Soms gooien ze die dichtquote:
+1quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom ben ik zo'n fan van die zelfscannersIs ook veel handiger, kan ik eerst de dingen scannen die ik onderin mijn tas wil hebben enzo
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ga het niet zeggen....Ik trap er iedere keer weer inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hier bij de Jumbo nog nooit meegemaakt...quote:
Dat heb ik bij onze AH nog nooit gezien. Ze hebben ook een groot scanplein.quote:
Hele album The Riverquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk vind ik alleen de nummers op Born to Run echt goed en de rest kan ik weinig mee
Ideale positie toch, kun je alles gewoon roepenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dit kan niet he
Als ik zeg dat ik het toch wel ken wordt er 'gras is groen' gezegd, en als ik het niet ken ook
Inderdaad. Dat doe ik dus ook altijd, maar een keer in zoveel tijd ga ik naar aldi voor wat spulletjes, en die hebben dat dus niet, en die hebben ook al zon onhandig klein stukje waar de boodschappen op kunnen en dan uberschnelle caissières.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom ben ik zo'n fan van die zelfscannersIs ook veel handiger, kan ik eerst de dingen scannen die ik onderin mijn tas wil hebben enzo
Dat zong ik gister ook *O8quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:09 schreef D. het volgende:
Wie laat zich niet koeieneren?
Bruce! Bruce!
Bruce! Bruce!
dit geldt bijna altijd voor Bruce, die kan er nooit een eind aan maken.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:11 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vroeg me al af wanneer je deze zou posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |