Ja, daar ga ik al.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Yuri Gagarin - At TheCenter of All Infinity
Arcade Fire op Pinkpop was vooral legendarisch omdat we het halve optreden hebben gezien in een enorme onweersbui + keiharde regen. Dat droeg wel bij aan de euforie. Show hebben ze helaas wel moeten inkorten tot een krap uurtje, op een gegeven moment was het echt niet veilig meer.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel de show op Pinkpop gezien, die vond het helemaal geweldig terwijl hij er niets van kende
Veel invloed van festivals als Roadburn wat smaak betreft, luister niet echt pop radio stationsquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik moet bekennen hier veel niet van te kennen
Ken deze niet. UTP en RE ken ik.quote:
Het is dan ook spacerock.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:10 schreef datismijnmening het volgende:
Is Yuri Gagarin niet de eerste man in de ruimte??
Daar was ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Antlers is relatief onbekend hoor. Qua schoonheid zouden ze meer aandacht verdienen. Hospice is hun beste album, maar da's van het vorige decennium. Vorig jaar live gezien ergens in een kerk in Amsterdam, dat was magisch.
Zeggen de Space Lords je iets? Die hebben ook toffe spacerockquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, daar ga ik al.Wat een album
in 2020 nog geen album-/nummerkandidaten kunnen spotten die echt mee kunnen doen om het eremetaal.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmm, ja tis laat
dus reken 2020 er maar bij ;d
En dan dat geschreeuw van Eric Corton bij die onweersbui, die alleen maar meer paniek bij de mensen liet ontstaanquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:09 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Arcade Fire op Pinkpop was vooral legendarisch omdat we het halve optreden hebben gezien in een enorme onweersbui + keiharde regen. Dat droeg wel bij aan de euforie. Show hebben ze helaas wel moeten inkorten tot een krap uurtje, op een gegeven moment was het echt niet veilig meer.
Ja, laat ze eens snel een alternatieve Beste Zangers-editie organiseren met Wannes, Eefje en Jinte en Maarten van Balthazarquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet hij maar in de Beste Zangers gaan zitten.
Oh gaaf.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Daar was ik ookMagische integrale uitvoering van Hospice idd
(alleen jammer dat Palace niet meer in de set zat, maar die heb ik gelukkig 2x eerder live mogen horen).
Krijg het idee dat we waarschijnlijk al bij tientallen dezelfde concerten zijn geweest in de afgelopen jaren
Qua nummer vind ik trouwens My Rajneesh van Sufjan echt fantastisch dit jaar, dat album daarna was teleurstellendquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:12 schreef Gretzl het volgende:
[..]
in 2020 nog geen album-/nummerkandidaten kunnen spotten die echt mee kunnen doen om het eremetaal.
Al gaat dit nummer sowieso een persoonlijke evergreen worden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |