Gaan we regelenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
DIt vind ik zon heerlijk nummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net op tijd terug van boodschappen doen. Nightwish in de auto nog gehoord. Dat moet ik ook maar eens wat meer gaan luisteren @:Evenstar help me daar even bij
Dag later was ie nog steeds dood hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moet wel leuk zijn.
Ik lees dat Kenny Rogers op 20 maart dit jaar is overleden. Dat is aan mij voorbij gegaan, maar ja toen was Twan jarig.
+ een podcastseriequote:Op woensdag 30 december 2020 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee per lied een aflevering geloof ik. Dolly's Heartstrings.
Kom maar opquote:
Dat is waar, maar ook toen niet gespot.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Dag later was ie nog steeds dood hoor
Familie van Leroy Jethro?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
De broertjes Gibbs...
Gijs toch![]()
![]()
![]()
![]()
De moeite?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee per lied een aflevering geloof ik. Dolly Parton's Heartstrings.
Pas maar op, straks stijgt je userscore net als Rogers en Parton.quote:Op woensdag 30 december 2020 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er wordt hier gretig met likes gescoord
Ik ben bij de eerste aflevering in slaap gevallen, maar zegt meer over mij dan over de serie. Mijn moeder heeft ze wel allemaal gezien en vond het erg leuk. Ik wil ze nog wel een keer gaan kijken.quote:
Staat je paarsegepunte genotsknots nu ook omhoog?quote:Op woensdag 30 december 2020 13:25 schreef D. het volgende:
Omhoog gestemd omdat Dolly mogelijk in de Playboy komt?
Ja, hij is in elk geval niet in de nacht zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 30 december 2020 13:27 schreef 4-elements het volgende:
Vroeger was dit zo'n typische 31 december plaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |