Jaaa echt fantatischquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:49 schreef Poppejans het volgende:
De musical vond ik echt super, al die enorme kostuums, woah!
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:48 schreef Isorden het volgende:
Heb die remake nog steeds niet gezien.
Circle of lovequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[..]
Da's Can You Feel The Love Tonight.
Eerste plaat van vandaag.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is Walk on the Wild Side al geweest trouwens? Iedereen heeft altijd de mond vol van mijn grap.
Verrekquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:49 schreef TheVulture het volgende:
Over musicals gesproken, Let it Go had er ook wel in gemogen
Jep, maar maak hem gerust nog eensquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is Walk on the Wild Side al geweest trouwens? Iedereen heeft altijd de mond vol van mijn grap.
schandaligquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:48 schreef Isorden het volgende:
Heb die remake nog steeds niet gezien.
quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:49 schreef SonicVolcano het volgende:
De sukkel van Live is net toch al geweest?
Pssssstquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jullie metal vrouwen zijn allemaal helemaal niet zo metal als jullie zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Emma Watsonquote:Op dinsdag 29 december 2020 13:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb van die remakes alleen Beauty and the Beast gezien, want Emma Watson![]()
Gijs de weg kwijt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Gijs, die begint ook in zichzelf te geloven he?
Het heeft niet zo mogen zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |