ik heb op Mamma Mia gestemd, die vind ik erg mooiquote:Op woensdag 30 december 2020 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belachelijk trouwens dat Eagle lager stond dan dat vreselijke Mamma Mia
lekker nummertje, waar stond ie vorig jaar? Rocket Man moet ook nog komen, evenals Candle in the Wind denk ik?quote:Op woensdag 30 december 2020 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I'm Still Standing is nog niet geweest. Wat vind jij hiervan?
Blof wel, Queen nietquote:Op woensdag 30 december 2020 11:04 schreef ok01 het volgende:
Twee keer Blof en twee keer Queen is voor veel Fokkers denk ik wel een nachtmerrie van een uur
steeds meer atheïstenquote:Op woensdag 30 december 2020 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Faithless heeft trouwens ook al een goeie boost te pakken
Meer mensen hebben geen geloof in de overheid, dus op zich wel passendquote:Op woensdag 30 december 2020 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Faithless heeft trouwens ook al een goeie boost te pakken
501quote:Op woensdag 30 december 2020 11:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
lekker nummertje, waar stond ie vorig jaar? Rocket Man moet ook nog komen, evenals Candle in the Wind denk ik?
Boer is de Keerl ook nog niet gehoord. Valt wel mee met die daling dus.
Doet zn naam wel eer aan dusquote:Op woensdag 30 december 2020 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
501
Rocket Man en Your Song moeten verder alleen nog denk ik.
en nog een duetquote:Op woensdag 30 december 2020 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
501
Rocket Man en Your Song moeten verder alleen nog denk ik.
Verder vind ik Islands in the Stream wel de grootste verrassing van de platen die nog niet is geweest. De rest voorspelbare stijgers (al staat Deutschland veel te hoog)quote:Op woensdag 30 december 2020 11:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Doet zn naam wel eer aan dus
quote:Op woensdag 30 december 2020 11:07 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Don't Go Breaking My Heart?
Wel een dodenbonus natuurlijk...quote:Op woensdag 30 december 2020 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verder vind ik Islands in the Stream wel de grootste verrassing van de platen die nog niet is geweest. De rest voorspelbare stijgers (al staat Deutschland veel te hoog)
Oja, even abuis. Nee, dan is die wel logisch.quote:Op woensdag 30 december 2020 11:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel een dodenbonus natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |