quote:Op woensdag 30 december 2020 11:08 schreef ok01 het volgende:
Jeff Porcaro blijft wel een fantastische drummer
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Isorden het volgende:
Fijn, begin nu zelf volgens mij ook verkouden te worden.... Dat kan nooit een goed teken zijn gezien de huidige situatie hier thuis
oh god ja, krijgen we Islands in the stream nog? enig andere Dolly is toch nog Jolene?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verder vind ik Islands in the Stream wel de grootste verrassing van de platen die nog niet is geweest. De rest voorspelbare stijgers (al staat Deutschland veel te hoog)
Heel vroeger best veel toto geluisterd. Maar als je muzieksmaak zich ontwikkelt kom je erachter dat het eigenlijk zo ontzettend slecht en zoetsappig is. Veel mensen houden gewoon van slechte catchy muziek, can't blame em, ben er zelf ook in gestonken ooit.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:07 schreef 4-elements het volgende:
Snap de populariteit van Toto nooit zo.
Dit heb ik dus ook. Stuk voor stuk geweldige muzikanten, maar er komen altijd van die halfslappe nummers uit..quote:
of je bent door ons aangestokenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Isorden het volgende:
Fijn, begin nu zelf volgens mij ook verkouden te worden.... Dat kan nooit een goed teken zijn gezien de huidige situatie hier thuis
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Isorden het volgende:
oeiquote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Isorden het volgende:
Corona uitbraak?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:10 schreef Isorden het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |