De self-titled en IV zijn fantastische albums imho. Seventh One is ook leuk, maar kan niet tippen aan die eerste twee.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:07 schreef MaJo het volgende:
Ik vergeet altijd dat Toto meer leuke nummers heeft dan Africa. Ik wil me er eens goed in gaan verdiepen
Ja (maar is dus wel een DAB even vergeten)quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
oh god ja, krijgen we Islands in the stream nog? enig andere Dolly is toch nog Jolene?
Af en toe is het gewoon heerlijk!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heel vroeger best veel toto geluisterd. Maar als je muzieksmaak zich ontwikkelt kom je erachter dat het eigenlijk zo ontzettend slecht en zoetsappig is. Veel mensen houden gewoon van slechte catchy muziek, can't blame em, ben er zelf ook in gestonken ooit.
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Isorden het volgende:
Fijn, begin nu zelf volgens mij ook verkouden te worden.... Dat kan nooit een goed teken zijn gezien de huidige situatie hier thuis
Dus wijsheid komt echt met de jaren?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heel vroeger best veel toto geluisterd. Maar als je muzieksmaak zich ontwikkelt kom je erachter dat het eigenlijk zo ontzettend slecht en zoetsappig is. Veel mensen houden gewoon van slechte catchy muziek, can't blame em, ben er zelf ook in gestonken ooit.
Mjah, Pa is maandag getest, kreeg gisterochtend al zn uitslag...... positief dusquote:
ach nee. Nou, dan maar een afspraak voor een test maken en het beste hopenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Isorden het volgende:
Fijn, begin nu zelf volgens mij ook verkouden te worden.... Dat kan nooit een goed teken zijn gezien de huidige situatie hier thuis
Bedankt voor de tips, ik ga het checkenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
De self-titled en IV zijn fantastische albums imho. Seventh One is ook leuk, maar kan niet tippen aan die eerste twee.
Daarnaast heb je ook de geflopte opvolger Hydra, met als centerpiece het titelnummer over ridders en draken. Toto op de progtour, beetje vergeten maar ontzettend aan te raden!
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Isorden het volgende:
verdomd jaquote:Op woensdag 30 december 2020 11:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoor hier altijd Spike van Di-rect Toto afkondigen in de Popquiz. "Hier was teauteau"
Africa is een tijdje een meme geweest. Vraag me ook niet waarom..quote:Op woensdag 30 december 2020 11:07 schreef 4-elements het volgende:
Snap de populariteit van Toto nooit zo.
Oh shit, beterschap dan alvastquote:Op woensdag 30 december 2020 11:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mjah, Pa is maandag getest, kreeg gisterochtend al zn uitslag...... positief dus
Ja die voelt zich momenteel knap beroerd.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh shit, beterschap dan alvastHeeft hij er erg last van?
ow jij denkt gelijk weer aan zeeuwse meisjes..quote:
Dat gaat de goede kant opquote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef KBFX2002 het volgende:
Dit is het enige nummer uit 1999 dat al sinds 1999 in de lijst staat. Sinds 1999 heeft het echter nog nooit zo laag gestaan (in 2014 nog één plek hoger, op 383).
Met de zilte zeelucht.quote:
ja, ze konden het welquote:
Sterkte en beterschap!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja die voelt zich momenteel knap beroerd.
nou liever niet, kan ik helemaal naar de andere kant van het landquote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow jij denkt gelijk weer aan zeeuwse meisjes..
Vroeger op de markt in Enschede wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden jullie ook ooit onbewust in het Duits aangesproken?
Oei, vervelend. Dan is de kans best aanwezig dat je het ook krijgt en met oudjaarsavond thuis moet blijven. Beterschap!quote:Op woensdag 30 december 2020 11:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mjah, Pa is maandag getest, kreeg gisterochtend al zn uitslag...... positief dus
Oh jeetje. Geen risicogroep hoop ik?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja die voelt zich momenteel knap beroerd.
geen cent teveel hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 11:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou liever niet, kan ik helemaal naar de andere kant van het land
En jij vind Friesland al te verquote:Op woensdag 30 december 2020 11:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou liever niet, kan ik helemaal naar de andere kant van het land
Nee. Maar ik woon dan ook in het ontwikkelde gedeelte van Nederland.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Worden jullie ook ooit onbewust in het Duits aangesproken?
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Wat Zeeuwen mosselfeesten noemen is bij ons gewoon een gangbang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |