Hmmm, ja tis laatquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bedoel je beste nummer/album van de 10s?Dus t/m 2019, aangezien 2020 in het normale systeem tot de jaren 20 behoort?
Ik wist al dat je een fantastische smaak hadquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nummer is duidelijk, The Antlers - Palace.
Album is iets lastiger. Heb in ieder geval het meest geluisterd naar Ploegsteert van Het Zesde Metaal.
Moet hij maar in de Beste Zangers gaan zittenquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoort eigenlijk ook in de lijst, helaas is Nederland nog niet toe aan het West-Vlaams.
Dat nummer is inderdaad van een later album. Echt enorm mooi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dacht idd aan hospice, nja bij de massa onbekend, maar hospice is wel een vd meest gewaarde plaatjes in het indiegenre
Maar dan ken ik dat nummer denk ik niet. Ook even noteren
Ik vind dit echt veel te moeilijk om te kiezenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:58 schreef skysherrif het volgende:
nu trouwens 2020 ten einde komt, wat is het beste album uit dit decennium en welk nr?
Qua album ga ik voor Fleet Foxes - Helplesness blues
Nummer: Radiohead "True Love Waits"
(lastig kiezen hoor)
Denk dat ze zouden schrikken daar, eindelijk een goede zanger.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet hij maar in de Beste Zangers gaan zitten.
Oh god, dat is dat nummer van dat pottenbakken weer zeker.quote:
Sla maar vast.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:06 schreef El-Stinho het volgende:
Zo, nu ga ik zitten voor TOAP. Zodra er ook maar één knip te horen is, sla ik met mijn vuist op tafel.
Teveel keuzes voor albums, eens even wat oplepelenquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:58 schreef skysherrif het volgende:
nu trouwens 2020 ten einde komt, wat is het beste album uit dit decennium en welk nr?
(lastig kiezen hoor)
SPOILER: AlbumsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not lost, it's just I've no idea where I am
Heeeel lastig als je er maar eentje mag kiezen. Lange tijd was Eefje de Visser - Het Is (2013) wel m'n favoriete album uit de 10s, maar ik heb de laatste paar jaar nog zoveel High Violet (201) en Trouble Will Find Me (2013) geluisterd dat ik 1 van de 2 er misschien wel boven moet zetten. Iets met een favoriete bandquote:Op dinsdag 29 december 2020 02:58 schreef skysherrif het volgende:
(lastig kiezen hoor)
quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Teveel keuzes voor albums, eens even wat oplepelenik moet bekennen hier veel niet van te kennenSPOILER: AlbumsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd mooi om meer mensen te zien die Het Zesde Metaal kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik wist al dat je een fantastische smaak had(toen ik vorig jaar je last.fm zag), maar nu noem je weer even twee ultieme favorieten
![]()
Ploegsteert is voor mij all-time top 10 materiaal (albums). Palace zou ik zeker bij de 25-30 beste nummers van afgelopen 10 jaar zetten
Heb zelf geen platenspeler, maar Kanye op lp zou epic zijnquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die van kanye wou ik op LP halen, maar die is duur joh , 50 a 60 euro
Al een aantal jaar vast op 1 in de Belpop Top 100, de lijst van mooiste producties van onze zuiderburen. Meer dan terecht, maar zou in Nederland ook nog wel bekender mogen worden. Want ik zou niet inzien waarom het niet kan lukken als Gorky - Mia ook al geruime tijd bekend is bij de radioluisteraar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |