Dus dat was ook al ingecalculeerd?quote:Op woensdag 30 december 2020 00:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, Levante is altijd vervelend voor ploegen die met veel ruimte in de rug spelen.
Stijn is fan van cult, niet van de sport.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach kom op Stijn, dit was een wereldpot.
Toch raar dat hij dan wel voor Ajax is.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Stijn is fan van cult, niet van de sport.
Ik haal gewoon geen vreugde qua darts uit deze twee. Het spijt me dat ik zo ben, je moet ook niet teveel aandacht hebben voor mij want ik ben eenmaal krom en inconsequent.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach kom op Stijn, dit was een wereldpot.
Ah kijk, ik zie het al.quote:
Godver. Toch weer net een kwart seconde te vroeg uitgezetquote:Op woensdag 30 december 2020 00:02 schreef Tagliano het volgende:
@:jr-style-93 op de nationale televee
Frietpan mee het podium op genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah kijk, ik zie het al.
Gejank van Vinny incoming omdat er nog niemand is daar waardoor het pokkekoud is.
Vandaag geen tijd?quote:Op woensdag 30 december 2020 00:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tot morgen [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ja zo simpel is het uiteindelijk ook wel weerquote:
Op papier de leukste avondsessie van het WK.quote:
Het mooiste kwam helemaal op het einde. Prachtig die opluchting.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat was een prima interview net.
Geen Spurs pik, maar condoleren. Kan hopelijk Dirk nog meepakken. Ff afkloppen.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah kijk, ik zie het al.
Gejank van Vinny incoming omdat er nog niemand is daar waardoor het pokkekoud is.
Eigk niet, de drie hoogste setgemiddelden wonnen nietquote:Op woensdag 30 december 2020 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zo simpel is het uiteindelijk ook wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |