Verbeterd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook een paar Bassie & Adriaan thema's die gebruikt werden van Vangelis
Ik stond laatst in de rij bij de kassa en toen ging de meneer achter me zo dicht bij me staan dat onze jassen elkaar aanraakten!!quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:06 schreef essnhills het volgende:
Al heb je boodschappen doen soms ook dat er niemand bij de kassa staat, dus dan beginnen ze direct met scannen als je nog je boodschappen er op aan het zetten bent. En dan kun je dus niet meteen beginnen met inpakken. En dan komen er gelijk 5 mensen achter je staan en ben je nog niet klaar..
Met The River heb ik niks, die andere 2 kan ik in komen. Staan samen met Born to Run er net onder.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Meeting Across the River, Jungleland en The River er nog wel voor
Zelfscanquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:06 schreef essnhills het volgende:
Al heb je boodschappen doen soms ook dat er niemand bij de kassa staat, dus dan beginnen ze direct met scannen als je nog je boodschappen er op aan het zetten bent. En dan kun je dus niet meteen beginnen met inpakken. En dan komen er gelijk 5 mensen achter je staan en ben je nog niet klaar..
Ik ga het niet zeggen....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ik ook. Daarom ben ik zo'n fan van die zelfscannersquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb echt kassastress altijd.
Origineel van Neil Young is beter.quote:
Gezien in Ziggodome, tussen heel veel ouwe mannenquote:
Nou iddquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik stond laatst in de rij bij de kassa en toen ging de meneer achter me zo dicht bij me staan dat onze jassen elkaar aanraakten!!![]()
Blijf uit mijn aura bitch.
Ik heb best behoefte aan meer fysiek contact, maar niet van enge-man-achter-me-bij-de-kassa-midden-in-een-pandemie
Bij een laxus top 500 denk ik toch aan platen als One Way Wind, Wind Beneath my Wings en Wind of Change in de topquote:
Hij het kan a la Rob de Nijs een beetje over meerdere jaren spreidenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig leeft Vangelis nog dus normaal gaat Chariots of Fire nog een keer terugkeren.
meestal doe ik ook gewoon zelfscan, maar onderweg vanuit de verslavingszorg is een plus het meest op de route en die heeft geen scanpleinquote:
Die staan er allemaal niet inquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij een laxus top 500 denk ik toch aan platen als One Way Wind, Wind Beneath my Wings en Wind of Change in de top
Ja dit kan niet hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |