Wel heel erg leukquote:Op woensdag 30 december 2020 14:31 schreef summer52 het volgende:
Vanmorgen bezig geweest om een Russisch haakpatroon te vertalen in het Nederlands. Dat kan natuurlijk heel "gemakkelijk" met Google Translate maar dan krijg je een onbegrijpelijke uitleg van haaksteken. Dus daarnaast nog een lijst gedownload van een Russisch-Nederlands vertaalschema haaksteken.Jeetje wat een klus, ach het is natuurlijk wel goed voor de grijze massa in mijn hersenen!![]()
Nou ik geloof dat ik nu kan beginnen met het kattenhuisje, tenminste als Post.nl zijn best doet en ik het bestelde haakgaren in huis krijg!
[ afbeelding ]
Ik wacht ook af, beter komt ie nog voorbij (tijdens een leuk nummer!)quote:Op woensdag 30 december 2020 14:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik blijf toch nog even smachtend afwachten
Ach ja, als hij nu voorbij komt, dan staan we quittequote:Op woensdag 30 december 2020 14:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik wacht ook af, beter komt ie nog voorbij (tijdens een leuk nummer!)
Hoe lang duurde het bij jou voor ie voorbij kwam?quote:Op woensdag 30 december 2020 14:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja, als hij nu voorbij komt, dan staan we quitte
quote:Op woensdag 30 december 2020 14:31 schreef summer52 het volgende:
Vanmorgen bezig geweest om een Russisch haakpatroon te vertalen in het Nederlands. Dat kan natuurlijk heel "gemakkelijk" met Google Translate maar dan krijg je een onbegrijpelijke uitleg van haaksteken. Dus daarnaast nog een lijst gedownload van een Russisch-Nederlands vertaalschema haaksteken.Jeetje wat een klus, ach het is natuurlijk wel goed voor de grijze massa in mijn hersenen!![]()
Nou ik geloof dat ik nu kan beginnen met het kattenhuisje, tenminste als Post.nl zijn best doet en ik het bestelde haakgaren in huis krijg!
[ afbeelding ]
Oh dat heb ik ook al een paar keer gehad, altijd leuk om weer in je oog te krijgenquote:Op woensdag 30 december 2020 14:32 schreef koffieleuk het volgende:
Heb dus nu een oogzalfje, heeft een beetje een vergelijkbaar effect als vaseline op een cameralens.
Ik dacht al, had je nog niet gezienquote:Op woensdag 30 december 2020 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nee nog niet, maar ben wel de wachtrij door
Ik hoop dat ik je inmiddels vaak genoeg op een foto voorbij heb zien komen om te weten hoe je eruit ziet als je in beeld komtquote:Op woensdag 30 december 2020 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
Oh nee nog niet, maar ben wel de wachtrij door
Heb de clip nog nooit gezienquote:Op woensdag 30 december 2020 14:40 schreef molloot200 het volgende:
Die schreeuw van die vriendin vind ik wel altijd zo creepy tijdens dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |