SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Alleen als ik haar met mijn tong bewerk ouwe reus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
KOMT MAAN NU EEN KEER GOFFERDOMME
Ik vind haar echt leukiequote:Op dinsdag 29 december 2020 20:25 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Alleen als ik haar met mijn tong bewerk ouwe reus.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:26 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Dikke van Darte fout is uit.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Klinkt ranzig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:25 schreef Doevelaer het volgende:
Het is tijd voor Lays superchips Pickles smaak
Dan ben ik jarigquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Morgenavond is wel smullen hoor, boh.
Overmorgen ook met alle oliebollen met mayo!quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Diddlquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Tijd voor een nieuwe bijnaam.
Wat denken jullie?
KNOPPEDquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat denken jullie?
Zeer zekâhquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
Je bent zelf om te smullen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
lekker met pindazwijntje aan de menthol kootsing jwzquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat denken jullie?
Hoeveel man doen er nog daaraan mee eigenlijk?quote:
komt nauwelijks een woord uit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Stevige teksten van Noppert die er helemaal doorheen zit.
Heeft van_poppel daar nog excuses voor aangeboden?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Overmorgen ook met alle oliebollen met mayo!
Althans, ik las hier dat het lekker was ofzo
Ik verdenk Vriezzerquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:31 schreef KennyPowers het volgende:
Een tijdje terug was er steeds een user die Noppert verdedigde als we hem uitlachten
@SlechteWoordgrappenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tagliano staan we al voor op vorig jaar?
Vierde ronde is sowieso smullen over het algemeenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
De middag vind ik niet echt geweldig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vierde ronde is sowieso smullen over het algemeen
Wat boeit dat dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft van_poppel daar nog excuses voor aangeboden?
Die muts is ook niet helemaal goed inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:32 schreef Szura het volgende:
Raemon heeft ervaring met dit soort negatieve figuren
Immer vermoeiende jankende Kikiquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:32 schreef Szura het volgende:
Raemon heeft ervaring met dit soort negatieve figuren
@Wereldgozer @wimderonquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je doet het erom nuquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Vreemd dat jullie dat ranzig ofzo vinden.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:32 schreef Zipportal het volgende:
In Leeuwarden pakt Noppert de intercity Noppert.
Gewoon zeggen joh, ze maken je echt niet af als je het verkeerd heb geradenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:34 schreef Szura het volgende:
Ik durf echt niet te zeggen wie dit gaat winnen
Ik heb lichte spijt dat ik Clemens op winst heb.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:34 schreef Szura het volgende:
Zeg gewoon bratwurstquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:34 schreef Szura het volgende:
Ik heb 4-2 Ratajski mjaquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gewoon zeggen joh, ze maken je echt niet af als je het verkeerd heb geraden
Waarom zou je naar Barcelona kijkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu Barcelona achter staat skip ik ook het begin van Ratatata
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heeft hij geen leuk Duits nummer om mee op te komen ipv dit zeiknummer?
Maar we kijken hier Darten, geen voetbalquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:37 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Dit kan toch niet, Barcelona![]()
Prima verdedigdquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:37 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
KOEMAN OUTquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:37 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Seizoen van Barca in notedopquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:37 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Bazzelona is een parodie op een voetbalclub.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:37 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Vanmiddag al geweest Hans.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:45 schreef franklop het volgende:
Ik wacht met smart op de bordjes compilatie van @:wimderon
Ik moest werken helaas. Zelfs de 9 gemist.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanmiddag al geweest Hans.
Maar ik zal nog eens een rondje maken!
Zouden dit soort oorlogsgrapjes ooit gaan vervelen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blitzkrieg van Clemens, Polen komt ver in tweede helft nog in opstand
Mijn opa vindt van wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zouden dit soort oorlogsgrapjes ooit gaan vervelen?
Ik denk het niet.
NEINquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zouden dit soort oorlogsgrapjes ooit gaan vervelen?
Ik denk het niet.
Braaf.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Wat een hoop mentions als je even de afwas doet
Alles gereekst hoor, dank voor de reminder
Jij geniet hiervan he.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:41 schreef Tagliano het volgende:
Wat een hoop mentions als je even de afwas doet
Alles gereekst hoor, dank voor de reminder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2-0?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Bowaquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iemand in deze reeks voorspelde dit
Een stuk of twintigquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tagliano hoeveel mentions had je na het negentje van weed?
Nou DRT kan prima zonder mij hoorquote:
Je bent zelf ranzigquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Vreemd dat jullie dat ranzig ofzo vinden.
Ik was aan het werk, nam even een kijkje en potverdorie wat een ordinaire janboel was het.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou DRT kan prima zonder mij hoor
Dat hebben we goddomme vanmiddag wel meegemaakt
Wist je toen je die mentions zag meteen hoe het zat of had je al ergens gelezen over de 9 darter?quote:
Of 88quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:42 schreef AllesKaputt het volgende:
Als die Duitser maar geen T4's gaat gooien
Dave legt hem even uit (en nog een keer voor de zekerheid)quote:Dave van Beetz
50 min ·
Dit zeggen we als we 40 over hebben !!
Namen rugnummersquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik was aan het werk, nam even een kijkje en potverdorie wat een ordinaire janboel was het.
Nee blijfquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou DRT kan prima zonder mij hoor
Dat hebben we goddomme vanmiddag wel meegemaakt
Viel toch wel mee?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee blijf
Het was echt kut vanmiddag, en dat was nog zonder poepz0r
Ik kreeg al een appjequote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je toen je die mentions zag meteen hoe het zat of had je al ergens gelezen over de 9 darter?
Vooruitquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee blijf
Het was echt kut vanmiddag, en dat was nog zonder poepz0r
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kreeg al een appje![]()
Uiteraard heb ik teruggestuurd dat ik het niet geloofde (want een negendarter in de enige sessie dat je er niet bent ja leuk hihaho)
Dat heb ik geweten
Whehehehe lekker voor je manquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik teruggestuurd dat ik het niet geloofde (want een negendarter in de enige sessie dat je er niet bent ja leuk hihaho)
Dat heb ik geweten
Zelfs de NOS vond het blijkbaar boeiend genoeg om te laten zien, en dat zonder NEDERLANDER.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heb ik geweten
Op dinsdag 29 december 2020 @ 20:41 door Tagliano:quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
De pick'em is trouwens nog niet gereekst. @:tagliano @:heywoodu @:borisz
Excuus, ik had even moeten vernieuwen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op dinsdag 29 december 2020 @ 20:41 door Tagliano:
Topic verplaatst van topicchain "0" naar topicchain "https://forum.fok.nl/topic/2582236"
Ken je de kebab remover van Brenton Tarrant nog?quote:
Altijd interessant om in het hoofd te duiken van mensen die daar blijkbaar zin in hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij genoot van al die hooker en kinky reviews?
Ik wel. Fapje gepleegd. Herhalingsgevaar 100%.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten hoe afhankelijk DRT is van jou (en @wimderon en @El-Stinho , anders kan je deze hele zooi opdoeken)quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heb ik geweten
Lijkt mij niet, The Freeze is net geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
staan ze ineens allebei aan dat water te lurken. ZOU HET WARM ZIJN IN DE ZAAL?
Jij deed nog een dappere poging met de FOK reviews.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Coco het volgende:
[..]
Fat Vinny zijn aders zijn compleet dicht geslibd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
staan ze ineens allebei aan dat water te lurken. ZOU HET WARM ZIJN IN DE ZAAL?
Alsof niemand anders een beetje onzin kan balken en een topic kan reeksenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je moet gewoon weten hoe afhankelijk DRT is van jou (en @:wimderon en @:el-stinho , anders kan je deze hele zooi opdoeken)
DRT is een warm badquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle users hier samen maken DRT wat DRT is.
The strenght of the team... is the team.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wtf.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Johan hoopt op een dartbort.
@onlogisch is letterlijk een moderator en hij is niet eens de slechtste volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Alsof niemand anders een beetje onzin kan balken en een topic kan reeksen
Ja er zijn subfora waarbij dat niet lukt maar laten we het daar niet over hebben
Marcel/macel heeft wat moeite met z'n naam, maar we krijgen in ieder geval de groetjes.quote:Marcel Jansen
3u
Ah doe dit nou nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef franklop het volgende:
benieuwd of naast de oliebollen ook de mayo in de aanbieding is bij de AH
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Marcel/macel heeft wat moeite met z'n naam, maar we krijgen in ieder geval de groetjes.
Tijdens WK’s ja, maar waar ben jij tijdens de vloertoernooitjes?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit jaar niet zoveel nee maar normaal hou ik PC's en ET's wel in de gatenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijdens WK’s ja, maar waar ben jij tijdens de vloertoernooitjes?
Kwam ze hier maar langs.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meisje van Plezier komt ook wel erg vaak langs nu.
Dat zegt alleen niet zoveel over ons vrees ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je al die debielen langs ziet komen lijken wij wel de enige normale.
Maar om nou te zeggen dat iedereen dan altijd aanwezig moet zijn. Dat hoeft ook weer niet... Als je vanaf juli tot en met WK kijkt kijk je al een hele hoop majors.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit jaar niet zoveel nee maar normaal hou ik PC's en ET's wel in de gaten
Het ging hier vanmiddag een uur lang over hoerenrecensies.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is dat te volgen danquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijdens WK’s ja, maar waar ben jij tijdens de vloertoernooitjes?
Tegenover alle typetjes waar VBL de laatste tijd mee overspoeld wordt is Paul niet eens meer één van de ergste kutusersquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
Als Paul al mod kan worden dan kan iedereen het.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ging hier vanmiddag een uur lang over hoerenrecensies.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Marcel/macel heeft wat moeite met z'n naam, maar we krijgen in ieder geval de groetjes.
Zou je Angela Schijf doen ja?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kwam ze hier maar langs.
Zou recensie schrijven.
Ik denk oprecht dat de PC-reeks van DRT een prima manier is om dat te volgenquote:
incel macelquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je Angela Schijf doen ja?
Ja de users hier zijn vrij normale mensenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heel goed. Laat je crewleden NIET vallen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik wel de leukste users eigenlijk
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week zondag begint het BDO WK alweer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat iedereen dan altijd aanwezig moet zijn. Dat hoeft ook weer niet... Als je vanaf juli tot en met WK kijkt kijk je al een hele hoop majors.
Premier League in februari/maart valt ook vaak samen met voetbal en eigen trainingen.
Wie staan er in je top-5 van kutusers?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegenover alle typetjes waar VBL de laatste tijd mee overspoeld wordt is Paul niet eens meer één van de ergste kutusers
ja maar op tv bedoel ik. Met commentaar en bingogenot en zo allesquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat de PC-reeks van DRT een prima manier is om dat te volgen
We zijn te laat. @Wereldgozerquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgende week zondag begint het BDO WK alweer.
Of nee toch niet![]()
Doe er wat aan Little Richard.
Dat is wel vrij jammer ja, altijd leuke napretquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of nee toch niet![]()
Alleen op de striemquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar op tv bedoel ik. Met commentaar en bingogenot en zo alles
9/10.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Laat wel ff een review achter op hookers.nl
Hoogtepunt van het toernooi tot dusver.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga daar volgend jaar eens op letten.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Bonte Bever onbeperkt zoepen. @R-woud93quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Dutch open ga ik ook wel missen hoor.
Deze mis ik al jaren jaquote:
Ken ik niet maar ik krijg het idee dat ik nu nee moet zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je Angela Schijf doen ja?
Ja dat was mooiquote:
Jammer idd; de coronamaatregels zijn daar gemakkelijk te handhaven.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of nee toch niet![]()
Muah neem aan dat overmatig schreeuwen ook niet magquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer idd; de coronamaatregels zijn daar gemakkelijk te handhaven.
26 genotquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef T3hTommay het volgende:
Clemens staat ze nog niet heel soepel te raken
Sowieso PSVCL en KingRoland. tong80 is verschrikkelijk dus die ook wel. Verder vind ik iedereen wel prima, behalve @onlogisch af en toe maar daar kan ik ook soms wel mee/om lachen. Laatste tijd gelukkig weinig users die in het Feyenoord-topic derailen en dat zijn de users die ik altijd het ergst vind.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie staan er in je top-5 van kutusers?
Ik wil z’n pink breken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef T3hTommay het volgende:
Clemens staat ze nog niet heel soepel te raken
Wie is dit joh?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muah neem aan dat overmatig schreeuwen ook niet mag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shreyasquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso PSVCL en KingRoland. tong80 is verschrikkelijk dus die ook wel. Verder vind ik iedereen wel prima, behalve @:onlogisch af en toe maar daar kan ik ook soms wel mee/om lachen. Laatste tijd gelukkig weinig users die in het Feyenoord-topic derailen en dat zijn de users die ik altijd het ergst vind.
Volgens mij is er nog vrij veel uitschot in de Ajax- en PSV-topics maar daar kijk ik vrij weinig in.
Kortom: voetjebal is gewoon kutquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso PSVCL en KingRoland. tong80 is verschrikkelijk dus die ook wel. Verder vind ik iedereen wel prima, behalve @:onlogisch af en toe maar daar kan ik ook soms wel mee/om lachen. Laatste tijd gelukkig weinig users die in het Feyenoord-topic derailen en dat zijn de users die ik altijd het ergst vind.
Volgens mij is er nog vrij veel uitschot in de Ajax- en PSV-topics maar daar kijk ik vrij weinig in.
De dochter van een BDO-darterquote:
En deze dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik krijg het idee dat ik nu nee moet zeggen.
Wayne Warren toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De dochter van een BDO-darter
Die leeft vrij fanatiek meeContinu schreeuwen was dat, ook duidelijk hoorbaar op tv
Valt wel mee hoor, de meeste users in het Ajax-topic zijn best prima.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |