abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197047784
.
pi_197047826
Meteen even openen hier met nieuwe statistieken.

4 dagen vakantie met exschoonouders waarbij uitgebreid gewandeld is elke dag: +1kg.
3 kerstdagen die gevoelsmatig voornamelijk gespendeerd zijn aan eten en zitten in de auto en op de bank: -0,3kg.

Conclusie... minder bewegen en meer chocolade zijn beter voor de lijn dan mijn exschoonouders _O-

Wel nog steeds in de negatieve coronakilo’s.
Dus verre van ontevreden.
pi_197047871
@minilot, geweldig, ook dat het dan natuurlijk de buurjongen van je zwager is :D Zulke dorpen waarin je hele familie woont en iedereen elkaar kent, zijn me zo vreemd dat ik er met een soort antropologische fascinatie naar kijk O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197047891
Suffertjes O+ Ons stadsdurrup heeft er ook eentje.

Die hebben we met de straat nog eens gebruikt toen het het hoopje herfstafval waar de gemeente mee start en waar wij bijstorten wekenlang niet werd opgehaald. Het hele wijk leek bij te storten en de hoop nam haast Bijbelse (en gevaarlijke) proporties aan. Twee dagen na publicatie was de hoop weg.

En verder natuurlijk voor al uw katten in bomen, bijna botsingen en carnavalsnieuws.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197047899
O ja *meld*

Volgens mij ben ik er bijijijijna vanaf *O*
Snottersnuffel is weg, benauwdheid moet ik nog testen (lig op bed). Maar algehele status: goed :Y
Alleen geen kraak noch smaak.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197047901
Günther was een danig dikke baby en omdat de toen nog danig dikke J. altijd meeging naar het consultatiebureau werd er vaak een beetje bemoeierig/bezorgd over gedaan, maar no way in hell dat ik mijn koter z'n volstrekt onbeperkte toegang tot mijn klaarblijkelijk erg geslaagde melk ging ontzeggen :7 Gewoon op z'n beloop gelaten, trok vanzelf helemaal bij. Bij J. uiteindelijk zelfs ook :+

Ik hoop dat ik aan het grut kan overdragen dat het oppervlakkig en zinloos is om je al teveel zorgen te maken over hoe je eruit ziet ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_197047908
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:15 schreef Clubsoda het volgende:
@:minilot, geweldig, ook dat het dan natuurlijk de buurjongen van je zwager is :D Zulke dorpen waarin je hele familie woont en iedereen elkaar kent, zijn me zo vreemd dat ik er met een soort antropologische fascinatie naar kijk O+
Mja ik kom ook uit een klein stadje waarvan mijn vader altijd zei: “als je een scheet laat op de brug in het centrum... weet ik voor je thuis bent of hij stinkt.”

Maar ondanks dat ik in verhouding veel minder mensen ken in de grote stad... word er echt niet minder geroddeld _O-
pi_197047923
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Suffertjes O+ Ons stadsdurrup heeft er ook eentje.

Die hebben we met de straat nog eens gebruikt toen het het hoopje herfstafval waar de gemeente mee start en waar wij bijstorten wekenlang niet werd opgehaald. Het hele wijk leek bij te storten en de hoop nam haast Bijbelse (en gevaarlijke) proporties aan. Twee dagen na publicatie was de hoop weg.

En verder natuurlijk voor al uw katten in bomen, bijna botsingen en carnavalsnieuws.
O+
Hier geen carnavalsnieuws maar wel relatief vaak artikelen over schapen en molens, eventueel in combinatie met elkaar |:)
pi_197047934
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:19 schreef minilot het volgende:
Günther was een danig dikke baby en omdat de toen nog danig dikke J. altijd meeging naar het consultatiebureau werd er vaak een beetje bemoeierig/bezorgd over gedaan, maar no way in hell dat ik mijn koter z'n volstrekt onbeperkte toegang tot mijn klaarblijkelijk erg geslaagde melk ging ontzeggen :7 Gewoon op z'n beloop gelaten, trok vanzelf helemaal bij. Bij J. uiteindelijk zelfs ook :+

Ik hoop dat ik aan het grut kan overdragen dat het oppervlakkig en zinloos is om je al teveel zorgen te maken over hoe je eruit ziet ^O^
Bij J iets minder vanzelf... die heeft het echt zelf gedaan. Extra stoer dus :)

Maar same here.. ik vond het niet nuttig om het kind minder eten te geven dan ze zelf graag wilde.
Wel nooit fan geweest van snoep.. maar niet ivm gewicht eigenlijk. Meer dat er zoveel andere lekkere dingen zijn die wel gezond zijn.
En ze lust inmiddels vrijwel alles... dus missie geslaagd wat mij betreft.
pi_197047937
Ik ben begonnen als 10-ponder, vervolgens Michelin baby en altijd mollig gebleven.
Diëten zijn mij onbekend. Zolang ik me gezond voel doe ik het met mijn vetjes.
Twee jaar geleden wel gestart met sporten, vooral voor het immunologische, cardiovasculaire en conditionele verhaal.
Inmiddels een griep en Kerona verder, dus tja _O-
Maar de trap kan ik wel makkelijker op.
pi_197047944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:15 schreef Clubsoda het volgende:
@:minilot, geweldig, ook dat het dan natuurlijk de buurjongen van je zwager is :D Zulke dorpen waarin je hele familie woont en iedereen elkaar kent, zijn me zo vreemd dat ik er met een soort antropologische fascinatie naar kijk O+
Wel puur toeval hoor, dat het de buurjongen is. Alblasserdam heeft twintigduizend inwoners, heel veel mensen kennen heel veel andere mensen niet ;)
pi_197047974
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:22 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel nooit fan geweest van snoep.. maar niet ivm gewicht eigenlijk. Meer dat er zoveel andere lekkere dingen zijn die wel gezond zijn.
En ze lust inmiddels vrijwel alles... dus missie geslaagd wat mij betreft.
Ja, dat laatste werkt hier nog niet echt :') Dude lust momenteel alleen frikandellen, fruit en omeletjes. Trekt ooit wel weer bij. Hoop ik. :7
pi_197047986
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Wel puur toeval hoor, dat het de buurjongen is. Alblasserdam heeft twintigduizend inwoners, heel veel mensen kennen heel veel andere mensen niet ;)
Nou ja, dat je überhaupt in hetzelfde dorp woont als je zwager en andere familieleden vind ik al heel wat :D
pi_197047988
Oh ja, en volkoren boterhammen met pindakaas, dus al met al nét genoeg om te groeien en stuiteren. ^O^
pi_197047999
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:25 schreef minilot het volgende:
Ja, dat laatste werkt hier nog niet echt :') Dude lust momenteel alleen frikandellen, fruit en omeletjes. Trekt ooit wel weer bij. Hoop ik. :7
Echt? Ik vond zijn ontbijtbordjes er altijd zo lekker gevarieerd uitzien met de erwten en nuggets. :D
pi_197048012
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:26 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nou ja, dat je überhaupt in hetzelfde dorp woont als je zwager vind ik al heel wat :D
Ja okee.. En inderdaad, mijn schoonouders, twee zwagers, moeder en broertje wonen allemaal binnen een straal van een paar honderd meter van mijn huis :')
pi_197048015
Ik voelde me laatst een beetje schuldig omdat mijn nichtje van de rijsttafel alleen de mini loempia's kon waarderen. Maar aan de andere kant kun je met haar echt helemaal geen rekening houden en schijnt ze thuis dus precies hetzelfde te doen. Lijkt me wel lastig.
pi_197048023
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:27 schreef Myraela het volgende:

[..]

Echt? Ik vond zijn ontbijtbordjes er altijd zo lekker gevarieerd uitzien met de erwten en nuggets. :D
Ja, dat is inmiddels een verre herinnering :X Naja. Fase. Komt goed!
pi_197048032
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:28 schreef Myraela het volgende:
Ik voelde me laatst een beetje schuldig omdat mijn nichtje van de rijsttafel alleen de mini loempia's kon waarderen. Maar aan de andere kant kun je met haar echt helemaal geen rekening houden en schijnt ze thuis dus precies hetzelfde te doen. Lijkt me wel lastig.
Nee hoor, lekker laten gaan, niet druk maken. Komt vanzelf goed, of niet, maar dan gaan ze toch ooit een keer het huis uit :+
pi_197048045
Joe joe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197048058
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben begonnen als 10-ponder, vervolgens Michelin baby en altijd mollig gebleven.
Diëten zijn mij onbekend. Zolang ik me gezond voel doe ik het met mijn vetjes.
Twee jaar geleden wel gestart met sporten, vooral voor het immunologische, cardiovasculaire en conditionele verhaal.
Inmiddels een griep en Kerona verder, dus tja _O-
Maar de trap kan ik wel makkelijker op.
Mijn moeder liet mij altijd met haar mee dieeten...
degenen die mee waren eten in enschede hebben gezien hoe goed dat heeft geholpen... :X
Ik heb serieus jaren echt veel te weinig gegeten en werd daar alleen maar dikker van.

Uiteindelijk een discussie met een collega over dat je enkel dik wordt van eten... bleek dat ik op net 1000kcal per dag zat.. soms zelfs minder.

Ik eet nog steeds te weinig.. volgens de gemiddelde standaard... maar wel veel beter dan eerst. Ontbijt netjes tegenwoordig ook.
En eet dus ook gewoon af en toe wat lekkers waar ik dat vroeger dus liet staan.

En nu dus met normaal eten en niet noemenswaardig extra bewegen... toch langzaam aan het afvallen. Dus mij hoor je niet klagen.
(Ik denk dat ik ondanks de wandelingen.. zelfs minder beweeg dan toen ik elke dag naar kantoor ging want ik mis nu mn loopjes huis/metro, overstappen en metro/kantoor en bovendien tijdens het werk liep ik toen veel meer.)

Enige grote verschil is eigenlijk dat ik geen aardappels en andere nachtschade meer eet meest van de tijd.
pi_197048065
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja okee.. En inderdaad, mijn schoonouders, twee zwagers, moeder en broertje wonen allemaal binnen een straal van een paar honderd meter van mijn huis :')
Dat bedoel ik, bij mij varieert dat tussen de 174 en 440 kilometer :+ Lópend naar je ouders! Als mijn vader in zijn bosbungalow resideert waarvoor we 40 minuten rijden vind ik dat al enorm dichtbij.
pi_197048071
quote:
Lijkt me wel lastig.
Ik probeer me er niet druk over te maken, dwars over die ingebakken neiging heen die je als ouder hebt om je kind graag goed te zien eten. We doen alles volgens de boekjes: gezelligheid aan tafel, kind betrekken bij het koken, niet iets anders voor een koter maken - maar nog steeds eet -ie momenteel hartstikke belabberd. Het zij zo, ik ga 'm niet foiegrasesk dwangvoederen :+
pi_197048073
quote:
Mja als je een hoop dingen gemaakt hebt... is er keuze. Meer kun je niet doen denk ik?
Tenzij iemand vantevoren aangeeft dat er dieetwensen zijn natuurlijk.
pi_197048088
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik probeer me er niet druk over te maken, dwars over die ingebakken neiging heen die je als ouder hebt om je kind graag goed te zien eten. We doen alles volgens de boekjes: gezelligheid aan tafel, kind betrekken bij het koken, niet iets anders voor een koter maken - maar nog steeds eet -ie momenteel hartstikke belabberd. Het zij zo, ik ga 'm niet foiegrasesk dwangvoederen :+
Ik herinner me nog allerhande leuke bordjes met fruit en dergelijks..
dat is meer dan sommige andere kinderen überhaupt aan gezond voer krijgen heb ik soms het idee :)

Komt vast wel weer goed :)
pi_197048121
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:33 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat bedoel, bij mij varieert dat tussen de 174 en 440 kilometer :+ Lópend naar je ouders! Als mijn vader in zijn bosbungalow resideert waarvoor we 40 minuten rijden vind ik dat al enorm dichtbij.
Wat een verschil hè? :Y Ik kan me overigens prima voorstellen dat ik al die familie niet op loopafstand heb hoor, ik ben daar helemaal niet aan verknocht en het leidt bepaald niet tot de hele tijd op visite gaan :) Meer gemakzucht dan wat anders dat J. en ik ons dorp nooit hebben verlaten. oO<
pi_197048167
quote:

[..]

Hier exact hetzelfde. Het scheelt dat ik als kind ook nauwelijks wat lustte en nooit honger had, ik moest me echt dwingen om te eten. Dat veranderde in de puberteit en ik lust nu praktisch alles. Komt vanzelf goed. En anders worden ze ook gelukkig.

Twee dingen die ik daarin wel heel fijn en belangrijk vind: mijn zoon kan echt genieten van bepaald eten (kale rijst of ingelegde knoflooktenen 8)7 ) en van het ritueel rondom eten én hij kan heel goed aangeven wat hij nodig heeft en wanneer hij genoeg heeft. Hij kan midden in een bakje ijs stoppen omdat hij niet meer wil. En dat soort dingen aanvoelen en erop reageren zonder allerlei sociaal-wenselijke bijgedachten vind ik 100x belangrijker dan dat ie mijn liflafjes lust.

Dit exemplaar doet sowieso niet aan sociaal-wenselijk trouwens :')
pi_197048184
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat een verschil hè? :Y Ik kan me overigens prima voorstellen dat ik al die familie niet op loopafstand heb hoor, ik ben daar helemaal niet aan verknocht en het leidt bepaald niet tot de hele tijd op visite gaan :) Meer gemakzucht dan wat anders dat J. en ik ons dorp nooit hebben verlaten. oO<
Ik mis dat soms wel hoor..
gewend altijd bij familie binnen te kunnen lopen..
Dus afgezien van dat ik heerlijk woon waar ik woon.. vind ik het wel jammer dat iedereen zo ver weg woont.
Gelukkig wonen ze verdeeld over heel nederland ook... dus dichterbij de ene.. betekent verder van de ander.
pi_197048209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:39 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Twee dingen die ik daarin wel heel fijn en belangrijk vind: mijn zoon kan echt genieten van bepaald eten (kale rijst of ingelegde knoflooktenen 8)7 ) en van het ritueel rondom eten én hij kan heel goed aangeven wat hij nodig heeft en wanneer hij genoeg heeft. Hij kan midden in een bakje ijs stoppen omdat hij niet meer wil. En dat soort dingen aanvoelen en erop reageren zonder allerlei sociaal-wenselijke bijgedachten vind ik 100x belangrijker dan dat ie mijn liflafjes lust.

Dit exemplaar doet sowieso niet aan sociaal-wenselijk trouwens :')
Ha, dat klinkt goed! Hier ook een kind dat prima halverwege iets lekkers kan stoppen met eten wegens genoeg, dat doet -ie beter dan z'n volwassen huisgenoten! :@
pi_197048237
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Mij werd toch vriendelijk doch dwingend verzocht het ouderlijk huis te verlaten na mijn eindexamen en het liefst ook niet in mijn geboortestad te gaan studeren. De dichtsbijzijnde universiteit was 200 km verderop dus daar ging ik :+ ik woon hier graag en hoef nergens anders heen maar het zou wel lekker zijn als elkaar zien niet altijd een hele dag kostte.
pi_197048245
Ha, ik geloof dat ik dan toch eindelijk genoeg activiteit boven hoor om aan te nemen dat ze wakker zijn - eindelijk douchen! :W
pi_197048258
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:41 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, dat klinkt goed! Hier ook een kind dat prima halverwege iets lekkers kan stoppen met eten wegens genoeg, dat doet -ie beter dan z'n volwassen huisgenoten! :@
Hier dus ook :+
pi_197048295
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:43 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mij werd toch vriendelijk doch dwingend verzocht het ouderlijk huis te verlaten na mijn eindexamen en het liefst ook niet in mijn geboortestad te gaan studeren. De dichtsbijzijnde universiteit was 200 km verderop dus daar ging ik :+
Zo'n verzoek hebben J. en ik nooit gekregen: allebei afkomstig uit een tamelijk laagopgeleid nest :) Ik schop Günther daarentegen wel degelijk naar een paar steden verderop als de tijd daar is :Y
pi_197048606
Ha, mijn buurmeisje van 2.5 kan dat ook. Toen ik daar op m'n verjaardag even een taartje ging eten, kreeg ze ook een klein puntje chocoladetaart (na dr yoghurt toetje) en die heeft ze gewoon een uur voor dr neus laten staan en geen hap genomen, terwijl ze chocola heel lekker vind. En ze kan inderdaad ook halverwege een bakje chips of zo gewoon stoppen omdat ze geen trek meer heeft.

Als ik ooit kinderen heb, wil ik toch ook proberen ze dat te laten behouden, het aanvoelen wanneer ze genoeg hebben gehad. Ik ben dat echt een beetje kwijt. Ik eet ook rustig door als ik al propvol zit of misselijk ben. En een verpakking open is altijd verpakking leeg, dat soort dingen.

@minilot ik heb me nog even omgedraaid :z maar ga zo de katten voeren, even een scriptie feedback geven en dan wandelen. Het is hier grijs, maar zo te zien nog wel droog (Utrecht).
pi_197048619
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 08:43 schreef minilot het volgende:
Ha, ik geloof dat ik dan toch eindelijk genoeg activiteit boven hoor om aan te nemen dat ze wakker zijn - eindelijk douchen! :W
Te vroeg gejuicht, ik bleek de buren te horen. Hier alles nog onder zeil!
  dinsdag 29 december 2020 @ 09:11:21 #36
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_197048672
quote:

[..]

Oh, ons consultatie bureau is daar heel makkelijk in. Als hij niet eet, dan is dat maar zo. Ze verhongeren zichzelf niet.

Dus we halen onze schouder op, maken geen drama er van en hij eet vanzelf weer. Soms 15 minuten later :+.
pi_197048953
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:11 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Oh, ons consultatie bureau is daar heel makkelijk in. Als hij niet eet, dan is dat maar zo. Ze verhongeren zichzelf niet.

Dus we halen onze schouder op, maken geen drama er van en hij eet vanzelf weer. Soms 15 minuten later :+.
Daar zitten hele strak afgebakende grenzen aan zodra je in de buurt van bepaalde lijntjes komt hoor :)
  dinsdag 29 december 2020 @ 09:32:47 #38
13783 Anthraxx
pi_197049017
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daar zitten hele strak afgebakende grenzen aan zodra je in de buurt van bepaalde lijntjes komt hoor :)
Ik geloof niet dat ik je snap?
pi_197049090
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik je snap?
Nou ze hebben groeilijnen.. en zodra je daar te ver van afwijkt gaan ze er wel ineens een mening over hebben.
  dinsdag 29 december 2020 @ 09:50:15 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_197049322
Voor zover ik weet konden we thuis net zo veel eten als we zelf wilde. Enkel vlak voor het avondeten zat er een restrictie op.
En bord niet leeg, jammer dan. Maar straks ook niet iets lekker uit de kast snaaien.

Maar we hebben allemaal wel geluk wat dat betreft. Lichaam geeft aan wanneer genoeg. Ik kan zo een paar dagen vreten, alles wat maar eetbaar is in grote hoeveelheden. Tot op een bepaald gewicht\vetpercentage. Dan is de honger en trek weg. Ja iets lekkers gaat er nog steeds in, maar de rest in mindere hoeveelheden.
En dat zonder weegschaal.
Nu zo zonder sport zijn ook de twee lindwormen in ploegendienst op vakantie. En gaat er een stuk minder eten in.
Gemiddeld in een week dan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 29 december 2020 @ 09:53:09 #41
13783 Anthraxx
pi_197049376
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou ze hebben groeilijnen.. en zodra je daar te ver van afwijkt gaan ze er wel ineens een mening over hebben.
Oh, zo. Nou ja, dat mogen ze hebben. Maar Marijn zit tot nu to boven de bovenste lengte groeilijn, op gemiddeld gewicht en hoofdomtrek. Dus dat duurt nog wel even voordat ze een mening hebben daarover :+
pi_197049828
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:53 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Oh, zo. Nou ja, dat mogen ze hebben. Maar Marijn zit tot nu to boven de bovenste lengte groeilijn, op gemiddeld gewicht en hoofdomtrek. Dus dat duurt nog wel even voordat ze een mening hebben daarover :+
Maar dat ze dan niet mopperen ligt aan perfect kind.. niet aan dat ze doorgaans niet mopperen daar :)
  dinsdag 29 december 2020 @ 10:23:47 #43
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197050029
c_/
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 29 december 2020 @ 10:32:41 #44
63722 z80
I fink you freaky
pi_197050279
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:23 schreef fietsie het volgende:
c_/
c_/ c_/ c_/ c_/ c_/ c_/
De teller tot nu toe.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_197050512
c_/ c_/
pi_197050515
Mogge
c_/ c_/ c_/
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 29 december 2020 @ 10:40:21 #47
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197050531
Op een of andere manier lijkt het of Coronabaard 2.0 langzamer groeit dan Coronabaard 1.0
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197050538
@Isabeau; ik heb de goldfish xtra cheddar ook :D Maar vind ze niet zo sterk smaken als gehoopt. Gewoon bij mij in de supermarkt te vinden, evenals butterfinger. payday, reese's en hershey's en wonka *O*

Over snoep in huis gesproken; ik zal niet zeggen wat ik allemaal in m'n enorme doos in de kast heb liggen maar ik win ruimschoots van jullie :') Veel is houdbaar dus komt wel. Ga alleen niet meer op visite dus kan niks meenemen.

Werk sinds 2 weken bij een collega thuis, bevalt wel maar toch mis ik wel de reuring. Het is trouwens nu ook rustig op kantoor, veel vakanties enzo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:50 schreef z80 het volgende:
Voor zover ik weet konden we thuis net zo veel eten als we zelf wilde. Enkel vlak voor het avondeten zat er een restrictie op.

Maar we hebben allemaal wel geluk wat dat betreft. Lichaam geeft aan wanneer genoeg. Ik kan zo een paar dagen vreten, alles wat maar eetbaar is in grote hoeveelheden. Tot op een bepaald gewicht\vetpercentage. Dan is de honger en trek weg. Ja iets lekkers gaat er nog steeds in, maar de rest in mindere hoeveelheden.
En dat zonder weegschaal.

Dit had en heb ik precies ook.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_197050783
Bij mij thuis zaten er een boel restricties op wat je mocht eten en wanneer. Maar dat zag je wel aankomen als je iets weet over hoe het bij mij thuis ging. :')
  dinsdag 29 december 2020 @ 10:50:37 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197050847
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:48 schreef Tele6 het volgende:
Bij mij thuis zaten er een boel restricties op wat je mocht eten en wanneer. Maar dat zag je wel aankomen als je iets weet over hoe het bij mij thuis ging. :')
Hier ook hoor. 1e reactie van mijn moeder op een kerst-foto van afgelopen kerstdiner: "Dat is toch meer dan 175 gram vlees?!?!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')