SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Neequote:Op dinsdag 29 december 2020 23:58 schreef tralalala het volgende:
Huh, finale is toch altijd op nieuwjaarsdag?
Er schijnt kerona te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:58 schreef tralalala het volgende:
Huh, finale is toch altijd op nieuwjaarsdag?
Ga wielrennen joh. Hijs jezelf met je 40 kg overgewicht in maat M en ga kinderen knietjes geven. KUT wielrenners.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:57 schreef Immerdebestebob het volgende: Voor de users hier kan je ook wel een bingo doen
![]()
Zonder corona hadden we niet een ander speelschema gehad denk ikquote:
Ik mag kerona graag bij elk gespreksonderwerp op tafel gooien.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zonder corona hadden we niet een ander speelschema gehad denk ik
Gurney gooit hele seizoen geen flikker dus dat zou lichtelijk opvallend zijn allen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:59 schreef T3hTommay het volgende:
Gurney gaat Vincent de moeder neuken trouwens, dat u het even weet.
quote:Op woensdag 30 december 2020 00:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik mag kerona graag bij elk gespreksonderwerp op tafel gooien.
Hoeveel handdoeken zou je nodig hebben om al dat frituurvet van Vincent af te vegen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:58 schreef K_uit_h het volgende:
Gaat Gurney ons aller Vincent afdrogen?
Ik ben altijd erg pessimistisch ingesteld.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gurney gooit hele seizoen geen flikker dus dat zou lichtelijk opvallend zijn allen.
En toch schakel ik in. Terwijl mijn streven is om voorspelbare rotzooi vaker over te slaan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 23:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je calculeerde het al redelijk in inderdaad.
Halsema liggen naaien met alle BLM activisten GENOTquote:Op woensdag 30 december 2020 00:01 schreef Gehrman het volgende:
Morgen met Koert rookrochel Westerman?
Dankjewel.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:00 schreef T3hTommay het volgende:
HET IS WOENSDAG DIEP IN DE NACHT GEFELICITEERD ALLEMAAL
En Betis ook nog verloren in een knotsgek duel zie ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En toch schakel ik in. Terwijl mijn streven is om voorspelbare rotzooi vaker over te slaan.
Doping? Vermoeden van.... ?quote:Op woensdag 30 december 2020 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gurney gooit hele seizoen geen flikker dus dat zou lichtelijk opvallend zijn allen.
KUTSCHIMMELED.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:00 schreef Szura het volgende:
Enig minpuntje, ze is niet altijd even fris. In de kamer hangt ook bijna altijd een zure lucht.
Gefeliciteerd ouwe geilneef. Hoe oud bent u geworden allen.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dankjewel.
Ik ben jarig![]()
Wat attent van je.
Juiste moment in vorm genotquote:Op woensdag 30 december 2020 00:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
mondhygiënequote:Op woensdag 30 december 2020 00:00 schreef Szura het volgende:
@:de_boswachter
Ik ben ook een tijd terug eens bij haar geweest. Het was zeer moeilijk om met haar afspraken te maken, aangezien ze alles via de mail doet en soms dagenlang niets van zich laat horen. We zijn in totaal wel 2 weken heen en weer aan het mailen geweest voordat het tot een afspraak kwam. Ze heeft het in haar advertentie over sexy lingerie en kousen, maar als daar al gaten in zitten bij binnenkomst is dat voor mij al niet meer sexy. Vooraf een joint roken was voor mij eigenlijk de druppel. Na een hoop gezeur (en omdat ik niet uit de buurt kom en ver moest rijden) toch maar verder gegaan. Zoenen was niet erg gewillig. Gelukkig had ik zelf een condoom bij me, had zij namelijk niet. Al met al een zeer teleurstellende ervaring rijker. Zeer matig, zeker geen aanrader!!!
Paar keer bij deze meid geweest. Het is een lieve meid.
En absoluut heerlijke sex. Ze kan zelf ook heel geil zijn.
Enig minpuntje, ze is niet altijd even fris. In de kamer hangt ook bijna altijd een zure lucht. Als dat verbeterd wordt dan is het top.
Wat katvanger zegt inderdaad. Bij haar geweest een tijdje terug, maar vond haar mondhygiëne vooral flink minder. Ze gaf inderdaad een heel verhaal in het begin, waarbij ze niet helemaal aanvoelde dat ik wel verder wilde naar waar ik voor betaalde.
Sex was verder goed, pijpen zeer redelijk. Massage vond ik iets minder persoonlijk. Verder een erg aardig persoon, discreet en professioneel. Als ze wat aan haar hygiene deed zou ik zeker nog een keer komen.
Eet smakelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 00:00 schreef Szura het volgende:
@:de_boswachter
Ik ben ook een tijd terug eens bij haar geweest. Het was zeer moeilijk om met haar afspraken te maken, aangezien ze alles via de mail doet en soms dagenlang niets van zich laat horen. We zijn in totaal wel 2 weken heen en weer aan het mailen geweest voordat het tot een afspraak kwam. Ze heeft het in haar advertentie over sexy lingerie en kousen, maar als daar al gaten in zitten bij binnenkomst is dat voor mij al niet meer sexy. Vooraf een joint roken was voor mij eigenlijk de druppel. Na een hoop gezeur (en omdat ik niet uit de buurt kom en ver moest rijden) toch maar verder gegaan. Zoenen was niet erg gewillig. Gelukkig had ik zelf een condoom bij me, had zij namelijk niet. Al met al een zeer teleurstellende ervaring rijker. Zeer matig, zeker geen aanrader!!!
Paar keer bij deze meid geweest. Het is een lieve meid.
En absoluut heerlijke sex. Ze kan zelf ook heel geil zijn.
Enig minpuntje, ze is niet altijd even fris. In de kamer hangt ook bijna altijd een zure lucht. Als dat verbeterd wordt dan is het top.
Wat katvanger zegt inderdaad. Bij haar geweest een tijdje terug, maar vond haar mondhygiëne vooral flink minder. Ze gaf inderdaad een heel verhaal in het begin, waarbij ze niet helemaal aanvoelde dat ik wel verder wilde naar waar ik voor betaalde.
Sex was verder goed, pijpen zeer redelijk. Massage vond ik iets minder persoonlijk. Verder een erg aardig persoon, discreet en professioneel. Als ze wat aan haar hygiene deed zou ik zeker nog een keer komen.
Ach kom op Stijn, dit was een wereldpot.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En toch schakel ik in. Terwijl mijn streven is om voorspelbare rotzooi vaker over te slaan.
Oh, Levante is altijd vervelend voor ploegen die met veel ruimte in de rug spelen.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En Betis ook nog verloren in een knotsgek duel zie ik.
28quote:Op woensdag 30 december 2020 00:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe geilneef. Hoe oud bent u geworden allen.
Dus dat was ook al ingecalculeerd?quote:Op woensdag 30 december 2020 00:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, Levante is altijd vervelend voor ploegen die met veel ruimte in de rug spelen.
Stijn is fan van cult, niet van de sport.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach kom op Stijn, dit was een wereldpot.
Toch raar dat hij dan wel voor Ajax is.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Stijn is fan van cult, niet van de sport.
Ik haal gewoon geen vreugde qua darts uit deze twee. Het spijt me dat ik zo ben, je moet ook niet teveel aandacht hebben voor mij want ik ben eenmaal krom en inconsequent.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ach kom op Stijn, dit was een wereldpot.
Ah kijk, ik zie het al.quote:
Godver. Toch weer net een kwart seconde te vroeg uitgezetquote:Op woensdag 30 december 2020 00:02 schreef Tagliano het volgende:
@:jr-style-93 op de nationale televee
Frietpan mee het podium op genot.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah kijk, ik zie het al.
Gejank van Vinny incoming omdat er nog niemand is daar waardoor het pokkekoud is.
Vandaag geen tijd?quote:Op woensdag 30 december 2020 00:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tot morgen [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Ja zo simpel is het uiteindelijk ook wel weerquote:
Op papier de leukste avondsessie van het WK.quote:
Het mooiste kwam helemaal op het einde. Prachtig die opluchting.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:07 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat was een prima interview net.
Geen Spurs pik, maar condoleren. Kan hopelijk Dirk nog meepakken. Ff afkloppen.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah kijk, ik zie het al.
Gejank van Vinny incoming omdat er nog niemand is daar waardoor het pokkekoud is.
Eigk niet, de drie hoogste setgemiddelden wonnen nietquote:Op woensdag 30 december 2020 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zo simpel is het uiteindelijk ook wel weer
Juichen we allemaal voor Dirk, King en Chizzy?quote:
Ai sterktequote:Op woensdag 30 december 2020 00:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Geen Spurs pik, maar condoleren. Kan hopelijk Dirk nog meepakken. Ff afkloppen.
Mijn leven is nu compleet.quote:Op woensdag 30 december 2020 00:08 schreef maxi-mus het volgende:
@:jr-style-93 zijn creatie op tv allen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |