Ik vind het wel goed van je zoiets hoor, zou er zelf totaal geen zin in hebben maar moet natuurlijk wel gedaan worden.quote:
@Dj_Day-Vquote:Op donderdag 31 december 2020 14:41 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@:wereldgozer @:onlogisch![]()
![]()
Och jongen toch.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet.
(Nog twee kleine uurtjes)
Pizza.quote:Op woensdag 30 december 2020 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Met oliebol en poedersuiker na?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pizza.
Ook weer afgehandeld voor 2020.
Ik ga nu kijken!quote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog even een (matig) topic in FEE geopend.
@:lenny_leonard
Leuk dat je daar even de tijd voor neemt, zo tijdens het invullen van de VBL-awardsquote:
Gestemd. Merk jij echt geen verschil?quote:Op donderdag 31 december 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
Ik heb nog even een (matig) topic in FEE geopend.
@:lenny_leonard
hahaquote:Op donderdag 31 december 2020 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je daar even de tijd voor neemt, zo tijdens het invullen van de VBL-awards(Dit is een passief-agressieve aanval)
mwa jawel maar die constatering vond ik niet echt bij een topic passen dus ik overdreef een beetjequote:Op donderdag 31 december 2020 16:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gestemd. Merk jij echt geen verschil?
Aha, hier is het echt 100 keer rustiger.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
mwa jawel maar die constatering vond ik niet echt bij een topic passen dus ik overdreef een beetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |