸Wil je de podcast steunen? Dat kan via vriendvandeshow.nl/neutralekijkers. Daar kan je ook je bijdrage leveren aan het script en audioberichten naar ons sturen. Maar weet dat je hoe dan ook een vriend van ons bent, vriendschap heeft geen prijs.
Leuke Neutrale Kijkers Podcast met Gody Gakpo.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Alleen jammer dat die Yordi alles behalve neutraal is. zeker niet wanneer PSV ter sprake komt
In de tijden van FC Afkicken sprak hij als een echte ajacied ,..maar misschien is ie eindelijk volwassen geworden.quote:
LOLquote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In de tijden van FC Afkicken sprak hij als een echte ajacied ,..maar misschien is ie eindelijk volwassen geworden.
Ik ga het een nieuwe kans geven.
Valt ook wel mee ja. Luister die podcast eigenlijk elke week en ze geven ook gewoon allebei toe een voorkeur voor Ajax te hebben, maar ze zeiken andere clubs niet af omdat ze voor Ajax zijn ofzo.quote:
Leuke podcast, ja. Intelligente jongen die Gakpo. Die gaat ver komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Met Neutrale Kijkers hebben Yordi en ik al meer dan 100 afleveringen gemaakt over wat voetbal nou zo leuk maakt om naar te kijken. Maar het is ook al meer dan 100 afleveringen eenrichtingsverkeer. Want het gaat altijd maar over ons, de kijkers thuis op de bank, of wij het wel leuk vinden. Nooit hebben we die weg eens de andere kant op bewandeld, en aan de spelers gevraagd hoe leuk zij het vinden, om te voetballen terwijl je weet dat duizenden ogen op jou gericht zijn. Ben je dan bezig met hun vermaak? En zo ja, hoe doe je dat dan? Hoe vermaak je als profvoetballer het publiek? Om antwoord te krijgen op die vragen gingen we op bezoek bij misschien wel de meest vermakelijke Eredivisievoetballer van het afgelopen jaar. Op misschien wel het meest gemoedelijke trainingscomplex van Nederland.⚽️Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een adaptatie daarvan van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano.⚽️Wil je de podcast steunen? Dat kan via vriendvandeshow.nl/neutralekijkers. Daar kan je ook je bijdrage leveren aan het script en audioberichten naar ons sturen. Maar weet dat je hoe dan ook een vriend van ons bent, vriendschap heeft geen prijs.
Leuke Neutrale Kijkers Podcast met Gody Gakpo.
Is daar een topic van. (verder is me opgevallen dat ik jou wel op twitter volg maar jij mij niet. Vanzelfsprekend vind ik dat erg teleurstellend)quote:Op vrijdag 8 januari 2021 17:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leuke podcast, ja. Intelligente jongen die Gakpo. Die gaat ver komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |