Ja dat was mooiquote:
Jammer idd; de coronamaatregels zijn daar gemakkelijk te handhaven.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgende week zondag begint het BDO WK alweer.
Of nee toch niet![]()
Doe er wat aan Little Richard.
Muah neem aan dat overmatig schreeuwen ook niet magquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jammer idd; de coronamaatregels zijn daar gemakkelijk te handhaven.
26 genotquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef T3hTommay het volgende:
Clemens staat ze nog niet heel soepel te raken
Sowieso PSVCL en KingRoland. tong80 is verschrikkelijk dus die ook wel. Verder vind ik iedereen wel prima, behalve @onlogisch af en toe maar daar kan ik ook soms wel mee/om lachen. Laatste tijd gelukkig weinig users die in het Feyenoord-topic derailen en dat zijn de users die ik altijd het ergst vind.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie staan er in je top-5 van kutusers?
Ik wil z’n pink breken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef T3hTommay het volgende:
Clemens staat ze nog niet heel soepel te raken
Wie is dit joh?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Muah neem aan dat overmatig schreeuwen ook niet mag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shreyasquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso PSVCL en KingRoland. tong80 is verschrikkelijk dus die ook wel. Verder vind ik iedereen wel prima, behalve @:onlogisch af en toe maar daar kan ik ook soms wel mee/om lachen. Laatste tijd gelukkig weinig users die in het Feyenoord-topic derailen en dat zijn de users die ik altijd het ergst vind.
Volgens mij is er nog vrij veel uitschot in de Ajax- en PSV-topics maar daar kijk ik vrij weinig in.
Kortom: voetjebal is gewoon kutquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sowieso PSVCL en KingRoland. tong80 is verschrikkelijk dus die ook wel. Verder vind ik iedereen wel prima, behalve @:onlogisch af en toe maar daar kan ik ook soms wel mee/om lachen. Laatste tijd gelukkig weinig users die in het Feyenoord-topic derailen en dat zijn de users die ik altijd het ergst vind.
Volgens mij is er nog vrij veel uitschot in de Ajax- en PSV-topics maar daar kijk ik vrij weinig in.
De dochter van een BDO-darterquote:
En deze dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik krijg het idee dat ik nu nee moet zeggen.
Wayne Warren toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De dochter van een BDO-darter
Die leeft vrij fanatiek meeContinu schreeuwen was dat, ook duidelijk hoorbaar op tv
Valt wel mee hoor, de meeste users in het Ajax-topic zijn best prima.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |