Ik heb eigenlijk geen idee. Ik vind het niet zo bijzonder. Ik ben geen kenner van Vangelis' werk, maar op mijn synthesizer greatest ceedeetjes van vroeger stonden echt wel leukere dingenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geloof dat Conques Of Paradise ook pas echt werd opgepakt toen die als tune in een bokswedstrijd werd gebruikt toch
Ik ken dat gevoel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Film is denk ik ook wat in de vergetelheid geraakt
Gelukkig leeft Vangelis nog dus normaal gaat Chariots of Fire nog een keer terugkeren.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom er dus net achter dat Chariots of Fire al vijf jaar niet meer in de Top 2000 staat en nu is met terugwerkende kracht de hele tweede helft van dit decennium verpest.
Jij bent afquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
oh, bruce heeft nu ook nog een harmonica meegenomen.
Ik had geen idee dat Bruce nog erger kon worden.
Ook een paar Bassie & Adriaan thema's die gebruikt werden zijn van Vangelisquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik vind het niet zo bijzonder. Ik ben geen kenner van Vangelis' werk, maar op mijn synthesizer greatest ceedeetjes van vroeger stonden echt wel leukere dingen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:06 schreef MTheBassman het volgende:
oh, bruce heeft nu ook nog een harmonica meegenomen.
Ik had geen idee dat Bruce nog erger kon worden.
Niet de hoogste iig..quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de beste van Bruce denk ik
Ik heb echt kassastress altijd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:06 schreef essnhills het volgende:
Al heb je boodschappen doen soms ook dat er niemand bij de kassa staat, dus dan beginnen ze direct met scannen als je nog je boodschappen er op aan het zetten bent. En dan kun je dus niet meteen beginnen met inpakken. En dan komen er gelijk 5 mensen achter je staan en ben je nog niet klaar..
Meeting Across the River, Jungleland en The River er nog wel voorquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel de beste van Bruce denk ik
Connaisseurs van het leven weten wel beter waarvan Vangel is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook een paar Bassie & Adriaan thema's die gebruikt werden van Vangelis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |