Hequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die stemmen allemaal lekker op Racoon.
L.A. was the place to be in the 70'squote:
Zeg je nu dat FOK! niet echt is! /shocked!quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik bedoelde ook meer in het echte leven
Dat hoor ik dan ook een stuk of 2000 keer liever.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef Isorden het volgende:
Wel bijzonder hoe Poison dit nummer ruimschoots heeft ingehaald in de loop der jaren.
We zijn stiekem allemaal bots hier.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zeg je nu dat FOK! niet echt is! /shocked!
Zeg, ga je mond spoelenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Die stemmen allemaal lekker op Racoon.
Ik wilde al zeggen: ben zeker de enige die Poison leuker vindt dan dit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:41 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
@:viv vindt dit niks, want zij kan niete tegen medley achtige nummers
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:42 schreef PippenScottie het volgende:
Ik lees even wat over dit nummer. Was dus toch wel een Veronica dingetje, dat verklaart een hoop.
Boomers bedankt, dan maar!
Ik ook! Op gestemd!quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen: ben zeker de enige die Poison leuker vindt dan dit.
Ik zit maar te dollen, en volgens mij stem je ook genoeg op Nightwishquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:42 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zeg, ga je mond spoelen
Ik stemde op oa Alice en Slayer e.v.a gitaarplaten
Ja basicallyquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:42 schreef Evenstar het volgende:
Daarom moet je ook gewoon de eerste de beste metalliefhebber vrouw/meid die je vindt van de markt halen
Been there, done that
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:42 schreef Evenstar het volgende:
Daarom moet je ook gewoon de eerste de beste metalliefhebber vrouw/meid die je vindt van de markt halen
Been there, done that
Ik zie voor me: "Jij! In die viskraam! Mee komen!!"quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:42 schreef Evenstar het volgende:
Been there, done that
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |