quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jullie metal vrouwen zijn allemaal helemaal niet zo metal als jullie zeggen
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:50 schreef essnhills het volgende:
Pp
[..]
PssssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My friends all drive horses
De Macarena wordt hier onderschat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Bohemian Rhapsody van de jaren 90"
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja hier worden er ook altijd een paar helemaal wild van, nooit begrepen.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:50 schreef essnhills het volgende:
PssssstDat besef iets iets dat ik slechts bij weinigen aantref.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat rijmt.
Bij mij is ie dit jaar wel een beetje gevallen, maar ik ben er nog steeds niet zo kapot van als veel anderen. Gewoon een 'best goede' plaat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh ja hier worden er ook altijd een paar helemaal wild van, nooit begrepen.
Ook nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Maar wel de beste van Oasis in de top 2000
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Paranoid Android vindt dit niet leukquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je kan ook gewoon een keer positief zijn buiten de befaamde mex2000 omquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens waardeer ik deze wel een stuk meer dan een paar jaar geleden. Het is in ieder geval de beste Oasis in de Lijst.
November Rain evenminquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Paranoid Android vindt dit niet leuk
Girls and Boysquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Doe maar deze eruit en meer nummers van Blur erin. Hebben wel redelijk dezelfde fanbase geloof ik.
Boh Rhap is in de jaren 90 opnieuw uitgebracht...quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Macarena wordt hier onderschat.
Ja en The Universalquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:52 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Girls and Boys
Parklife
Ik geloof het zoquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zie er ook nog eens niet bozig uit
Dit staat daar ook gewoon in hoor, geen zorgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een keer positief zijn buiten de befaamde mex2000 om
@:essnhills
Gaia - Valensiaquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jakkiequote:
Wel ongeveer even overrated.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Innuendo van Queen zelf op zich ook nog vaak genoemd. Er zijn er in principe 5.quote:
Idd, zelfs buiten je eigen smaak om zijn er gewoon goede liedjesquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een keer positief zijn buiten de befaamde mex2000 om
@:essnhills
Ohja, ter gelegenheid van Wayne's World toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Boh Rhap is in de jaren 90 opnieuw uitgebracht...
Dus de Boh Rhap van de jaren 90 is gewoon Boh Rhap![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |