dus we lopen gewoon dik achter dan ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat lijkt onwaarschijnlijk, want Pfizer gaat (vanaf maandag) wekelijks leveren. Zo zou België telkens 70000 dosissen krijgen en Frankrijk een half miljoen (afgeronde aantallen neem ik aan, op basis van de bevolkingsgrootte zou ik eerder 75000 en 450000 verwachten)
Hoe weet je zeker dat het ongevaarlijk voor je is?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hier nog iemand die niet happig is. Niet om ingrediënten noch om langetermijneffecten, maar simpelweg om de reden dat je je in het algemeen vaccineert tegen iets dat gevaarlijk voor je is.
Jij krijgt op deze manier natuurlijk ook een eenzijdig verhaal uit één specifieke locatie in dat land hè.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het verbaasd me niks dat het zo slecht gaat in het VK. Grappig hoe je beeld zo kan veranderen als je contact hebt met iemand die er daadwerkelijk woont ipv dat we alles via het nieuws meekrijgen.
Mensen die dat vaccin echt niet willen/vertrouwen, die hebben/vinden altijd wel een reden om die beslissing, voor zichzelf, te rechtvaardigen. En nee, da's niet als sneer bedoeld.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vond het ook raar dat sommige mensen online over formaldehyde begonnen terwijl dat ook in een appel en peer zit...
Nee zeker, een verplichting gaat voor mij ook te ver. Hopelijk halen genoeg mensen uit zich zelf een prik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:19 schreef Celestien het volgende:
[..]
Mensen die dat vaccin echt niet willen/vertrouwen, die hebben/vinden altijd wel een reden om die beslissing, voor zichzelf, te rechtvaardigen. En nee, da's niet als sneer bedoeld.
De Mexicaanse griep bijvoorbeeld, narcolepsie. En wat is het risico op de vruchtbaarheid? Dat is tot nu toe onbekend.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:17 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Noem eens een vaccin waarbij de effecten pas op de lange termijn zichtbaar waren? Welke extra ingrediënten doel je?
Zeker weten? Je weet het nooit zeker. Wel weten we met een vrij grote mate van zekerheid dat covid momenteel relatief ongevaarlijk is voor jonge mensen die gezond zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:19 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe weet je zeker dat het ongevaarlijk voor je is?
Twee. De plek waar ze woont en 200 kilometer verderop bij een vriendin.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:19 schreef wpor het volgende:
[..]
Jij krijgt op deze manier natuurlijk ook een eenzijdig verhaal uit één specifieke locatie in dat land hè.
ik denk dat veel mensen volgen als ze toch beperkingen gaan tegenkomen van continu moeten testen om ergens in te komen en/of op vakantie te gaan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee zeker, een verplichting gaat voor mij ook te ver. Hopelijk halen genoeg mensen uit zich zelf een prik.
Snap wel dat veel mensen niet staan te springen om als eerste te gaan. Maar denk wel dat veel mensen volgen als ze de kat uit de boom kijken en miljoenen anderen zien gaan.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:23 schreef mir1986 het volgende:
[..]
De Mexicaanse griep bijvoorbeeld, narcolepsie. En wat is het risico op de vruchtbaarheid? Dat is tot nu toe onbekend.
quote:Van de dertig miljoen Europeanen die werden gevaccineerd tegen Mexicaanse griep in 2009 en 2010, kregen er naar schatting ruim 1300 narcolepsie, een slaapstoornis waarbij mensen zonder aanwijsbare reden overdag in slaap vallen. Dat komt neer op 0,004 procent van de gevaccineerden, oftewel 1 op de 23.000
Neen, in het algemeen vaccineert men tegen dingen die meestal zonder complicaties verlopen en dus niet gevaarlijk zijn voor iemand zelf maar die in wisselende mate ernstige complicaties kunnen veroorzaken. Dit geldt letterlijk voor elke kinderziekte in het vaccinatieprogramma ooit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hier nog iemand die niet happig is. Niet om ingrediënten noch om langetermijneffecten, maar simpelweg om de reden dat je je in het algemeen vaccineert tegen iets dat gevaarlijk voor je is.
Net zoals dat de griep ook gevaarlijk kan zijn, je kan pech hebben. Er sterven niet voor niks 8000 mensen in een normaal griep seizoen. Van maximaal vier maanden. Nu zijn er 10000 mensen gestorven in tien maanden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Zeker weten? Je weet het nooit zeker. Wel weten we met een vrij grote mate van zekerheid dat covid momenteel relatief ongevaarlijk is voor jonge mensen die gezond zijn.
"The dose makes the poison"quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vond het ook raar dat sommige mensen online over formaldehyde begonnen terwijl dat ook in een appel en peer zit...
Ik zou graag als eerste gaan. Eigenlijk baal ik er behoorlijk van dat ik - waarschijnlijk - nog zo'n tijd moet wachten, gezien mijn leeftijd en gezondheid. Was 't maar zo dat je bij stress & autisme voorrang kreeg! Maar helaasch.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee zeker, een verplichting gaat voor mij ook te ver. Hopelijk halen genoeg mensen uit zich zelf een prik.
Snap wel dat veel mensen niet staan te springen om als eerste te gaan. Maar denk wel dat veel mensen volgen als ze de kat uit de boom kijken en miljoenen anderen zien gaan.
Omdat we sinds vandaag het enige EU land zijn wat nog moet beginnen. En we beginnen niet morgen, we beginnen over een dikke week.quote:Op dinsdag 29 december 2020 19:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
We horen al een week dat we als laatse gaan beginnen. Waarom iedere dag herhalen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:25 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
"The dose makes the poison"
Ligt er aan hoe veel er in zit. Ik weet het niet hoor, maar lijkt me dat dat wel bekend moet zijn en aan hoe veel je blootgesteld mag worden.
quote:Een peer eet je en in dat geval komt de formaldehyde via de maag en darmen in je lichaam. Via een vaccinatie komt de formaldehyde via de spieren in je lichaam. Dat is weliswaar anders, maar vastgesteld is dat bij het eten van een peer je ongeveer 19 tot 38 keer meer formaldehyde binnenkrijgt dan bij een inenting.
Vond het meevallen. Daarbij, in het VK gaat het nu echt hard met de ziekenhuisopnames. Er is geen enkele reden om te denken dat het bij ons niet ook harder zal gaan met de nieuwe variant. Men mag 'het volk' daarom best even laten zien dat we er nog lang niet klaar mee zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:25 schreef leolinedance het volgende:
Tenenkrommend NOS nieuws net. Mensen die zich niet aan de regels houden, crematoria die overvol zijn etc. Bangmakerij.
https://nos.nl/artikel/22(...)exicaanse-griep.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:23 schreef mir1986 het volgende:
[..]
De Mexicaanse griep bijvoorbeeld, narcolepsie. En wat is het risico op de vruchtbaarheid? Dat is tot nu toe onbekend.
Geen goed voorbeeld en dat is bij maar 9 van de 500.000 gebeurd.quote:In 2009, toen de Mexicaanse griep wereldwijd alarmbellen deed afgaan, kregen meer dan een half miljoen kinderen in Nederland Pandemrix. Later bleek uit Zweeds onderzoek dat narcolepsie vaker voorkomt bij kinderen die het vaccin toegediend hebben gekregen. Andere onderzoeken laten tegenstrijdige resultaten zien. Een oorzakelijk verband is nooit vastgesteld.
De media is het echte virus.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:25 schreef leolinedance het volgende:
Tenenkrommend NOS nieuws net. Mensen die zich niet aan de regels houden, crematoria die overvol zijn etc. Bangmakerij.
we beginnen de 5de ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omdat we sinds vandaag het enige EU land zijn wat nog moet beginnen. En we beginnen niet morgen, we beginnen over een dikke week.
Dat is ook omdat vandaag de kritiek, terecht, steviger wordt. Vanuit de politiek, vanuit ziekenhuizen, vanuit experts en vanuit media. Straks zegt ook de WHO er nog iets over joh
En ja, ik weet dat de lange termijn belangrijker is. Het doet de moraal in het land van kwestie in ieder geval geen goed.
Volgens mij is de kans groter om onderweg aangereden te worden dan een zeldzame bijwerking te krijgen vaak bij vaccins. Nu waren er ook 4 gezichtsverlammingen(die later weer bijtrekken) op een paar miljoen inentingen bij pfizer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:26 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Je moet maar net degene zijn die er wel ziek van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |