Milieubewuste @essnhills doet (onbewust) haar best!quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:31 schreef 4-elements het volgende:
Wanneer gaan we er echt eens een 'better place' van maken?
Hoe wil je dat gaan doen?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:31 schreef 4-elements het volgende:
Nja, aangeleerde gewoonte om het uit te zetten als ik de deur uit ga, dan kun je het ook niet vergeten. En voor die korte tijd maakt het niet zoveel uit. Maar dan moet je hem wel weer aanzetten natuurlijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is het niet milieuvriendelijker om hem aan te laten als je zo kort weg bent?
Corona bonus. Straks de soundtrack van de vaccinatie campagne.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is de wereld dus al verbeterd.
Ik vind wereldverbeteraar MJ niet zo leuk. Dit is trouwens fiks gestegen
Coronabonusquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is de wereld dus al verbeterd.
Ik vind wereldverbeteraar MJ niet zo leuk. Dit is trouwens fiks gestegen
Dat kan ie al meer dan tien jaar niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf, Michael
Zelfgemaakte ijstheequote:
Verwarde man gesignaleerd in topic 208!!!quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik las eerst 'Nederland' en was verward.
Het gaat alleen maar achteruit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:31 schreef 4-elements het volgende:
Het is wel een slimme, goed gemaakte meezinger.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef Keyos het volgende:
Dit is wel echt pure zoetsappige cringe dit. Muzikaal zit er ook echt niets in.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Milieubewuste @:essnhills doet (onbewust) haar best!
Waar werd dit ook alweer gebruikt (ik had niet anders verwacht)quote:
Take a look at the man in the mirrorquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verbeter de wereld, begin bij jezelf, Michael
Uiteraard, gedronken zal er wordenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:32 schreef Evenstar het volgende:
Niet dronken genoeg, dus voor vandaag passen wij de regels weer aan
208? WTF!quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verwarde man gesignaleerd in topic 208!!!
Wat liever doen tegen elkaarquote:
Probeer hem met lichtsignalen te waarschuwenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verwarde man gesignaleerd in topic 208!!!
Is dat niet juist het beste voor het milieu?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dat kan ie al meer dan tien jaar niet meer.
Je moet dan ook muntjes op de blockchain hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef TLC het volgende:
Ik las laatst op de nos dat Neverland ver onder de vraagprijs eindelijk verkocht is.
Zelf had ik ook wel een eigen pretpark en dierentuin in mn achtertuin gehad, maar er zaten niet genoeg muntjes in mn spaarvarken![]()
Gewoon de titel is genoeg toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar werd dit ook alweer gebruikt (ik had niet anders verwacht)
Nou heb vannacht zon 12 uur geslapen dus vanavond ben ik er wel bij!quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet dronken genoeg, dus voor vandaag passen wij de regels weer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |