Bis morgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:00 schreef TheVulture het volgende:
Zo mooi geweest... ik kan met een voldaan gevoel naar bed
Bis morgen allen
Ripquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:01 schreef Dagoduck het volgende:
Komt wel dichtbij allemaal, mijn oma is geboren in De Wijk, in de buurt van Hoogeveen.
Oja The Antlers, neem aan dat dat enorm bekende album is, maar kom ik ook wat lastig in.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nummer is duidelijk, The Antlers - Palace.
Album is iets lastiger. Heb in ieder geval het meest geluisterd naar Ploegsteert van Het Zesde Metaal.
Sleep wellquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:00 schreef TheVulture het volgende:
Zo mooi geweest... ik kan met een voldaan gevoel naar bed
Bis morgen allen
Kom, kom.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja The Antlers, neem aan dat dat enorm bekende album is, maar kom ik ook wat lastig in.
Zesde metaal heb ik nog nooit van gehoord
Mijn vader heeft wel de show op Pinkpop gezien, die vond het helemaal geweldig terwijl hij er niets van kendequote:Op dinsdag 29 december 2020 03:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Metallica op Pinkpop '14 gemist omdat ik doorweekt was en zo snel mogelijk naar m'n auto wilde voor droge kleren. Daarna geen zin om terug te lopen, m'n eigen hoogtepunt van het festival zat er al op.
Show op RW17 heb ik ook gezien, maar beviel me minder dan een maand eerder op BKS. Publiek was lauwer en de sfeer kwam niet goed op gang.
Die van kanye wou ik op LP halen, maar die is duur joh , 50 a 60 euroquote:Op dinsdag 29 december 2020 03:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Album ga ik voor My Beautiful Dark Twisted Fantasy van Kanye en nummer Let it Happen van Tame Impala
The Antlers is relatief onbekend hoor. Qua schoonheid zouden ze meer aandacht verdienen. Hospice is hun beste album, maar da's van het vorige decennium. Vorig jaar live gezien ergens in een kerk in Amsterdam, dat was magisch.quote:Op dinsdag 29 december 2020 03:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oja The Antlers, neem aan dat dat enorm bekende album is, maar kom ik ook wat lastig in.
Zesde metaal heb ik nog nooit van gehoord
Bedoel je beste nummer/album van de 10s?quote:Op dinsdag 29 december 2020 02:58 schreef skysherrif het volgende:
nu trouwens 2020 ten einde komt, wat is het beste album uit dit decennium en welk nr?
Qua album ga ik voor Fleet Foxes - Helplesness blues
Nummer: Radiohead "True Love Waits"
(lastig kiezen hoor)
Ah dacht idd aan hospice, nja bij de massa onbekend, maar hospice is wel een vd meest gewaarde plaatjes in het indiegenrequote:Op dinsdag 29 december 2020 03:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Antlers is relatief onbekend hoor. Qua schoonheid zouden ze meer aandacht verdienen. Hospice is hun beste album, maar da's van het vorige decennium. Vorig jaar live gezien ergens in een kerk in Amsterdam, dat was magisch.
Hoort eigenlijk ook in de lijst, helaas is Nederland nog niet toe aan het West-Vlaams.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |