Gebeurt anders nooit ...quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het is ook wel een beetje een running joke geworden hier
Nou dat begint met Stromae dus dat zit er wel inquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gaan we vannacht weer samen huilen?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hebt nooit iets gemerkt van zijn onverstaanbaarheid?
Dank je, ben blij dat iemand hem in elk geval las. Ik was er wel trots op.quote:
Ook het jaar van dat gezever dat de stemmen duidelijk gemanipuleerd waren. (Zie de sig van peace)quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:29 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alle Maik0ls vielen er dat jaar er ook grotendeels weer uit, om er het jaar erop weer in te komen/stijgen.
Nee idd, niemand rent hier, ook de grapjes nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wij doen hier helemaal niet aan running jokes.
niet dronken van geluk in elk gevalquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:30 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe dronken waren jullie met Van Inkel vannacht?
Jup, dat was wel een relletje.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja met mensen ook die vanuit de geografische stemstatjes konden constateren dat er geen hout klopte van de nummervolgorde in de lijst
Zal het ooit doordringen dan?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:30 schreef peaceman het volgende:
Heal the world... tja die boodschap is nog niet echt doorgedrongen he?!
Ik heb hier geen woorden voor. Sterkte.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:30 schreef essnhills het volgende:
Ik had het al een tijdje koud, maar ik kon niet bedenken waarom
Dus toen ik net een kopje thee ging zetten zag ik pas dat ik heel milieubewust mijn verwarming had uitgezet toen ik boodschappen ging doen, maar daarna niet meer had aangezet
Is het niet milieuvriendelijker om hem aan te laten als je zo kort weg bent?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:30 schreef essnhills het volgende:
Dus toen ik net een kopje thee ging zetten zag ik pas dat ik heel milieubewust mijn verwarming had uitgezet toen ik boodschappen ging doen, maar daarna niet meer had aangezet
En dan is dat uitzetten en weer opwarmen op zo'n korte tijd waarschijnlijk nog milieuonvriendelijker ook.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:30 schreef essnhills het volgende:
Verrek, jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:30 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en dan moet dat gedrocht Smooth Criminal nog komen zeker
I Believe I Can Fly is wel de ergste.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dit is samen met Will You Be There de ergste Maik0l uit de Top 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |