Gister bij A Gogo.quote:
Gelukkig was het niet het beste nummer ter wereld.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:54 schreef MTheBassman het volgende:
ben ik weer
Ik heb tribute genot gemist
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:54 schreef MTheBassman het volgende:
ben ik weer
Dat sowieso, ik denk dat ik 75% van de lijst prima kan luisteren en dan is er nog 15% die ik een beetje saaiig of tegenvallend vind en max 10% echt waardeloos.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd, zelfs buiten je eigen smaak om zijn er gewoon goede liedjes
#Faalquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:54 schreef MTheBassman het volgende:
ben ik weer
Inmiddels niet meer vermoed ik zoquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo voelen ze zich wel ja
Nee, iets met de dood van een zangerquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ohja, ter gelegenheid van Wayne's World toch?
Dronk het zelf altijd op vakantie in Frankrijkquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Lekker drankje ja, zie het wel af en toe in een Jumbo liggen.
Allebei eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, iets met de dood van een zanger
We kwamen er maar niet op wie de duivel speelde in de clipquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:54 schreef MTheBassman het volgende:
ben ik weer
Verduiveld!quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
We kwamen er maar niet op wie de duivel speelde in de clip
Ik ga nu de hond van mijn ouders uitlaten op een lijst die springt van Famke Louise naar Black Sabbath als goede voorbeeld.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd, zelfs buiten je eigen smaak om zijn er gewoon goede liedjes
Ik ook!quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dronk het zelf altijd op vakantie in Frankrijk
Logischer jaquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij was maar een zanger ...quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mja zoiets. Er staat best veel in wat ik nooit zelf zou opzetten maar voor een keertje prima kan waarderen, zoals Gorillaz net.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik denk dat ik 75% van de lijst prima kan luisteren en dan is er nog 15% die ik een beetje saaiig of tegenvallend vind en max 10% echt waardeloos.
Ronnie James Dio toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Noel en Liam bij elkaar zetten verzorgt sowieso altijd een geweldsexplosie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze geweldsexplosie in de tweede helft van die plaat is toch wel mijn ding
Hoest op haar boodschappenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef MTheBassman het volgende:
ik ging onderweg terug nog even naar de supermarkt, zat voor een vrouw bij de kassa die zo traag als een slak haar boodschappen in de tas deed, toen ik moest pinnen kon ik niet eens bij de pinautomaat omdat zij er nog stond.
Vreselijk
Goed bezig, niets mis met een beetje diversiteitquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga nu de hond van mijn ouders uitlaten op een lijst die springt van Famke Louise naar Black Sabbath als goede voorbeeld.
Yes, die van Tijdmachine nu je het zegt jaquote:
Voor mijzelf schaar ik daar het grootste deel van het werk van Ed Sheeran of een Status Quo ofzo onder. Al staan er denk ik ook wel een stuk of 500 platen in die ik echt wel goed vind.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja zoiets. Er staat best veel in wat ik nooit zelf zou opzetten maar voor een keertje prima kan waarderen, zoals Gorillaz net.
Normaal gesproken overkomt dit soort dingen louter Mr. Beanquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef MTheBassman het volgende:
ik ging onderweg terug nog even naar de supermarkt, zat voor een vrouw bij de kassa die zo traag als een slak haar boodschappen in de tas deed, toen ik moest pinnen kon ik niet eens bij de pinautomaat omdat zij er nog stond.
Johan Vlemminxquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Leuke grap wel.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Yes, die van Tijdmachine nu je het zegt ja
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Welke generaties zat er voor de boomers?quote:
Elpee daarvan staat hier ook nog in de kast.quote:
En van 'eejjjjjjjjquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ede Staal is een exclusief Gronings feestjequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke generaties zat er voor de boomers?
Twijfelde al, thnxquote:
Weleens getracht mee te doen met dat nummer maar dat is hogere wiskundequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Er gaat niets boven die generatie.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ede Staal is een exclusief Gronings feestje
Ik had laatst bij de buurtsuper bij mijn ouders een mand met boodschappen (de laatste verse dingen voor Kerst) en die voor mij begon pas met inpakken toen hij had afgerekend. De kassajongen gaf alles maar gewoon direct aan mij over de kassa heen. TOen ik alweer buiten bij mijn fiets stond was die man nog eens klaar met inpakkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:56 schreef MTheBassman het volgende:
Vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |