Nederland valt voor meelal nummers.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef Isorden het volgende:
Wel bijzonder hoe Poison dit nummer ruimschoots heeft ingehaald in de loop der jaren.
Is dat die Echo In The Canyon docu? Die wil ik nog een keer zienquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:38 schreef Dagoduck het volgende:
Alice Cooper komt ook voor in die docu over Laurel Canyon (AANRADER)!
Poison is ook wel een gigantische classic (geworden) natuurlijk, maar dit nummer zit muzikaal duidelijk een heel stuk beter in elkaar.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef Isorden het volgende:
Wel bijzonder hoe Poison dit nummer ruimschoots heeft ingehaald in de loop der jaren.
Is bekender en lekker om mee te zingen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef Isorden het volgende:
Eh, halloquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hard rock/metal is toch ook wel echt een beetje mannenmuziekIk ken nauwelijks vrouwen die metal leuk vinden, of ik ken gewoon de verkeerde vrouwen
Ik met zn hoofd niet, stem wel lekker!quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb Poison leren kennen via Groove Coverage![]()
(en met het geluid van Alice Cooper kan ik nog al die jaren nog steeds niets helaas)
een land in west-europa.quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Poison is ook wel een gigantische classic (geworden) natuurlijk, maar dit nummer zit muzikaal duidelijk een heel stuk beter in elkaar.
@Viv @houdjemond @Poppejans @Momo om even een paar op FOK! te noemenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hard rock/metal is toch ook wel echt een beetje mannenmuziekIk ken nauwelijks vrouwen die metal leuk vinden, of ik ken gewoon de verkeerde vrouwen
Hoi!quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En de metal vrouwen die ik ken zijn allemaal verloofd dit jaarquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die stemmen allemaal lekker op Racoonquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nummer ook alleen in Nederland iets.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
Toch verbaast het me wel dat het altijd zo hoog heeft gestaan. Zo groot is Alice Cooper in NL niet geweest volgens mij
ik zeg ook nauwelijks, he?quote:
Ja, hoi!quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn vriendin houdt wel van metal, maar ik denk niet dat ze Alice Cooper veel aan vindtquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was in den beginne nog een restantje van Veronica's Top 100 Allertijden waar het ook altijd hoog scoorde...quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
Toch verbaast het me wel dat het altijd zo hoog heeft gestaan. Zo groot is Alice Cooper in NL niet geweest volgens mij
ik bedoelde ook meer in het echte levenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
@:viv @:houdjemond @:poppejans @:momo om even een paar op FOK! te noemendie ken je ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |