John?quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had ooit een vriendinnetje wiens hond hiernaar vernoemd was
Bijna!quote:
Oh dacht al dat ik wat gemist had, die was toch nog niet doodquote:
Close!quote:
In dit geval een vrouwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.ad.nl/binnenl(...)jf-gejaagd~a027ae5e/Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ook een leuke naam.
"Bijna! Hierrrrrrr!"
Ik ben echt slecht in dat soort lijstjes. En te veel werk. Heb wel een keer een album top 100 gemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:48 schreef El-Stinho het volgende:
Ik weet bij god niet of ik een top 2000 1000 500 heb.
Het ligt er allemaal zo dik bovenop. Vergelijk het met een hond die je constant met smekende ogen aankijkt omdat 'ie zo graag wil dat je hem leuk vindt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
Nou heb ik het moment gemist dat ik even lekker kon kankeren op Happy, het meest deprimerende nummer ooit
Wegblijven mag ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga z’n oudere werk luisteren en kom dan nog eens terug
Ik zit ook bij het luisteren van mijn favoriete nummers van het jaar (zoveel mogelijk gerangschikt) te denken ''waarom de fuck heb ik dit zo laag staan''quote:Op dinsdag 29 december 2020 12:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht in dat soort lijstjes. En te veel werk. Heb wel een keer een album top 100 gemaakt.
Nee, die hoorden we om half 10 vanochtend.quote:
Goodbye Yellow Brick Roadquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga z’n oudere werk luisteren en kom dan nog eens terug
Rare vergelijking dit aangezien de hond mij binnen de seconde zou inpakkenquote:Op dinsdag 29 december 2020 12:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal zo dik bovenop. Vergelijk het met een hond die je constant met smekende ogen aankijkt omdat 'ie zo graag wil dat je hem leuk vindt.
De tekst klinkt alsof die verlaten is door iemand en met tranende ogen zegt 'ik ben ook wel blij in mijn eentjequote:Op dinsdag 29 december 2020 12:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal zo dik bovenop. Vergelijk het met een hond die je constant met smekende ogen aankijkt omdat 'ie zo graag wil dat je hem leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |