Jij lijkt mij een betere graadmeter dan jouw moederquote:Op woensdag 30 december 2020 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben bij de eerste aflevering in slaap gevallen, maar zegt meer over mij dan over de serie. Mijn moeder heeft ze wel allemaal gezien en vond het erg leuk. Ik wil ze nog wel een keer gaan kijken.
Ben je besneden dan?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Staat je paarsegepunte genotsknots nu ook omhoog?
Hij staat in ieder geval nog op 30 december, veel andere platen van dit kaliber kunnen dat al niet meer zeggen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij is in elk geval niet in de nacht zullen we maar zeggen
Mag ook allemaal niet van Grapperhaus.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:28 schreef PzKpfw het volgende:
Het jaar dreigt zo langzamerhand toch als een nachtkaars uit te gaan. Meldt de een na de ander zich last-minute af op het moment dat de spullen al in huis zijn
Eloise bijvquote:Op woensdag 30 december 2020 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij staat in ieder geval nog op 30 december, veel andere platen van dit kaliber kunnen dat al niet meer zeggen.
Welcome To The Junglequote:
Nou dat weet ik zo net nog niet. Mijn moeder kijkt best veel series en adviseert peaceman. Series die ik niet leuk vind.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:28 schreef D. het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een betere graadmeter dan jouw moeder
Ik begin de uitspraak 'vroeger was alles beter' steeds beter te begrijpen.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:27 schreef 4-elements het volgende:
Vroeger was dit zo'n typische 31 december plaat.
Tik 'm aan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |