abonnement Unibet Coolblue
pi_197077636
Jaa ik weet het veel topics,
Veel dezelfde shit continue van dezelfde shit TS.

Fijn nu dat uit de wereld is kan iemand mij een "frisse kijk" geven op mijn situatie en wat ik het beste kan doen wat de opties zijn.

Het verhaal dat ik vroeger erg gepest, buitengesloten Ben is allang bekend, rond me 15-16e ging ik me richten op het krijgen van een vriendin, maarja dat mislukte natuurlijk ofc, veel mensen hoorde ik toen zeggen je moet eerst zelf gelukkig zijn met jezelf, wil je een relatie krijgen, het geluk in jezelf vinden,

Ik kan je zeggen dat is niet gebeurd en denk dat het ook zo niet meer verder kan, ben altijd met alles een beetje een meelopertje geweest en zoek altijd geluk in mensen, ik was eerst te aardig en nu heb ik het zover voor elkaar dat me hart echt verneukt is.

Ik heb weinig mensen voor wie ik empathie heb en heb tot nu toe me geluk niet in een meisje gevonden,

Nu is het 2e punt dat mijn geluk ook niet in geld zit,

Ik heb binnenkort een nieuwe baan en heb 3 jaar geld en tijd verspild en nu is dit een hele opgave om 12+ maanden er vol voor te gaan na al die tegenslagen, me ouders zeggen me vaak dat ik het type ben dat er vandaag of morgen gewoon niet meer is of het nou door criminaliteit of door zelfmoord komt.

En ik zie dit zelf ook in
Maar ik heb weinig hoop voor me toekomst, Ben een ontzettende simp een fking nietsnut voor dames en ook nog een zonder geld
pi_197078064
Als je er al zo over denkt.. :o
-
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:52:08 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_197078110
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:41 schreef Dikkebabastacks het volgende:
me ouders zeggen me vaak dat ik het type ben dat er vandaag of morgen gewoon niet meer is of het nou door criminaliteit of door zelfmoord komt.

Zeggen ze dat letterlijk ja?
pi_197078117
Kort samengevat

Me geluk zit niet in vriendschappen
Me geluk zit niet in veel geld
Me geluk zit niet echt In relaties

Me geluk is nergens te vinden
Vraag me echt af of al die dingen nog kunnen gebeuren mijn kant op komen, me vorige ex collega was alleenstaand 40 jaar zonder relatie, kids of enig persoonlijkheid en ben bang die kant op te schieten
pi_197078144
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:52 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Zeggen ze dat letterlijk ja?
Daar zijn ze bang voor ja
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:53:32 #6
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_197078194
Wat wil je als antwoord?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_197078283
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:53 schreef Vlinder het volgende:
Wat wil je als antwoord?
Gewoon kijken hoe mensen met meer levenservaring erop kijken ik ben bijna 20. Ik word jaloers van mensen met veel geld, jaloers met mensen met relatie, ik probeer t niet te worden maar alles draait en ik sta nog steeds op dezelfde plek
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:57:01 #8
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197078348
Hoe oud ben je nu?
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:58:21 #9
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_197078403
Dude. Je bent nog geen 20. Je hoeft je nog lang niet te binden aan iemand. Ga eens een jaar bewust niet aan iemand anders denken maar werk aan jezelf. Ga eerst je eigen leven eens leuk maken. Daarna heb je alle ruimte en tijd om iemand in je leven toe te laten.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 29 december 2020 @ 23:58:22 #10
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197078404
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:55 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Gewoon kijken hoe mensen met meer levenservaring erop kijken ik ben bijna 20. Ik word jaloers van mensen met veel geld, jaloers met mensen met relatie, ik probeer t niet te worden maar alles draait en ik sta nog steeds op dezelfde plek
Bijna 20, man, laat je niet gek maken, zeker niet door je debiele ouders. Ga en doe je ding.
pi_197078407
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:57 schreef Stray_cat het volgende:
Hoe oud ben je nu?
16 feb word ik 20
pi_197078469
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:58 schreef Vlinder het volgende:
Dude. Je bent nog geen 20. Je hoeft je nog lang niet te binden aan iemand. Ga eens een jaar bewust niet aan iemand anders denken maar werk aan jezelf. Ga eerst je eigen leven eens leuk maken. Daarna heb je alle ruimte en tijd om iemand in je leven toe te laten.
Weet ik , ik merk gewoon dat ik heel erg behoefte heb aan een loyaal lief meisje...
Ik kan mezelf ook niet echt bezighouden heb geen hobby's niks niet, ik kan proberen 1 jaar lang hard te sparen maar vaak die impulsiviteit door me beperking ga ik domme shit doen zoals al die leegte opvullen met drank, drugs, en hoeren
pi_197078818
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:58 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

16 feb word ik 20
Heftig
pi_197078831
Wellicht kun je overwegen om jezelf aan te sluiten bij een religie, als zingeving het probleem is. Ik heb dit zelf helaas ook niet van huis uit meegekregen.

Zonder religie of hoger doel is het leven niet veel meer dan een wedstrijdje materiële rommel bij elkaar harken, in een wanhopige poging indruk te kunnen maken op de buren.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  woensdag 30 december 2020 @ 00:12:19 #15
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197078923
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:00 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Weet ik , ik merk gewoon dat ik heel erg behoefte heb aan een loyaal lief meisje...
Ik kan mezelf ook niet echt bezighouden heb geen hobby's niks niet, ik kan proberen 1 jaar lang hard te sparen maar vaak die impulsiviteit door me beperking ga ik domme shit doen zoals al die leegte opvullen met drank, drugs, en hoeren
"Lieve meisjes" gaan dat nooit pikken van jou, dus moet jij iets veranderen of niet. Stop met anderen de schuld geven, je verkloot het zelf.
pi_197078928
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wellicht kun je overwegen om jezelf aan te sluiten bij een religie, als zingeving het probleem is. Ik heb dit zelf helaas ook niet van huis uit meegekregen.

Zonder religie of hoger doel is het leven niet veel meer dan een wedstrijdje materiële rommel bij elkaar harken, in een wanhopige poging indruk te kunnen maken op de buren.
Jij snapt het
  Spellchecker woensdag 30 december 2020 @ 00:12:44 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197078938
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:52 schreef Dikkebabastacks het volgende:
Kort samengevat

Me geluk zit niet in vriendschappen
Me geluk zit niet in veel geld
Me geluk zit niet echt In relaties

Me geluk is nergens te vinden
Vraag me echt af of al die dingen nog kunnen gebeuren mijn kant op komen, me vorige ex collega was alleenstaand 40 jaar zonder relatie, kids of enig persoonlijkheid en ben bang die kant op te schieten
Meneertje ... je moet het nu zelf doen ... niet naar het groene gras van alle anderen blijven kijken ...
Vraag desnoods hulp van je grootouders (daar woon je nu toch?)

En probeer zelf iets van je leven te maken. Komop nou!!
  woensdag 30 december 2020 @ 00:15:09 #18
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197079008
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:12 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Jij snapt het
Maar snap jij het?
  woensdag 30 december 2020 @ 00:18:01 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197079097
Nou ja, ten eerste ben je heel jong. Dus je leven kan nog alle kanten op.

Persoonlijk vind ik het advies van je moet eerst gelukkig zijn met jezelf en dat soort dingen gewoon domme gelul.

Het is belangrijk om gelukkig te zijn met jezelf, maar geluk hangt er zeker af van externe factoren. Je zegt dat je geen behoefte hebt aan vriendschap. Voordat je überhaupt kan beginnen met een relatie moet je ervaring hebben moet goede vriendschappen. Het begint met vriendschap en bovendien is het makkelijker om via een gezamenlijke vriendengroep een vriendin te vinden.

Heb je tinder en datingsites al geprobeerd? Of speeddaten? Waarom lukt het jou niet om zo een vriendin te vinden? Kan je uitgaan, ben je goed in contact maken met mensen als je gaat stappen? Dat is sowieso makkelijker met vrienden.

Wordt lid van een vereniging, ga op dansles of zoek een hobby waar veel meiden op afkomen. Ik danste vroeger salsa en kon het best goed. Ik heb veel sjans gehad en met mooie dames gefixt toen ik dat actief deed. Ook goede vriendinnen eraan overgehouden. Nu heb ik last van de coronamaatregelen waardoor ik niet kan gaan dansen, maar zodra dat minder wordt ga ik weer salsa dansen. Zo kom ik weer leuke meiden tegen.

Kan je goed dansen of heb je aanleg voor? Dan zou ik een dans uitkiezen zoals salsa of kizomba, or anders een hiphop dans met veel meiden. Vereniging is ook handig, een studentenvereniging die veel meisjes heeft of contact heeft met meidenvereniging.

Maar voordat je met dit allemaal begint... hoe normaal ben je? Eerlijk, je zegt je bent veel gepest en je hebt psychische aandoeningen... ik zou die problemen eerst aanpakken voordat je überhaupt denkt aan meisjes.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197079197
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:15 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Maar snap jij het?
Jawel wou dit jaar al bekeren naar moslim maar om alleen te bekeren omdat je het volk en landen zo mooi vind alleen voor dat , denk niet dat dat de bedoeling is.
Ik geloof sowieso wel in een hiernamaals
pi_197079246
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:12 schreef maily het volgende:

[..]

Meneertje ... je moet het nu zelf doen ... niet naar het groene gras van alle anderen blijven kijken ...
Vraag desnoods hulp van je grootouders (daar woon je nu toch?)

En probeer zelf iets van je leven te maken. Komop nou!!
Ben weer terug thuis en geloof me ik probeer ook ik probeer nog steeds al 3jaar steady met veel tegenslagen, maar nu ben ik op een punt dat ik alles echt zat word
pi_197079300
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:18 schreef Keep_Walking het volgende:
Nou ja, ten eerste ben je heel jong. Dus je leven kan nog alle kanten op.

Persoonlijk vind ik het advies van je moet eerst gelukkig zijn met jezelf en dat soort dingen gewoon domme gelul.

Het is belangrijk om gelukkig te zijn met jezelf, maar geluk hangt er zeker af van externe factoren. Je zegt dat je geen behoefte hebt aan vriendschap. Voordat je überhaupt kan beginnen met een relatie moet je ervaring hebben moet goede vriendschappen. Het begint met vriendschap en bovendien is het makkelijker om via een gezamenlijke vriendengroep een vriendin te vinden.

Heb je tinder en datingsites al geprobeerd? Of speeddaten? Waarom lukt het jou niet om zo een vriendin te vinden? Kan je uitgaan, ben je goed in contact maken met mensen als je gaat stappen? Dat is sowieso makkelijker met vrienden.

Wordt lid van een vereniging, ga op dansles of zoek een hobby waar veel meiden op afkomen. Ik danste vroeger salsa en kon het best goed. Ik heb veel sjans gehad en met mooie dames gefixt toen ik dat actief deed. Ook goede vriendinnen eraan overgehouden. Nu heb ik last van de coronamaatregelen waardoor ik niet kan gaan dansen, maar zodra dat minder wordt ga ik weer salsa dansen. Zo kom ik weer leuke meiden tegen.

Kan je goed dansen of heb je aanleg voor? Dan zou ik een dans uitkiezen zoals salsa of kizomba, or anders een hiphop dans met veel meiden. Vereniging is ook handig, een studentenvereniging die veel meisjes heeft of contact heeft met meidenvereniging.

Maar voordat je met dit allemaal begint... hoe normaal ben je? Eerlijk, je zegt je bent veel gepest en je hebt psychische aandoeningen... ik zou die problemen eerst aanpakken voordat je überhaupt denkt aan meisjes.
Heb niet echt een vriendengroep heb 2 vrienden die in soort gelijke shit zitten, en die psychishe aandoening en dat verleden oke maar ik kan dat zo goed verbergen dat het daar niet aan zal liggen
  woensdag 30 december 2020 @ 00:25:31 #23
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197079389
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:20 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Jawel wou dit jaar al bekeren naar moslim maar om alleen te bekeren omdat je het volk en landen zo mooi vind alleen voor dat , denk niet dat dat de bedoeling is.
Ik geloof sowieso wel in een hiernamaals
Je zoekt dus een groep, desnoods Islam al weet je waarschijnlijk wel dat dat betekend dat je je afscheidt van de vrije wereld net als met het Christendom?
pi_197079543
quote:
5s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:25 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Je zoekt dus een groep, desnoods Islam al weet je waarschijnlijk wel dat dat betekend dat je je afscheidt van de vrije wereld net als met het Christendom?
Is onzin want iedereen in geloof is scheinheilig want dat is werk van de duivel/sheytan die het mens van t rechte pad houd, heb me er wel in verdiept maar inprincipe mag je dan alles zolang je maar bid en spijt betuigd
  woensdag 30 december 2020 @ 00:31:55 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197079563
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:22 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Heb niet echt een vriendengroep heb 2 vrienden die in soort gelijke shit zitten, en die psychishe aandoening en dat verleden oke maar ik kan dat zo goed verbergen dat het daar niet aan zal liggen
Nou ja, toen ik jouw leeftijd was had ik veel aan een vriendengroep met ongeveer evenveel meiden als jongens. We gingen dan samen naar feestjes en er was altijd geflirt en spanning met de meiden. Op een gegeven moment werd één van die meiden mijn vriendin. Vaste vriendengroep is belangrijk op jouw leeftijd, als je in contact wil komen met meiden. En dan samen met die vriendengroep allerlei leuke dingen doen, zoals feestjes en stappen of festivals.

Als je bijvoorbeeld op salsa les ga krijg je vanzelfsprekend een vriendengroep met veel meiden. Je ziet elkaar dan elke week op les en je danst met elkaar, heb je sjans en kan je afspreken om met elkaar te oefenen en samen uit te gaan. Vanzelfsprekend zal je een klik hebben met één van die meiden als je tenminste normaal bent qua gedrag en er goed uit ziet.

Is dat een idee?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 30 december 2020 @ 00:34:04 #26
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_197079621
Begin eens met het verschil tussen 'me' en 'mijn' te leren.
  woensdag 30 december 2020 @ 00:37:25 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197079705
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:31 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Is onzin want iedereen in geloof is scheinheilig want dat is werk van de duivel/sheytan die het mens van t rechte pad houd, heb me er wel in verdiept maar inprincipe mag je dan alles zolang je maar bid en spijt betuigd
Religie is een best goed idee. Ik ben zelf christen en ik ga naar een kerk met best veel mooie meiden, iedereen daar is best jong. Ik weet niet hoe het is met de islam en moskee, maar misschien kan je daar ook nieuwe contacten opdoen, inclusief lieve meiden die op zoek zijn naar een betrouwbare partner.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 30 december 2020 @ 00:40:03 #28
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_197079801
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:31 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Is onzin want iedereen in geloof is scheinheilig want dat is werk van de duivel/sheytan die het mens van t rechte pad houd, heb me er wel in verdiept maar inprincipe mag je dan alles zolang je maar bid en spijt betuigd
Zolang je zelf maar zuiver bent, uiteindelijk ben jij je eigen rechter om het even wat je doet. Als je twijfelt dan doe je dus iets niet goed, staat los van je ouders of andere mensen. Jij bent de enige die verantwoordelijk is voor je eigen beslissingen. En iedereen maakt "fouten", we zijn maar mensen.
  woensdag 30 december 2020 @ 09:05:16 #29
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_197083755
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Religie is een best goed idee. Ik ben zelf christen en ik ga naar een kerk met best veel mooie meiden, iedereen daar is best jong. Ik weet niet hoe het is met de islam en moskee, maar misschien kan je daar ook nieuwe contacten opdoen, inclusief lieve meiden die op zoek zijn naar een betrouwbare partner.
Nee, religie is een waardeloos idee, je bouwt iets op drijfzand en als je het echt nodig hebt stort de grond onder je voeten in elkaar.

Ook jij weet dit.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  woensdag 30 december 2020 @ 09:06:20 #30
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_197083767
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:20 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Jawel wou dit jaar al bekeren naar moslim maar om alleen te bekeren omdat je het volk en landen zo mooi vind alleen voor dat , denk niet dat dat de bedoeling is.
Ik geloof sowieso wel in een hiernamaals
Hebben hier in de stad ook zo'n muppet, ginger, door alles en iedereen verstoten, dus wordt ie maar moslim :') Loopt ie door de supermarkt, in z'n jurk. :')

Briljant hoor. Gaat echt de oplossing blijken te zijn.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_197087133
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:58 schreef Vlinder het volgende:
Dude. Je bent nog geen 20. Je hoeft je nog lang niet te binden aan iemand. Ga eens een jaar bewust niet aan iemand anders denken maar werk aan jezelf. Ga eerst je eigen leven eens leuk maken. Daarna heb je alle ruimte en tijd om iemand in je leven toe te laten.
Dit zou een goede start zijn om even lucht te krijgen.

Ikzelf ben wat ouder dan jij maar door mijn ambt heb ik ook nauwelijks iets bij de vrouwen kunnen doen. Dat vind ik jammer, zeker nu het steeds moeilijker wordt om de juiste persoon te vinden als je wilt settelen, kinderen etc. Ik vond het jammer en heb het min of meer geaccepteerd dat het zo loopt en als het komt dan komt het zo niet dan niet. En daarom is het belangrijk dat je ook van de andere dingen des levens geniet.
pi_197087390
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:41 schreef Dikkebabastacks het volgende:
Ik heb weinig mensen voor wie ik empathie heb en heb tot nu toe me geluk niet in een meisje gevonden,
Geluk moet je dan ook niet in een meisje vinden. Zorg eerst maar eens dat je zelf gelukkig bent.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_197087438
Ow; for the reccord; ik heb het empatisch vermogen van een zak bedorven aardappelen.

Ik wil maar zeggen dat dat geen enkele belemmering hoeft te zijn om ofwel zelf gelukkig te zijn ofwel om een partner te vinden.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_197087794
Je moet beseffen dat je in een van de beste landen ter wereld leeft. Dus je algemeen gezien vergeleken met de meeste mensen het zo slecht niet heb op dit moment. Je hebt eten/drinken en onderdak. Kans op een opleiding enzo. Met 19 jaar zou je in ieder geval een opleiding kunnen doen zeker aangezien je nog niet op jezelf woont.
Dan kan je in ieder geval aan je geld probleem werken.

Ook moet je in staat zijn jezelf te vermaken, in principe moet je niemand nodig (willen) hebben voor een gelukkig leven. Indien je dat wel hebt, is dat alleen maar een leuk extraatje. Zo voorkom je dat je wanhopig op zoek gaat naar vrienden of een vriendin. Wanhopigheid stoot vaak mensen af.

Met een meisje versieren is de enige manier oefenen. Je zal wellicht 100 blauwtjes lopen, maar daar leer je van. Meestal houden mensen zichzelf tegen door angst voor afwijzing. Natuurlijk helpt het ook een heleboel als je er verzorgd uit ziet en goed kan luisteren.

Ook is zelfvertrouwen belangrijk, als jij niet van jezelf houd. Kan je niet verwachten dat anderen dit wel gaan doen.

Leg niet onnodig druk op jezelf. Wees tevreden met wat je hebt. Probeer te werken aan de dingen waar je niet tevreden over bent. Sporten kan zelfvertrouwen opleveren of een hobby waar jij je goed bij voelt.
In ieder geval ben je 19 en heb je heel je leven nog voor je dus maak je niet druk. Jouw moment komt heus wel, het komt alleen niet zomaar aanwaaien. Je moet er wel zelf wat van maken.
  woensdag 30 december 2020 @ 11:52:46 #35
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197087826
-ik begrijp de frustratie-

[ Bericht 91% gewijzigd door Lenny77 op 30-12-2020 13:07:50 ]
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_197088823
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 11:51 schreef Redbullkid het volgende:
Je moet beseffen dat je in een van de beste landen ter wereld leeft. Dus je algemeen gezien vergeleken met de meeste mensen het zo slecht niet heb op dit moment. Je hebt eten/drinken en onderdak. Kans op een opleiding enzo. Met 19 jaar zou je in ieder geval een opleiding kunnen doen zeker aangezien je nog niet op jezelf woont.
Dan kan je in ieder geval aan je geld probleem werken.

Ook moet je in staat zijn jezelf te vermaken, in principe moet je niemand nodig (willen) hebben voor een gelukkig leven. Indien je dat wel hebt, is dat alleen maar een leuk extraatje. Zo voorkom je dat je wanhopig op zoek gaat naar vrienden of een vriendin. Wanhopigheid stoot vaak mensen af.

Met een meisje versieren is de enige manier oefenen. Je zal wellicht 100 blauwtjes lopen, maar daar leer je van. Meestal houden mensen zichzelf tegen door angst voor afwijzing. Natuurlijk helpt het ook een heleboel als je er verzorgd uit ziet en goed kan luisteren.

Ook is zelfvertrouwen belangrijk, als jij niet van jezelf houd. Kan je niet verwachten dat anderen dit wel gaan doen.

Leg niet onnodig druk op jezelf. Wees tevreden met wat je hebt. Probeer te werken aan de dingen waar je niet tevreden over bent. Sporten kan zelfvertrouwen opleveren of een hobby waar jij je goed bij voelt.
In ieder geval ben je 19 en heb je heel je leven nog voor je dus maak je niet druk. Jouw moment komt heus wel, het komt alleen niet zomaar aanwaaien. Je moet er wel zelf wat van maken.
Goede post, maar mensen vergelijken zich altijd met hun omgeving. Misschien dat als ts de hele dag doror op youtube video’s bekijkt over mensen in ontwikkelingslanden dat het hem lukt om zich daarmee te vergelijken ipv met andere mensen die het beter hebben uit Nederland.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 11:28 schreef stokj het volgende:
Dit zou een goede start zijn om even lucht te krijgen.

Ikzelf ben wat ouder dan jij maar door mijn ambt heb ik ook nauwelijks iets bij de vrouwen kunnen doen. Dat vind ik jammer, zeker nu het steeds moeilijker wordt om de juiste persoon te vinden als je wilt settelen, kinderen etc. Ik vond het jammer en heb het min of meer geaccepteerd dat het zo loopt en als het komt dan komt het zo niet dan niet. En daarom is het belangrijk dat je ook van de andere dingen des levens geniet.
Hoeveel uur per week werk je dan dat je niet eens een relatie kon hebben? maar ja soms moet je keuzes maken in het leven. Goed dat je het hebt geaccepteerd want anders had je misschien wel een burnout gekregen omdat je je werk en gezin niet kon combineren.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_197090151
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:31 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

maar inprincipe mag je dan alles zolang je maar bid en spijt betuigd
Ja zo werkt het toch niet? Je kan niet zomaar alles doen wat je wil en achteraf gewoon een gebedje met sorry?
Het is de bedoeling dat je deze dingen NIET doet en als het dan in een zwak moment toch even niet goed gaat, dan kan je oprecht spijt betuigen ipv gewoon sorry zeggen nadat je bewust iets gedaan hebt wat ingaat tegen de regels van een geloof.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_197092798
Klinkt alsof je heel veel onverwerkte shit hebt en een vaderfiguur mist.

Is hardlopen iets voor je? Via
beweging en endorfinen kan je je misschien wat helderder gaan voelen en meer focus en discipline ontwikkelen.

Kerkgemeenschap is op zichzelf niet verkeerd, zeker als het alternatief zelfmoord of drugsverslaving is.

Ik denk dat je wat support nodig hebt in de vorm van wat goede relaxte mensen om je heen waar je je ook aan kan optrekken. Kunnen ook collega's of leidinggevende zijn in je nieuwe werk.
What's the name of the game?
pi_197092976
Naja zeg alsof een random meid scoren zo boeiend is. Ga gewoon rustig werken aan een stabiel fijn leven, en als je 3 jaar aangekloot heb moet je dat niet stante pede willen compenseren; gewoon rustig aan de weg timmeren dan komt alles goed.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 30 december 2020 @ 14:18:37 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197093137
Pas 20 jaar? Jongen, je hebt normaal gesproken nog zeker 50 jaar voor de boeg .............
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197093287
Ben je al bij een psycholoog langs geweest?
pi_197174206
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 14:21 schreef AToontje87 het volgende:
Ben je al bij een psycholoog langs geweest?
Nee misschien voor latere zorg ik heb maandag weer werk 11,38 bruto dichtbij huis heledag orderpicken en Engels praten nieuw bedrijf, ben aan t afkicken van me drugs hoop dat t me lukt en voor de rest focus ik me op een jaar sparen zodat ik 14K + heb en alles eromheen kijk ik dwars doorheen anders haal ik me doel nooit om uit deze poppenkast te komen
pi_197174252
Jajoh heb net me domme kkbek weer eens cocaïne gebruik met oud en nieuw en wiet kapot veel spijt van maar Ja focusen op 12 nieuwe maanden
pi_197174796
Lieve TS er is nog niks verloren dus geen enkele reden om de hoop op te geven. Het komt op mij over alsof je overzicht mist in je leven.

René Gude heeft een mooi boekje geschreven over hoe de wereld/maatschappij is in te delen met het Agora model. Veel van de adviezen in andere posts in dit topic belichten verschillende aspecten van het agora model.

Kort het model.
Er zijn 4 levens sferen, 2 persoonlijke en 2 maatschappelijke.

De persoonlijke:
1. privaat (dit zijn klanten/collega's)
2. prive (je vrienden/familie/partners)

De maatschappelijke:
1. politiek (overheden/instituten)
2. publiek (sportclub/religie/ vrijwilligerswerk)

Even naar deze 4 sferen kijkend dan zit je op persoonlijk vlak wel oke. Je hebt 2 vrienden, je hebt een baan en dus collega's. Je woont weer thuis dus heb je (aanname) familie die om je geeft. Het enige wat er dan ontbreekt is een partner. Dat heb je helaas niet in eigen hand dus daar kan je niks afdwingen.

Wat je wilt kunt afdwingen is om vriendschappen op te bouwen, sluit je aan bij een vereniging (sport/religie/poltiek), hier ontmoet je mensen die dezelfde interesses hebben. Dit worden vanzelf vrienden, en eventueel ook een partner.

Naast de 4 levenssferen zijn er ook 4 trainings programma's.

1. religie (voor je vormsel) je hebt het zelf over de Islam maar dit hoeft niet een geinstitutionaliseerde religie te zijn.
2. Sport (lichamelijke vorming), spreekt voor zich denk ik
3. Kunst (vormgeving) > instrument/dans/tekenen
4. filosofie (formalisering), welke waardes heb jij/ wat maakt het leven de moeite waard?/ wat voor man wil jij zijn? Een winnaar die pakt wat hij pakken kan? Een goede vriend die anderen helpt als hij dat kan doen? Een mentor voor je vrienden/familie/ omgeving?

Als je deze 8 onderdelen van je eigen leven bekijkt zul je vast een paar onderdelen vinden die eigenlijk al prima gaan. Ook zullen er onderdelen zijn waar je niks mee doet omdat je er geen interesse in hebt, dat is ook niet erg. Met de onderdelen die niet lekker gaan kun je aan de slag.

Wat ik in iedergeval wel aan je posts merk is dat je probeert jezelf te verliezen in het Hedonisme. Drank/drugs/seks, dit is allemaal kortstondig plezier. Dit heb je zelf ook door, jij wilt diepere verbinding. Dat kan alleen dat kost tijd en moeite. Gelukkig heb je die tijd, benut die dan ook. Verspil geen tijd aan mensen die een slechte invloed op je hebben. Zoek mentor figuren in je eigen leven, dit kunnen mannen/vrouwen van elke leeftijd zijn die jou inspireren om een beter mens te worden en om je eigen doelen te behalen. Trek je aan die mensen op.
pi_197175063
Als voorbeeld mijn nieuwjaars doelen voor komend jaar. Die raken ook aan allerlei verschillende delen van het model.


Dry january voltooien. (Gezondheid)

Halve marathon lopen deze zomer (sport)

Gitaar spelen opnieuw oppakken, 1 liedje goed smooth kunnen spelen. (Kunst)

Stage succesvol afronden (onderwijs/privaat)

Mee doen aan het burger committiee in mijn gemeente van Jan t/m Maart
(Politiek)

Mijn commissies bij mijn studenten vereniging blijven doen + 2 nieuwe commissie leden werven.
(Publiek)

Nu denk je misschien, ja maar soeverein dit is allemaal niks voor mij. Ik ben ook begin 20, dit is allemaal haalbaar voor jou. Stel jezelf duidelijke doelen die meetbaar en haalbaar zijn. Dus niet, fit worden. Maar halve marathon lopen, of 150 kg deadlift kunnen. Iets dat je objectief kunt voltooien.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 17:57:32 #46
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_197175171
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:20 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Jawel wou dit jaar al bekeren naar moslim maar om alleen te bekeren omdat je het volk en landen zo mooi vind alleen voor dat , denk niet dat dat de bedoeling is.
Ik geloof sowieso wel in een hiernamaals
Waarom islam? Christendom is ook prima.
Of heb je er echt een goede reden voor om je te laten bekeren tot dat geloof?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_197175476
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom islam? Christendom is ook prima.
Of heb je er echt een goede reden voor om je te laten bekeren tot dat geloof?
Waarom niet? Word ik een landverrader genoemd als ik anders kies? Snap je niet zo goed islam is prima bijna hetzelfde toch kale kop en een lange baard vindk ook mooi
pi_197175519
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:37 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Religie is een best goed idee. Ik ben zelf christen en ik ga naar een kerk met best veel mooie meiden, iedereen daar is best jong. Ik weet niet hoe het is met de islam en moskee, maar misschien kan je daar ook nieuwe contacten opdoen, inclusief lieve meiden die op zoek zijn naar een betrouwbare partner.
Religie is echt het aller slechte idee. Religie is de bron van het kwaad in de wereld.
pi_197175527
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 16:44 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Nee misschien voor latere zorg ik heb maandag weer werk 11,38 bruto dichtbij huis heledag orderpicken en Engels praten nieuw bedrijf, ben aan t afkicken van me drugs hoop dat t me lukt en voor de rest focus ik me op een jaar sparen zodat ik 14K + heb en alles eromheen kijk ik dwars doorheen anders haal ik me doel nooit om uit deze poppenkast te komen
Voor latere zorg? Man, je moest een weten.
pi_197175580
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:25 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Religie is echt het aller slechte idee. Religie is de bron van het kwaad in de wereld.
Nee is gewoon precies wat ik al zei religie word gebruikt als dekmantel om alsnog scheinheilig je shit te kunnen doen en die gereformeerde zijn bijna hetzelfde als al die mocros hoor, als je met paar christenen ruzie krijgt komen ze ook met de hele groep terug
pi_197175604
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:25 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Voor latere zorg? Man, je moest een weten.
Je hebt wel gelijk maar die automatisch piloot stand van mij en geen hulp zoeken is me zwakste punt
Ik weet wat er allemaal mis is maar zodra ik bij psycho zit weet ik plotseling niks meer
pi_197175726
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:30 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk maar die automatisch piloot stand van mij en geen hulp zoeken is me zwakste punt
Ik weet wat er allemaal mis is maar zodra ik bij psycho zit weet ik plotseling niks meer
Hoe weet je dat, als er nog nooit bent geweest?
pi_197175737
Misschien helpt het om te schrijven. Wanneer je je kut voelt even gaan zitten met pen en papier en je ellende en frustratie opschrijven.
pi_197176965
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:30 schreef Dikkebabastacks het volgende:

[..]

Je hebt wel gelijk maar die automatisch piloot stand van mij en geen hulp zoeken is me zwakste punt
Ik weet wat er allemaal mis is maar zodra ik bij psycho zit weet ik plotseling niks meer
Precies dit is het hem! Dit is je probleem en de oplossing van bijna al je problemen in je leven.

Als je de automatische piloot Ofterwijl het onderbewuste een doel geeft dan zorgt het onderbewuste ervoor dat je je doel haalt. Het is het onderbewuste dat je leven bepaalt. En het is jouw taak om het onderbewuste een doel te geven zodat je je doelen haalt. En hierbij komt geloof bij kijken. Je kan dus wel een vriendin krijgen en houden. Geef dus je doelen niet op. Geloof is niks meer dan Optimisme, hoop, zelfzekerheid en vertrouwen. Dus ook al word je moslim/ Christen/ hindu/ Boedhist. Dit is de basis. Dit is geloof.

En wat betreft doel of zingeving in geloof. Het doel van het leven is minimaal innerlijke vrede/ rust en gelukkig zijn.

De vraag is alleen hoe krijg je een vriendin en hoe houd je haar.

Hier wat links die je misschien kunnen helpen:

https://www.lifehack.org/(...)bconscious-mind.html
https://www.jackcanfield.com/blog/using-the-law-of-attraction/

Je kan nog googlen op deze trefwoorden er zijn veel artikelen daarover geschreven , maar het is precies hetzelfde: Subcouncious mind, manifesting desires, Law of attraction.
Maar je subcouncious mind( ofterwijl het onderbewuste heeft het voor het zeggen in je leven) als je die de opdrachten geeft om je doelen te behalen. Dan heb je het heel makkelijk behaald. Een van de methode is visualiseren dat je je doel al gehaald hebt.

En hier nog een link met duidelijke uitleg en verschillende methodes om je doelen te behalen!
https://medium.com/change(...)us-mind-ecaae9640aad

Succes! ^O^
pi_197177089
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:41 schreef Kanaroe het volgende:
Misschien helpt het om te schrijven. Wanneer je je kut voelt even gaan zitten met pen en papier en je ellende en frustratie opschrijven.
Dat is iedere dag een ander probleem dus misschien kunnen we concluderen dat ik een bioploair stoornis heb
  zaterdag 2 januari 2021 @ 21:24:03 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_197179444
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 18:25 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Religie is echt het aller slechte idee. Religie is de bron van het kwaad in de wereld.
Religie is goed voor sociale contacten opdoen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_197187532
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 21:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Religie is goed voor sociale contacten opdoen.
Dat is een sportclub ook.
pi_197187934
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:55 schreef Dikkebabastacks het volgende:
jaloers met mensen met relatie
LOL, ik heb al aardig wat relaties gehad, maar mijn beste tijden waren/zijn mijn vrijgezellentijden.
pi_197191043
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:24 schreef DerekB het volgende:

[..]

LOL, ik heb al aardig wat relaties gehad, maar mijn beste tijden waren/zijn mijn vrijgezellentijden.
Als je niet weet hoe iets is dan wil je dat
  vrijdag 29 januari 2021 @ 15:39:20 #60
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_197704864
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Goede post, maar mensen vergelijken zich altijd met hun omgeving. Misschien dat als ts de hele dag doror op youtube video’s bekijkt over mensen in ontwikkelingslanden dat het hem lukt om zich daarmee te vergelijken ipv met andere mensen die het beter hebben uit Nederland.

Super goede post, ik heb dat ook zo ervaren in "den buitenlanden".

Daarom ts-er, is er iets dat je graag doet, en / of iets waar je goed in bent? Of ben je zorgzaam, geef je om mensen, kinderen, dieren? Ik, wij, weten eigenlijk heel weinig over jou.
Zie ook de post die ik hierboven gequote heb, ik heb zelf ervaren dat een tijd in het buitenland, je hele kijk op het leven, op jezelf, op je kunnen, je zelfvertrouwen sterk kan veranderen.
Nu terug naar jou. Je zei bijvoorbeeld vrijwilligerswerk willen gaan doen via een organisatie in een van die arme landen in Oost Europa, in een kindertehuis in Roemenië of Bulgarije of ergens. Of een bejaarde opvang. dat kan verzorgend zijn maar ook helpen met klussen zoals een gebouw moderniseren. Ik weet dat er verschillende organisaties zijn in Nederland die zulke projecten hebben.
Ik meen ook te weten dat hier regelingen voor zijn, dat je toestemming krijgt van de uitkeringsinstantie om dat soort werk een tijd te gaan doen. Maar controleer dat natuurlijk, zoek dat uit. Minder extreem is natuurlijk om hier in Nederland vrijwilliger te worden, en dat kan op zo veel manieren. Word EHBO'er of ga in je omgeving bij oude mensen wat tuintjes doen, kleine klussen, hond uitlaten, in de bibliotheek vrijwilliger worden. Kijk bij de plaatselijke vrijwilligerscentrales eens wat er zo al is!.

Maar vooral .... 16 februari word je 20. Man oh man, je bent nog zo super jong. Hoe kun je nou NU zo al denken. Als je nou 30-40 jaar ouder was. Daarom, mijn advies, werk aan, dat betekent dus VOOR jezelf.
Ga naar school, nu kan je nog en wordt het betaald. Zie je dat niet zitten, dan ga toch leren maar dan via kleinere cursussen en opleidingen. Heb je je rijbewijs? Haal het EHBO, het bedrijfshulpverlener diploma of doe een AED training ( (hartreanimatie met dat apparaat, duurt 2-3 middagen slechts). Zodat je straks voor de een of andere werkgever warde krijgt, of net dat streepje voor hebt in vergelijking met een ander).

Je "praat" hier als iemand die al veel gedaan en geprobeerd heeft, veel blauwtjes hebt opgelopen bij de meisjes, al jaren zijn vrienden ziet trouwen, settlen, ouders ziet worden.
Man, met 20 had ik nog nooit een kusje gehad !!
Jij hebt geestelijk een "schop onder je kont nodig". Ga leven, leuke en interessante dingen doen. Ga vanalles doen om er achter te komen WAT je leuk en interessant vindt. Ga leren dansen, dan staan de meiden over 2 jaar in de rij te wachten om met jou te mogen dansen.

Succes, en vooral veel plezier bij het zoeken en uitproberen wat je wilt, wat je leuk vindt, wat je kan, hoe je kunt bereiken wat je graag wilt bereiken!

:Y ^O^ *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 29-01-2021 19:15:51 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_197705115
In dit verhaaltje wordt uitgelegd wat jij probeert te doen.

There once was a beggar who sat on a box by the side of the road for many, many years.

Day in and day out, swarms of strangers would pass him on their way and the beggar did what all beggars do: ask for money.

One day a traveler was passing through town and the beggar shouted “Please give me some money!”

The traveler said “Sorry, I don’t have any money to spare, but I am curious about your box.”

“What about my box?” the beggar replied.

“Well, what’s in it?”

The beggar responded, “I don’t know, it’s just an old box I found here that I’ve been sitting on for years.”

Persistent in his inquiry, the traveler once again asked what was in the box. The beggar replied, “I’ve never looked.” The traveler said “Why not?”

“Because there is nothing there!” the beggar howled back. The traveler said “Well let’s take a look, shall we?”

Finally, to appease the traveler’s insistence, the beggar split the box open and amazingly, a treasure of gold burst onto the ground. He’d be sitting on it for years and never even knew it.

And off the traveler went.

What treasure are you sitting on?
And what’s it going to take to open it?
pi_197705147
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 23:52 schreef Dikkebabastacks het volgende:
Kort samengevat

Me geluk zit niet in vriendschappen
Me geluk zit niet in veel geld
Me geluk zit niet echt In relaties

Me geluk is nergens te vinden
Vraag me echt af of al die dingen nog kunnen gebeuren mijn kant op komen, me vorige ex collega was alleenstaand 40 jaar zonder relatie, kids of enig persoonlijkheid en ben bang die kant op te schieten
Geluk is bullshit, het leven is niet volledig maakbaar maar wel voor een groot deel. En niet de hele tijd blijven hangen in hoe slecht 'het leven' tot nu toe voor je was is daar een groot deel van. Positief blijven, zoeken naar je goede punten en je daar verder in ontwikkelen.
pi_197705869
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Goede post, maar mensen vergelijken zich altijd met hun omgeving. Misschien dat als ts de hele dag doror op youtube video’s bekijkt over mensen in ontwikkelingslanden dat het hem lukt om zich daarmee te vergelijken ipv met andere mensen die het beter hebben uit Nederland.
[..]

Ben ik het niet mee eens, misschien dat de meerderheid dat doet maar echt niet iedereen is bezig met wat anderen allemaal uitspoken hoor.
  vrijdag 29 januari 2021 @ 18:14:27 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_197707355
Tip: stop me het woordje 'me' gebruiken, damn wat irritant lezen :')

'Mijn' is maar 2 letters langer, is dat echt zoveel moeite? -O-

En stop met 'zoeken' naar vanalles, je bent 20, je komt net kijken, leef je leven, dingen komen vanzelf. Richt je op positieve dingen en ga niet zitten zwelgen in zelfmedelijden want daar help je niemand mee, en vooral jezelf niet.

Tot zover mijn nuttige bijdrage aan dit topique..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_197707761
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 17:31 schreef soeverein het volgende:
Lieve TS er is nog niks verloren dus geen enkele reden om de hoop op te geven. Het komt op mij over alsof je overzicht mist in je leven.

René Gude heeft een mooi boekje geschreven over hoe de wereld/maatschappij is in te delen met het Agora model. Veel van de adviezen in andere posts in dit topic belichten verschillende aspecten van het agora model.

Kort het model.
Er zijn 4 levens sferen, 2 persoonlijke en 2 maatschappelijke.

De persoonlijke:
1. privaat (dit zijn klanten/collega's)
2. prive (je vrienden/familie/partners)

De maatschappelijke:
1. politiek (overheden/instituten)
2. publiek (sportclub/religie/ vrijwilligerswerk)

Even naar deze 4 sferen kijkend dan zit je op persoonlijk vlak wel oke. Je hebt 2 vrienden, je hebt een baan en dus collega's. Je woont weer thuis dus heb je (aanname) familie die om je geeft. Het enige wat er dan ontbreekt is een partner. Dat heb je helaas niet in eigen hand dus daar kan je niks afdwingen.

Wat je wilt kunt afdwingen is om vriendschappen op te bouwen, sluit je aan bij een vereniging (sport/religie/poltiek), hier ontmoet je mensen die dezelfde interesses hebben. Dit worden vanzelf vrienden, en eventueel ook een partner.

Naast de 4 levenssferen zijn er ook 4 trainings programma's.

1. religie (voor je vormsel) je hebt het zelf over de Islam maar dit hoeft niet een geinstitutionaliseerde religie te zijn.
2. Sport (lichamelijke vorming), spreekt voor zich denk ik
3. Kunst (vormgeving) > instrument/dans/tekenen
4. filosofie (formalisering), welke waardes heb jij/ wat maakt het leven de moeite waard?/ wat voor man wil jij zijn? Een winnaar die pakt wat hij pakken kan? Een goede vriend die anderen helpt als hij dat kan doen? Een mentor voor je vrienden/familie/ omgeving?

Als je deze 8 onderdelen van je eigen leven bekijkt zul je vast een paar onderdelen vinden die eigenlijk al prima gaan. Ook zullen er onderdelen zijn waar je niks mee doet omdat je er geen interesse in hebt, dat is ook niet erg. Met de onderdelen die niet lekker gaan kun je aan de slag.

Wat ik in iedergeval wel aan je posts merk is dat je probeert jezelf te verliezen in het Hedonisme. Drank/drugs/seks, dit is allemaal kortstondig plezier. Dit heb je zelf ook door, jij wilt diepere verbinding. Dat kan alleen dat kost tijd en moeite. Gelukkig heb je die tijd, benut die dan ook. Verspil geen tijd aan mensen die een slechte invloed op je hebben. Zoek mentor figuren in je eigen leven, dit kunnen mannen/vrouwen van elke leeftijd zijn die jou inspireren om een beter mens te worden en om je eigen doelen te behalen. Trek je aan die mensen op.
Ja, die gast lijkt me echt het type om een boek te gaan lezen :)
  vrijdag 29 januari 2021 @ 19:05:27 #66
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_197708258
Loserpraat. Ik heb momenteel geen baan, geen geld en toch een vriendin. Je moet niet zo oppervlakkig denken, ts!
soooo, da's mooi!
pi_197730066
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2021 18:36 schreef t-star het volgende:

[..]

Ja, die gast lijkt me echt het type om een boek te gaan lezen :)
Iedereen kan lezen oppakken. Of je nou 5, 20 of 80 bent. René Gude is ook nog eens easy reading voor een filosoof.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')