Ik overdreef niet in het topic, het is hier echt hetzelfde als andere jaren.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aha, hier is het echt 100 keer rustiger.
Superspreadersquote:Op donderdag 31 december 2020 16:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik overdreef niet in het topic, het is hier echt hetzelfde als andere jaren.
Ook qua vuurtonnetjes op straat her en der, mensen die zich verzamelen, kinderen die vuurwerk afsteken, etc. Benieuwd naar 12 uur vannacht.
En moest net naar een dorpje verderop, bijna elke boerderij die ik onderweg tegenkwam heeft wel een partytent staan met vuurkorfjes en carbid. En veel mensen.
Ach joh, onze gemeente stond gister slechts op plek 2, landelijk, qua aantal besmettingen.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Superspreaders
Hier hoorde je normaal altijd wel 1 knal per 5 seconden, nu misschien 1 knal per half uur.
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ach joh, onze gemeente stond gister slechts op plek 2, landelijk, qua aantal besmettingen.
Dat gaat al lang rond geloof ik. Januari gaat echt een topmaand wordenquote:Op donderdag 31 december 2020 16:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Op naar de volgende golf. Als het dat Engelse virus wordt, gaat het nog leuk worden.
Gelukkig blijven de kerken wel open, het is niet alsof de biblebelts de grootste besmettingshaarden zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:09 schreef Wereldgozer het volgende:
Kabinet: basisscholen niet eerder open dan 18 januari - https://nos.nl/l/2362650
Erg mooi
Daar zijn de ziekenhuizen op sommige plaatsen al overvol.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat gaat al lang rond geloof ik. Januari gaat echt een topmaand worden
Ja, zag net ook al een tweetje in COR topic dat het daar echt crisis is.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar zijn de ziekenhuizen op sommige plaatsen al overvol.
[ twitter ]
Daar heb ik al maanden niet meer gekeken.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zag net ook al een tweetje in COR topic dat het daar echt crisis is.
@KingRoland als god het wil krijg je toch wel coronaquote:Op donderdag 31 december 2020 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig blijven de kerken wel open, het is niet alsof de biblebelts de grootste besmettingshaarden zijn.
Heyquote:
Rothaus?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb in Duitsland bij een kennis ooit dennenappelbier gedronken, was best lekker ook nog.
Dat is echt zum kotzen. Smaakt naar natte hond.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Even gegoogled en denk het wel ja, etiket komt me bekend voor maar is al heel lang geleden
Oh, dan was het die niet of jij dronk het na je hond gebeft te hebben. Die ik dronk had echt een verfijnde dennenappelsmaak, dacht eerst hmm wat schotel je me voor, maar het was dus verrassend prima.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dat is echt zum kotzen. Smaakt naar natte hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |