Marcel/macel heeft wat moeite met z'n naam, maar we krijgen in ieder geval de groetjes.quote:Marcel Jansen
3u
Ah doe dit nou nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef franklop het volgende:
benieuwd of naast de oliebollen ook de mayo in de aanbieding is bij de AH
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Marcel/macel heeft wat moeite met z'n naam, maar we krijgen in ieder geval de groetjes.
Tijdens WK’s ja, maar waar ben jij tijdens de vloertoernooitjes?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alle users hier samen maken DRT wat DRT is.
Dit jaar niet zoveel nee maar normaal hou ik PC's en ET's wel in de gatenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijdens WK’s ja, maar waar ben jij tijdens de vloertoernooitjes?
Kwam ze hier maar langs.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meisje van Plezier komt ook wel erg vaak langs nu.
Dat zegt alleen niet zoveel over ons vrees ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je al die debielen langs ziet komen lijken wij wel de enige normale.
Maar om nou te zeggen dat iedereen dan altijd aanwezig moet zijn. Dat hoeft ook weer niet... Als je vanaf juli tot en met WK kijkt kijk je al een hele hoop majors.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit jaar niet zoveel nee maar normaal hou ik PC's en ET's wel in de gaten
Het ging hier vanmiddag een uur lang over hoerenrecensies.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waar is dat te volgen danquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijdens WK’s ja, maar waar ben jij tijdens de vloertoernooitjes?
Tegenover alle typetjes waar VBL de laatste tijd mee overspoeld wordt is Paul niet eens meer één van de ergste kutusersquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
Als Paul al mod kan worden dan kan iedereen het.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ging hier vanmiddag een uur lang over hoerenrecensies.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Marcel/macel heeft wat moeite met z'n naam, maar we krijgen in ieder geval de groetjes.
Zou je Angela Schijf doen ja?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Kwam ze hier maar langs.
Zou recensie schrijven.
Ik denk oprecht dat de PC-reeks van DRT een prima manier is om dat te volgenquote:
incel macelquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je Angela Schijf doen ja?
Ja de users hier zijn vrij normale mensenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heel goed. Laat je crewleden NIET vallen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vind ik wel de leukste users eigenlijk
Moet kunnen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Volgende week zondag begint het BDO WK alweer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar om nou te zeggen dat iedereen dan altijd aanwezig moet zijn. Dat hoeft ook weer niet... Als je vanaf juli tot en met WK kijkt kijk je al een hele hoop majors.
Premier League in februari/maart valt ook vaak samen met voetbal en eigen trainingen.
Wie staan er in je top-5 van kutusers?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tegenover alle typetjes waar VBL de laatste tijd mee overspoeld wordt is Paul niet eens meer één van de ergste kutusers
ja maar op tv bedoel ik. Met commentaar en bingogenot en zo allesquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat de PC-reeks van DRT een prima manier is om dat te volgen
We zijn te laat. @Wereldgozerquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgende week zondag begint het BDO WK alweer.
Of nee toch niet![]()
Doe er wat aan Little Richard.
Dat is wel vrij jammer ja, altijd leuke napretquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of nee toch niet![]()
Alleen op de striemquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar op tv bedoel ik. Met commentaar en bingogenot en zo alles
9/10.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Laat wel ff een review achter op hookers.nl
Hoogtepunt van het toernooi tot dusver.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga daar volgend jaar eens op letten.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Bonte Bever onbeperkt zoepen. @R-woud93quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Dutch open ga ik ook wel missen hoor.
Deze mis ik al jaren jaquote:
Ken ik niet maar ik krijg het idee dat ik nu nee moet zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je Angela Schijf doen ja?
Ja dat was mooiquote:
Jammer idd; de coronamaatregels zijn daar gemakkelijk te handhaven.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of nee toch niet![]()
Muah neem aan dat overmatig schreeuwen ook niet magquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer idd; de coronamaatregels zijn daar gemakkelijk te handhaven.
26 genotquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef T3hTommay het volgende:
Clemens staat ze nog niet heel soepel te raken
Sowieso PSVCL en KingRoland. tong80 is verschrikkelijk dus die ook wel. Verder vind ik iedereen wel prima, behalve @onlogisch af en toe maar daar kan ik ook soms wel mee/om lachen. Laatste tijd gelukkig weinig users die in het Feyenoord-topic derailen en dat zijn de users die ik altijd het ergst vind.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie staan er in je top-5 van kutusers?
Ik wil z’n pink breken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef T3hTommay het volgende:
Clemens staat ze nog niet heel soepel te raken
Wie is dit joh?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muah neem aan dat overmatig schreeuwen ook niet mag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shreyasquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso PSVCL en KingRoland. tong80 is verschrikkelijk dus die ook wel. Verder vind ik iedereen wel prima, behalve @:onlogisch af en toe maar daar kan ik ook soms wel mee/om lachen. Laatste tijd gelukkig weinig users die in het Feyenoord-topic derailen en dat zijn de users die ik altijd het ergst vind.
Volgens mij is er nog vrij veel uitschot in de Ajax- en PSV-topics maar daar kijk ik vrij weinig in.
Kortom: voetjebal is gewoon kutquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso PSVCL en KingRoland. tong80 is verschrikkelijk dus die ook wel. Verder vind ik iedereen wel prima, behalve @:onlogisch af en toe maar daar kan ik ook soms wel mee/om lachen. Laatste tijd gelukkig weinig users die in het Feyenoord-topic derailen en dat zijn de users die ik altijd het ergst vind.
Volgens mij is er nog vrij veel uitschot in de Ajax- en PSV-topics maar daar kijk ik vrij weinig in.
De dochter van een BDO-darterquote:
En deze dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik krijg het idee dat ik nu nee moet zeggen.
Wayne Warren toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De dochter van een BDO-darter
Die leeft vrij fanatiek meeContinu schreeuwen was dat, ook duidelijk hoorbaar op tv
Valt wel mee hoor, de meeste users in het Ajax-topic zijn best prima.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |