quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren vlak voor het slapengaan Rood van Marco, helaas.
Vinden jullie dat strijkerstuk ook niet op de Kabouterdans lijken?
Het is een hij inmiddels toch?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Grap over n mannenstem incoming..
Ik dacht vroeger altijd dat dit een vrouw wasquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Grap over n mannenstem incoming..
Of een het of hun.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is een hij inmiddels toch?
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
I know, maar ik had het afgelopen 3 weken even lastig. Lang verhaal
Zo'n tekst raakt me wel weer![]()
Was het toch ook?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat dit een vrouw was
It's hard to be gender...quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gewoon voor mezelf, de rest van het gezin en de buren, mag dat ook?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:11 schreef houdjemond het volgende:
Don't fear the reaper is stemplaat hier, zetten jullie hem extra hard voor mij en MeneerHJM?
De meneer van HJMquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef satecl het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wie MeneerHJM is?
Wou niemand beledigen oid, kwam beetje bot uit mijn toetsenbordquote:
Nee, dit is Jim Diamond.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:12 schreef D. het volgende:
[..]
HJM wellichtquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef satecl het volgende:
Same. Morgen waarschijnlijk wat meer skippen en evt voor sommige nummers verkassen naar de Snobquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin in die overdaad aan Metallica, Pink Floyd, Queen, Guus Meeuwis en Andre Hazes. Het is altijd ontzettend eenzijdig.
Je moet die brainwave maar krijgen ook hequote:
Meneer houdjemondquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef satecl het volgende:
De meneer van hjmquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef satecl het volgende:
Lopen tot de zon komt vind ik de mooistequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:10 schreef Gretzl het volgende:
Nah, Het Regent Zonnestralen is sowieso de grootste AdeM classic
Beach House heeft ook een zangeres, wist je dat?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:12 schreef D. het volgende:
[..]
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon voor mezelf, de rest van het gezin en de buren, mag dat ook?
quote:
Die staat er niet in volgens mijquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
De meest verwarrende stem qua man/vrouw blijft toch nog steeds wel die van Wheatus - Teenage Dirtbag
Dat hoor je wel aan de tekst gelukkig.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
De meest verwarrende stem qua man/vrouw blijft toch nog steeds wel die van Wheatus - Teenage Dirtbag
Dat blokje tot en met Let There Be Rock gaat opstandje burenruzie XXLquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:11 schreef houdjemond het volgende:
Don't fear the reaper is stemplaat hier, zetten jullie hem extra hard voor mij en MeneerHJM?
Verschrikkelijk nummer bovendien.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
Waren afgelopen of dit jaar nog wel in het nieuws omdat zij een hij is geworden.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:14 schreef Viv het volgende:
K's Choice, die naam kom ik nooit meer tegen eigenlijk.Wel een goed nummer dit.
#hijgmeisjes, is weer eens wat anders dan de zuchtmeisjes in de andere allertijdenlijstenquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb altijd het idee dat zij/hij in de leer is geweest bij Dolores, met dat gehijg.
I've got 2 tickets to Iron Maiden baby, come with me friday don't say maybequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
Ok is goed ik ga wel meequote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
I've got 2 tickets to Iron Maiden baby, come with me friday don't say maybe
Nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die staat er niet in volgens mij
Die tekst vind ik wel heel relatable (buiten dat ik geen kut met Iron Maiden kan en niet op een amerikaanse college zat/zit/whateversss)quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verschrikkelijk nummer bovendien.
Doe Herman ook nog, anders springt ie nog van een flatquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat blokje tot en met Let There Be Rock gaat opstandje burenruzie XXL
Tracy Chapman is het hier niet mee eensquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:15 schreef LTVDK het volgende:
Brrrquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Maar hij is toch wel gewoon zichzelf he?
Peace noemen we ook niet MeneerDiaan
Het account van @houdjemond nu ze een man is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef satecl het volgende:
Nee, dat is Rock Your Body al.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef Gretzl het volgende:
De leukste JUSTIN!!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het account van @:houdjemond nu ze een man is.
Wist je dat hij zelf dat stemmetje ook doet?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
I've got 2 tickets to Iron Maiden baby, come with me friday don't say maybe
Goed dat je het zegt, dom dat we dat niet doen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Cry Me A River zegt halloquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef Gretzl het volgende:
De leukste JUSTIN!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meid!! Feli!quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik een paar maanden geleden al
Ooooh, congratz!quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
quote:Nothing I can see but you when you dance, dance, dance
Feeling good, good, creeping up on you
So just dance, dance, dance, come on
All those things I should do to you
But you dance, dance, dance
And ain't nobody leaving soon, so keep dancing
Daar zul je ook niet mee langs de douane komen op vliegvelden denk ikquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik ben nog nooit iemand tegengekomen met zonneschijn in zn zak
Is that sunshine in your pocket or are you just happy to see me?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
ik ben nog nooit iemand tegengekomen met zonneschijn in zn zak
Die staat er niet in toch? Net als Rock My Body?quote:
@MeneerHJMquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:16 schreef D. het volgende:
[..]
Precies t probleem.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:19 schreef essnhills het volgende:
Jongens jongens, dit is toch gewoon een leuk vrolijk liedje?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:19 schreef essnhills het volgende:
Jongens jongens, dit is toch gewoon een leuk vrolijk liedje?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jethro Tull is inderdaad een stuk beter...quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:19 schreef MTheBassman het volgende:
nee, geef mij maar het vroegere werk van JT
Van toen ie nog op Pepsi Pop stond?quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:19 schreef MTheBassman het volgende:
Yes, Like I Love You ofzoquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:19 schreef MTheBassman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |