Ik zit ook bij het luisteren van mijn favoriete nummers van het jaar (zoveel mogelijk gerangschikt) te denken ''waarom de fuck heb ik dit zo laag staan''quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht in dat soort lijstjes. En te veel werk. Heb wel een keer een album top 100 gemaakt.
Nee, die hoorden we om half 10 vanochtend.quote:
Goodbye Yellow Brick Roadquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga z’n oudere werk luisteren en kom dan nog eens terug
Rare vergelijking dit aangezien de hond mij binnen de seconde zou inpakkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal zo dik bovenop. Vergelijk het met een hond die je constant met smekende ogen aankijkt omdat 'ie zo graag wil dat je hem leuk vindt.
De tekst klinkt alsof die verlaten is door iemand en met tranende ogen zegt 'ik ben ook wel blij in mijn eentjequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal zo dik bovenop. Vergelijk het met een hond die je constant met smekende ogen aankijkt omdat 'ie zo graag wil dat je hem leuk vindt.
En die hebben ze niet veelquote:
Ik neem ze weer terug.quote:
Herman Brood?quote:
Hier zo'n 100 plaatsen hoger.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bliss is de #422 in de Gale500
We zijn het voor de verandering eens eensquote:
Dave Grohl komt ook weer langsquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:55 schreef Zorro het volgende:
Zo zeg, daar komt me nu toch een jojo-uurtje aan zeg
Kleine Mexibonus erbijquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier zo'n 100 plaatsen hoger.
Save the trees!quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Hey, iemand met een uitgeprinte lijst. Nice.
Waar mag dat dan zijn?quote:
Mex de Musefan anno 2007, dus wel een prima Mexibonus jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |