De 25 vaccinlocaties zijn bekend die per 18 januari in gebruik gaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:54 schreef Tarado het volgende:
jongens en meisjes is er al wat positiefs te melden behalve uitslagen?
En toen bleef het oorverdovend stil.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:54 schreef Tarado het volgende:
Wou net wat positiefs posten;quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:54 schreef Tarado het volgende:
Hardenberg is down.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:54 schreef Tarado het volgende:
Je kunt ook denken dat de mensen die nu wel zijn getest ook echt gingen ivm klachten...quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:51 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
409.000 testen tegenover 476.000 de week daarvoor. Zegt genoeg.
Dat willen we helemaal niet maar de realiteit is nu helaas op een paar vlakken zeer negatief en dat mag in dit topicquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:10 schreef popje het volgende:
[..]
Een paar mensen in dit topic willen graag de grootste negativiteit roepen.
Het wachten is op het kersteffect. Te verwachten vanaf O&N en dan in de tweede week van januari het O&N effect. Hopen dat het meevalt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wou net wat positiefs posten;
Op pletdecurve.nl kan je in elk geval zien dat sinds de piekdag van 14/12 er een lichte daling in de cijfers (qua besmettingen) zit. Kan natuurlijk nog bijgetrokken worden, maar dat denk ik niet als je de overige dagen een beetje bekijkt qua aantallen.
Maar die marge is wel ontzettend klein want het gaat op 14/12 op 12k, en daarna zakt het geleidelijk tot rond de 10k, een uitschieter naar 9k, en ik denk dat de overige dagen ook nog op rond de 9k uit gaan komen.
+quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja
• De luchtvervuiling is flink omlaag
• Kinderdagverblijven mogen antivaxxers weigeren
• Donald Trump gaat het witte huis verlaten
• Otters zijn in Nederland niet meer bedreigd
• We hebben nog net carnaval kunnen vieren
• De uitstoot van stikstof wordt ingeperkt
• Hades is uitgekomen
• Forum voor Democratie is in elkaar gedondert
• Mijn 20 jaar oude Italiaanse auto heeft de APK overleefd
• Crew Dragon blijkt te werken als nieuw ruimtevaartuig
• Kleine panda geboren
Tja ach. Je moet jezelf toch een beetje opvrolijken hea. Overigens moest ik er wel wat voor Googlen, mooie is dan dat je jaaroverzichten tegenkomt van 2019, die dan concluderen met de hoop dat 2020 beter wordt dan rampjaar 2019
Kwam zelfs op het journaal dat veel mensen gingen zonder klachten om maar zeker te zijn van een negatieve uitslag voor de Kerstdagen. Dat zal best een X percentage zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:58 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Je kunt ook denken dat de mensen die nu wel zijn getest ook echt gingen ivm klachten...
Ho ho ho ho ho !quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Teruggeven aan de Duitsers.
Daarover gesprokenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Teruggeven aan de Duitsers.
https://speld.nl/2020/12/(...)nnen-met-vaccineren/quote:‘Als de geallieerden ons niet hadden bevrijd, hadden we vandaag kunnen beginnen met vaccineren’
Het einde van de Duitse bezetting heeft voor veel Nederlanders een wrange nasmaak gekregen. “Als de geallieerden ons niet hadden bevrijd, hadden we vandaag kunnen beginnen met vaccineren.”
“Vrijheid is waardevol, maar je levert er wel veel voor in”, zegt de 24-jarige Maarten uit Amsterdam. Hij krijgt bijval van Floortje (32) uit Sneek. “Zonder de geallieerden hadden we dat hele systeem met GGD’en niet gehad. Dan was vandaag de eerste prik vandaag gezet.”
De Verenigde Staten, Canada en Engeland laten in een gezamenlijk statement weten zich niet verantwoordelijk te voelen. “Niemand had in 1945 de GGD kunnen voorspellen.”
Hopen dat dit ook idd zo gaat gebeuren want met de aangekondigde testen in dit jaar liep het ook ook vaker uit op, Hmmm het gaat nog niet zo goed en snel lukkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De 25 vaccinlocaties zijn bekend die per 18 januari in gebruik gaan
Goed plan met die betrouwbare sneltestenquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kwam zelfs op het journaal dat veel mensen gingen zonder klachten om maar zeker te zijn van een negatieve uitslag voor de Kerstdagen. Dat zal best een X percentage zijn.
Dus er gaan extra mensen ivm de kerst en het totaal neemt af...quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kwam zelfs op het journaal dat veel mensen gingen zonder klachten om maar zeker te zijn van een negatieve uitslag voor de Kerstdagen. Dat zal best een X percentage zijn.
Sinterklaaspiek? Eindelijk, een piek gevonden 😂quote:Op dinsdag 29 december 2020 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wou net wat positiefs posten;
Op pletdecurve.nl kan je in elk geval zien dat sinds de piekdag van 14/12 er een lichte daling in de cijfers (qua besmettingen) zit. Kan natuurlijk nog bijgetrokken worden, maar dat denk ik niet als je de overige dagen een beetje bekijkt qua aantallen.
Maar die marge is wel ontzettend klein want het gaat op 14/12 op 12k, en daarna zakt het geleidelijk tot rond de 10k, een uitschieter naar 9k, en ik denk dat de overige dagen ook nog op rond de 9k uit gaan komen.
42, dat valt wel mee, die kunnen ze goed contact tracen lijkt me. Ik post hem ook ff in het VK mutatie topic.quote:
Zo moet je het vooral niet zien! Vooral negatief blijvenquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:01 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dus er gaan extra mensen ivm de kerst en het totaal neemt af...
nee, onzorgvuldigquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Duitsland 42K vaccinaties.
Spierballentaal.
Percentage van positieve testen is iets omlaag gegaan, wat fijn is. En ik vind het vrij positief dat 2021 voor de deur staat; ik verwacht dat het wel beter moet gaan dan in 2020 namelijk. Dit topic bestaat ook nog, dus de crisis geeft ons allemaal de kans om lekker veel te posten hier. Ook positiefquote:Op dinsdag 29 december 2020 15:54 schreef Tarado het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |