@de_boswachterIk ben ook een tijd terug eens bij haar geweest. Het was zeer moeilijk om met haar afspraken te maken, aangezien ze alles via de mail doet en soms dagenlang niets van zich laat horen. We zijn in totaal wel 2 weken heen en weer aan het mailen geweest voordat het tot een afspraak kwam. Ze heeft het in haar advertentie over sexy lingerie en kousen, maar als daar al gaten in zitten bij binnenkomst is dat voor mij al niet meer sexy. Vooraf een joint roken was voor mij eigenlijk de druppel. Na een hoop gezeur (en omdat ik niet uit de buurt kom en ver moest rijden) toch maar verder gegaan. Zoenen was niet erg gewillig. Gelukkig had ik zelf een condoom bij me, had zij namelijk niet. Al met al een zeer teleurstellende ervaring rijker. Zeer matig, zeker geen aanrader!!!
Paar keer bij deze meid geweest. Het is een lieve meid.
En absoluut heerlijke sex. Ze kan zelf ook heel geil zijn.
Enig minpuntje, ze is niet altijd even fris. In de kamer hangt ook bijna altijd een zure lucht. Als dat verbeterd wordt dan is het top.
Wat katvanger zegt inderdaad. Bij haar geweest een tijdje terug, maar vond haar mondhygiëne vooral flink minder. Ze gaf inderdaad een heel verhaal in het begin, waarbij ze niet helemaal aanvoelde dat ik wel verder wilde naar waar ik voor betaalde.
Sex was verder goed, pijpen zeer redelijk. Massage vond ik iets minder persoonlijk. Verder een erg aardig persoon, discreet en professioneel. Als ze wat aan haar hygiene deed zou ik zeker nog een keer komen.